Heeft iemand ooit de 100 gehaald in de MGB?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Deviezepresident
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2024
    • 81

    #1

    Heeft iemand ooit de 100 gehaald in de MGB?

    Korting op 420shop
    De grote vraag wmb.
  • giinnoo
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 353

    #2
    Er is wel iemand geweest met een northernlight autoflower, misschien even terug zoeken. Ik weet zo niet meer hoe hij heet.

    Comment

    • Grow Co
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Nov 2024
      • 448

      #3
      Ik ben 52 met mijn blowgedrag hoop ik 100 te worden samen met mijn Minigrow
      Maar waarom zou je er in 100 willen worden?
      Heb je pleinvrees?
      Geintje

      Ik zag tussen de micro verslagen wel captain fantasy die dichtbij de ons kwam

      Comment

      • Ex user 54404
        Retired
        • Aug 2023
        • 1454

        #4
        Captain fantasy volgens mij en Bitterbal geloof ik ook?

        Comment

        • stef273
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Sep 2023
          • 534

          #5
          Ik heb een keer een northern light auto gekweekt in mgb(zie verslag) ik heb toen 96 droog grhaald. Maar toen best veel kleine topjes onderin laten zitten omdat ik geen plaats meer had om het te drogen en ik zo snel mogelijk af wilde ronden vanwege de geur. Dus als ik dat ook had gedroogd had ik dik 100 gram behaald.

          Comment

          • Bo$wachter
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2022
            • 1902

            #6
            Hebben al die boxen dan de zelfde afmetingen? Hoe groter z’n box hoe sneller je bij de 💯 bent

            Comment


            • giinnoo
              giinnoo commented
              Editing a comment
              Volgens mij is het nieuwere model iets hoger maar de rest is meen ik het zelfde, hangt van veel factoren af natuurlijk

            • Ex user 54404
              Ex user 54404 commented
              Editing a comment
              Mijn boxen zijn 80cm hoog, maar dat is volgens mij de afmeting van het volledige kastje, binnenin houd je zo'n 70cm over.
          Bezig...