Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro tentje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro tentje

    Korting op 420shop
    Hi, na mijn eerste grow succesvol afgerond te hebben zou ik graag een micro grow doen in een 40x40x120 cm tentje.

    De ruimte waar mijn grotere tent stond is ook de toegang naar het terras en met het mooiere weer dat er aankomt zal hier meer volk door moeten.
    Daarom wil ik een tentje gebruiken dat ik makkelijk kan verplaatsen.

    Ik ben uitgekomen bij deze 40x40x120 tent van Homebox.

    Als licht zou ik mijn Mars Hydro TS1000 gebruiken op 50-60 watt en de afzuiging van de grote tent op de laagste stand.

    1 plant in een 15 liter fabric pot lijkt me ideaal.


    Iemand nog opmerkingen of suggesties?
    Take care of your mother plant and she will take care of you! The HomeLab 40 is the perfect grow tent to keep your mother plant in tiptop shape!

    #2
    Nope, volgens mij gaat dit prima werken toch?
    Lampje is niet super optimaal in deze situatie, maar een betere lamp zou het geld niet waard zijn.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Therapy
      Therapy commented
      Editing a comment
      Dacht ik ook, enkel ben ik niet 100% zeker van de 120 cm hoogte, heb ook nog een 45x45x120 en een 40x40x160 tent gevonden die eventueel zouden kunnen dienen.

      Hoezo is de lamp niet optimaal trouwens?

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Omdat je dus beperkte hoogte hebt. Mars hydro ts moet dacht ik op vol vermogen 45cm van de plant af. Andere lampen kun je eventueel op 15/20cm hangen. Dan win je weer wat ruimte, en wat eficientie. Maar aangezien je 'm wat dimt kan die ook wat lager hangen. Dus het is echt mierenneuken.

    • Therapy
      Therapy commented
      Editing a comment
      Denk dat ik de lamp op 40-50% zou laten draaien om op 60-70W uit te komen voor de beperkte oppervlakte.

    #3
    Opmerkingen ?
    Er is weinig op te merken, alleen zou ik geen stoffen pot nemen, maar gewoon een echte plastic.
    Leuk fem.soortje erin (geen autoflower), lang genoeg laten groeien, misschien een mini scrogje, en dan kun je best 1:1.5 draaien.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #4
    Ik heb ook zo’n mars ts1000 liggen, maar ik doe blijkbaar wat verkeerd. Ik haal met deze lamp en 7L potjes maar een opbrengst van 10g/plant droog (AF). Met fem. Zaad had ik gelukkig meer opbrengst. Jouw buds zien er ook gewoon erg mooi uit!
    Zal toch es een kweekverslagje moeten opmaken denk ik!

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Probeer het eens in 20l potten ja

    • Therapy
      Therapy commented
      Editing a comment
      Thanks, was mijn eerste grow dus wist ook niet heel goed waar ik mee bezig was.
      Heb het verslagje vooral gemaakt in de hoop dat het mij kan helpem voor verdere grows.

    • Stijnerbeer
      Stijnerbeer commented
      Editing a comment
      Kheb er mij al een paar gaan halen van die 20liters

    #5
    Week 4 is ondertussen voorbij, hier het linkje naar de grow als iemand interesse heeft: https://growdiaries.com/diaries/1049...-by-therapy420

    Comment


    • Maswa
      Maswa commented
      Editing a comment
      Mooie prestatie van slechts 1 plant😃
Bezig...
X