Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke afzuiging 60x60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke afzuiging 60x60

    Korting op 420shop
    Ik heb meerdere verslagen gelezen en ik zie verschillende antwoorden. Ik zie dus door de bomen het bos niet meer. Als ik afzuiging of iets in die trend invullen bij zoeken. Dan krijg ik alle berichten waar het woord afzuiging in voort komt. En in die berichten kom je niet veel wijzer. waarschijnlijk is deze vraag al meerdere keren gesteld maar hoeveel m3 buisventilator heb ik nodig voor een tentje van. 60x60x160 met een mars ts1000?

    #2
    +- 200m3? 150 zal ook wel voldoen denk ik zo? Houdt er rekening mee dat het filter capaciteit inneemt.

    gr,
    Ricky

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Thanks

    #3
    Dat ligt eraan hoe warm het wordt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Geen idee het zal niet zo heel warm worden met een ts1000. Maar met 250m3 heb ik dus zeker genoeg?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      "Zeker" is een garantie, en die kan je nooit geven als je tegen het minimum aan gaat zitten.
      Als je zekerheid wil ga je voor 500m3 met een variac ofzo, zodat je kunt dimmen.
      Met een goedkopere, minder m3, kun je niet of weinig dimmen dus heb je ook meer geluid.

    #4
    met deze heb je zeker genoeg ( is het stilste )

    https://www.ventilatieshop.com/venti...iameter-100mm/

    beste is afzuiging direct naar buiten indien mogelijk !

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Budget is niet zo hoog maar ik zal het zeker meenemen in de afweging

    • Jura
      Jura commented
      Editing a comment
      zeker niet forceren !!

      moet leuk blijven

    #5
    Als je het budget er voor hebt, deze is maar 25€ duurder en heb je meteen genoeg over capaciteit.

    TD-350/125 SILENT Soler & Palau buisventilator 125mm aansluitdiameter voor (badkamer) ventilatie. 2 standen motor stille buisventilator met hoge stand en lage stand

    Comment


      #6
      Ik heb deze op het oog, maar deze is max 400m3. Je kunt hem tot 20%dimmen maar zou het dan wel echt maar 20%van zijn capaciteit zijn dus maar 80m3?
      Screenshot_20200901-020747.png

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Op de hele interweb is er maar eentje ?
        Dan zou ik m’n twijfels hebben bij die lamp

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Nee haha op dit forum wel.

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Die van g tools hun mini bonanza kastje moet volstaan, niet dimbaar, maar met een stuk glaswolbuis die geluidsdempend zou werken. Was 110 euro. Stekker er in en klaar.

      #7

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        De mijne 14j zocht haar zwempak en kwam een zoemende kast tegen ... En ze kreeg hem open en trok behoorlijk grote ogen.

      #8
      Een schot in de roos, ik heb via marktplaats een softbox 250m3 gevonden. Deze box is gebouwd door een growshop in zaandam, hij is alleen gebruikt voor in een droogtentje. Dan slaap ik straks beter want de opstelling komt op de slaapkamer. Met opsturen erbij 50euro

      Comment


      • Superskunknl
        Superskunknl commented
        Editing a comment
        Netjes, softbox is altijd het beste. Haal wel een fatsoenlijke dimmer anders heb je kans dat die alsnog een beetje gaat brommen. Ik gebruik daar een variac voor maar je hebt ook dimmers met allemaal extra snufjes erop.. Hangt maar net van het budget af.

        Groetjes en succes

      #9
      Pff ja ik heb een smscom dimmer gehaald maar die het bromt als een malle, helaas kan ik die niet meer terug sturen. Ik ga een variac dimmer bestellen hopen dat het dan zonder gebrom is.

      Comment

      Bezig...
      X