Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgroeien in keukenkast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorgroeien in keukenkast

    Korting op 420shop

    #2
    Dat ligt eraan welke lamp(en) je gaat gebruiken. Tussen LED en LED zit best veel verschil.

    Ga je voor Chinese discolampen, COB’s, strips of quantum boards, keuzes keuzes
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Omadt je met beperkte hoogte zit kun je denk ik het beste voor quantum boards of strips gaan.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Flip Hasjkip Nja, weet niet of hij er ook nog een afzuiger met filterjte in wilt hangen. Maar dan ben je ook zo weer 20/30cm kwijt.
        Potten, 10/20 cm. Cobs moeten toch meestal wel op 50/60cm. Dus dan wordt het wel krap denk ik. Vandaar een lampje dat lekker dichtbij kan.

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Tornado spaarlamp oid kun je 5 cm boven de planten hangen.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment

      #4
      Voor de vegetatieve fase zijn er goedkopere oplossingen. Cfl's bijvoorbeeld.

      Comment


        #5
        net mijn eerste voorgroeikast gemaakt, kastje gratis, rest recup hout en wat radiatorfolie. enige kost 75 euro voo 2 x 55w Tneon plug & play
        kastje is b: 70 h: 50 d: 40 (ong) lamp is 60x 25 dus je kunt het wat inschatten. van mij is het de bedoeling om ze daar een week of 3 in te houden, dan te toppen en laten herstellen om dan naar de bloeikast in sgrog te gaan.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #6
          Ziet er prima uit ! Geen afzuiging voor straks als het weer wat warmer wordt ?
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          Bezig...
          X