Mededeling

Collapse
No announcement yet.

microkweek starten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

microkweek starten

Korting op 420shop
    Hey,

Ik heb vorige week mijn zaadjes aangekregen.

Vandaag heb ik 1 125 watt grow lamp besteld en 1 125 watt bloei lamp

verder heb ik nog van vroeger 2 studeerlampen (eentje met een TL van 11 watt en eentje met een spaarlamp van 23 watt)

De bedoeling is één plantje eronder te kweken en te scroggen (als mij dit lukt)

Ik moet nog een kast inelkaar knutselen, maar daar heb ik nog voldoende tijd voor. Ik vertrek op vakantie in februari, dus zal de kweek pas erna starten.

Is het mogelijk om zonder verluchting dit te doen. Bijvoorbeeld 1 kant openlaten van de kast, waardoor er automatisch frisse lucht binnenkomt?

qua geur, maakt het mij niet uit, dus dat is het probleem niet...

bedankt voor alle hulp!

Re: microkweek starten

aay phos,

Je kan passief in blazen. Dit houd in een ventyilator voor uitblaas boven in je hok en een gat aan de andere kant onderin, waardoor lucht in je hok zuigt met het uit blazen van je lucht. Je kan ook 2 computer vans gebruiken. 1 voor in laat 1 voor uit laat.

Je plantjes willen sws vrisselucht...

De geur maakt jouw miss niet uit maar als je plantjes in bloei zijn kunnen andere het dus ook reuken als je geen filter gebruikt...

Het is handig om het forum een stuk doortelezen, het staat namelijk vol met nuttige info.

Comment

Re: microkweek starten

Je kan zelf voor niet al te veel geld een koolstof filter fixen. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-(Doe-Het-Zelf)

Succes!

Comment

Bezig...
      X