Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon Haze onder een spaarlamp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lemon Haze onder een spaarlamp?

    Korting op 420shop
    Goedenmiddag iedereen,

    Ik heb vanochtend mijn zaadjes binnen gekregen.
    En nou wil ik in ieder geval alvast met 1 zaadje beginnen.

    Ik ben van plan om een plant in mijn kledingkast te kweken, zonder enige aanpassingen van de kast.
    Onder een spaarlamp, over het aantal watt heb ik nog geen flauw idee.
    En verder geen voeding,afzuiger,luchtaanvoer of dergelijke, is dit mogelijk?

    Gr.

    #2
    Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

    Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten is ook mogelijk.

    Comment


      #3
      Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

      Bij de kerst-opvoering van m'n zoontje in de kerk inderdaad.
      Als je eerste rang wil bij een goed stuk, betaal je er wat voor.

      Het antwoord is "Nee", dus..
      Bewaar ze gewoon luchtdicht in de koelkast, en in juni plant je ze in de tuin.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

        het werkt wel maar verwacht er niet te veel van
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

          Het werkt niet, verwacht er NIKS van

          Comment


            #6
            Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

            Ik zal je maar geloven op basis van je posts
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

              Men posts hebben daar niets mee te maken, dat stelt helemaal niks voor en is totaal niet representatief,
              gezond verstand daar en tegen wel en niet te vergeten dit forum staat boordevol info,en niet enkel
              dit forum maar zovele andera fora. Maar toch blijkt dat sommige mensen blijven vasthouden dat het
              allemaal lukt met een lampje en een doosje ofz en op hun teen getrapt zijn als iemand het tegendeel beweert.
              Komt er haast op neer dat wie meer dan een lamp en een doos koopt een idioot is, waarom anders die koppigheid...
              Met een pan op het vuur en een ajuin derin heb je nog altijd geen soep

              Comment


                #8
                Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

                Nou ganjax ik zou je best geloven als ik zelf niet al redelijk resultaat tot nu toe heb met een lampje en een doos

                Daarbij moet je niet vergeten dat het echt puur hobby is en het me niet uit maakt als ik er niks van kan oogsten.
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

                  Als jij blij bent met jouw planten ben ik dat ook,
                  maar spreken van puur hobby en niet uitmaken van geen oogst is een contradictie in terminis...

                  Comment


                    #10
                    Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

                    Ik zou toch sowiso een 120mm pc fan op 12volt laten draaien als afzuiger. Want anders gaat je temp te hoog zijn en je lv te laag. Wietplanten zijn sterk, maar ook niet onverwoestbaar. En ik zou me ook bloeivoeding kopen, of wachten tot als je ziet dat ze tekorten heeft als je dicht bij een growshop woont of redelijk snel aan bloeivoeding kan geraken. Kost totaal niet veel, Plagron 1l heb ik ONLINE zien staan voor 6.5€ (das wel het goeiekoopste). Plagron Terra Bloom. En met een liter kom je wel ff toe

                    Nu ik erover denk, met een Haze kan je maar beter sowiso voeding hale, die staan langer als indica. Voor 10€ max en zo'n goed wietje zou ik geen risico nemen =)

                    Comment


                      #11
                      Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

                      Cannabis is een lichtminnende C4-plant. Bij de binnenteelt zit je al snel op meer dan 70.000 lumen per m2 onder een HPS-lamp van 600 watt. Buiten kan dat op een heldere en zonnige dag oplopen tot meer dan 100.000 lumen per m2. Hoe verder je beneden de 70.000 lumen per m2 komt (met andere lichtbronnen dan HPS), hoe moeizamer het kweekproces zal gaan verlopen. Met een enkel spaarlampje van 25 watt, dat zo'n 1200 lumen oplevert zul je niet ver komen. Het ontkiemen zal nog wel lukken, maar daarna volgt een strekkingsgroei en met heel veel geluk een zeer beperkte bloei met topjes die het knippen niet waard zijn. Bovendien is lemon haze een vrij grote plant, die je niet met een enkel spaarlampje in zijn geheel kunt belichten.
                      De meeste mensen zijn zo wijs om zulke experimenten achterwege te laten: zij gebruiken hun gezond verstand of gaan af op de negatieve ervaringen van anderen. Maar ja, als je denkt dat de zwaartekracht niet op jou van toepassing is: mijn zegen heb je om van de Euromast te springen.
                      Last edited by Xtreme; 4 November 2011, 07:19.

                      Comment


                        #12
                        Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?

                        spaarlamp ,geen voeding, geen afzuiger, geen luchtaanvoer of dergelijke
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Lemon Haze onder een spaarlamp?


                              Als je de Aanwijzing Opiumwet van 01-07-2011 doorleest dan is er maar 1 conclusie mogelijk: binnenkweken is strafbaar.
                              Ongeacht het aantal planten wordt er een professionaliteit aanwezig geacht indien er wordt voldaan aan 2 van de (absoluut noodzakelijke) criteria om binnen te kweken: kunstlicht, een afzonderlijke ruimte, afzuiging, geselecteerd zaad, bemeste grond e.d. Een spaarlamp en een aparte ruimte maakt de kweek professioneel. Zonder verlichting en zonder aparte ruimte kun je het schudden.

                              Comment

                              Bezig...
                              X