Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende wiet kast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende wiet kast

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik ben eerst begonnen met kweken van wiet. Ik heb wel een aantal vragen. Iedereen zegt gebruik gewoon computer fans maar die kan ik dus helemaal niet gebruiken toch. Hoe kan ik die gebruiken wan de stroom die dat ding gebruikt gaat gebruikelijk door de computer. Of moet ik allerlei draden doorknippen? En dan nog iets. Over de afzuig. Als ik het goed begrijp moet je 2 gaten hebben. 1 zodat er verse lucht in kan. En 2 zodat de vuile lucht weg kan maar, gaat het dan niet enorm stinken hier? Ik wil namelijk dat mijn ouders er niet achter komen. Of hoe kan ik dat zo min mogelijk laten merken? Ionen filter? Moet ik die dan in de kast plaatsen of buiten de kast.

    Groet

    #2
    Dat met die pc fans weet ik niet, maar je moet als de lucht afzuigt, wel naar buiten afblazen, anders krijg je schimmel in je ruimte (kamer) daarom een ventilator met koolstoffilter, koolstoffilter zorgt ervoor dat je geen geur ruikt, en inderdaad een opening waardoor je verse lucht passief naar binnen zuigt,
    Afhankelijk van hoe groot je kast is heb ik een link voor je.

    https://www.nomercyshop.nl/Klimaat_e...ter-nl-nl.html

    ​​​​​​​Succes

    Comment


      #3
      Hi,

      ik kan de lucht sowieso niet naar buiten blazen. Wat is dan de beste optie?

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Wellicht een vreemde vraag... maar hoe oud ben je dat je aangeeft dat je ouders er niet achter mogen komen? En vind jij het acceptabel dat jouw ouders het huis, al dan niet tijdelijk, uit gezet worden omdat jij zo graag zelf kweekt?

      #4
      Stop maar met kweken, of vertel het aan je ouders, dadelijk ha je allemaal wazige verbindingen maken(electrisch) en brand dadelijk je hele huis af. Ga maar lekker naar de shop

      Comment


      • Mark8865555
        Mark8865555 commented
        Editing a comment
        Jullie hoeven daar geen zorgen over te maken beloofd en brand kan denk ik niet echt aangezien ik gebruik maak van led dus weinig warmte

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Jij onderschat aardig de kans op brand in geval van kortsluiting. Maar je bent wel 18 plus neem ik aan?

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment

      #5
      Blaas je binnenkweek projectje maar af, er zijn een aantal (belangrijke) voorwaarden waar je aan moet voldoen.
      Toestemming en met medeweten van je ouders, (wel zo respectvol) veiligheid m.b.t. electrisch apparatuur en risico op kortsluiting dus m.a.w. brandgevaar.
      Ook niet onbelangrijk is dat je niet naar buiten kan afblazen, dit is vragen om problemen, en niet alleen schimmel a/d wanden enz..maar ook je eigen (en ouders) gezondheid, chronische aandoeningen van je luchtwegen, en huidaandoeningen.
      Nogmaals niet doen, beter misschien buiten kweken in de tuin, of guerrilla kweek al dan niet met autoflowers, lees je daarover maar in m.b.v. zoekfunctie, of kijken bij subtopic buitenkweek verslagen.

      Succes

      Comment


      • Sjenk
        Sjenk commented
        Editing a comment
        Als je in een tent kweekt, (60x60 in mijn geval) is het dan ook schadelijk als je de lucht niet naar buiten afvoert. Op schimmelvorming is in zo'n geval toch weinig kans als de luchtvochtigheid op een normale waarde blijft?

      #6
      Yep kansloos.
      Geen benul van gevaar, en waarschijnlijk nog geen 18.

      Bewaar je zaadjes gewoon nog een maandje of 3 en dan kun je ze buiten zaaien.
      Das veel minder gedoe en kost ook bijna niks. Bovendien hoef je je dan niet te beperken tot je eigen tuin.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #7
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Yep kansloos.
        Geen benul van gevaar, en waarschijnlijk nog geen 18.

        Bewaar je zaadjes gewoon nog een maandje of 3 en dan kun je ze buiten zaaien.
        Das veel minder gedoe en kost ook bijna niks. Bovendien hoef je je dan niet te beperken tot je eigen tuin.
        Op zich een goed idee, ware het niet dat t.s. aangeeft dat z'n ouders niks mogen ruiken, dus vermoedelijk ook niet zien. Stealth kweken op de slaapkamer zonder dat je ouders het merken lijkt mij een utopie maar als je voor elkaar krijgt ben je de man in de klas.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment

        Bezig...
        X