Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlichting in een kas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: Verlichting in een kas

    Korting op 420shop
    Beste,





    ik heb een autoflower gekocht en dit word mijn eerste plantje ooit. Ik doe het binnen in een kas zodat het niet heel erg opmerkt als je begrijpt wat ik bedoel. Nu is mijn vraag welk licht ik moet gebruiken? En welke dan preccies ik heb 50 euro budget. Ik heb zelf al wat gelezen en zag dat LED mischien goed was maar daar komen te weinig lumen van denk ik. Kan iemand me hierbij helpen? Dankjewel!

    #2
    Je bedoelt een kast denk ik ?
    Een kas is zo 'n doorzichtig ding van glas in de tuin.

    Met dat budget ben je het beste af als je een 2ehands lampje kunt vinden.
    Voor 50 iets kant en klaar nieuw vinden wat ook nog goed is zal niet meevallen.

    (als je 4 maanden geduld hebt dan heb je geen lamp nodig, kan je plant buiten staan)


    (topic verhuisd naar kweekruimte-forum)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      84 euro zonder verzendingskosten. Ietsje boven budget, maar ik heb hier toch al goede resultaten mee zien passeren : https://marshydro.eu/collections/ts-...roducts/ts-600

      Tweedehands is inderdaad misschien de optie waarmee je toch binnen budget blijft. Wat ik niet aanraad is voor die prijs iets nieuw aan te kopen, want dan vrees ik dat je teleurgesteld gaat zijn.

      Comment


        #4
        Ik heb eventueel nog wel 2 x een 150W TNeon set (mammoth pro) liggen met groei en bloeilampen. Deze gebruik ik niet (enigszins teleurstellend als je deze niet heel dicht boven je gewas kan hangen. Die mag je van mij best overnemen voor €50,00 incl. verzendkosten. Maar verwacht er geen monsteropbrengst van.
        Lopend Verslag

        Comment


          #5
          Afzuiging en koolstoffilter? Gaat als ze bloeit erg lekker en intens ruiken. Lekker, maar niet stealth. Er zijn hier knutselverslagen te vinden. Van omgebouwde koelkasten tot schatkist.

          Ben zelf erg content van de Secret Jardin cosmorrow Ledstrips, wel iets boven je budget, maar schoon gerief.

          Comment

          Bezig...
          X