Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste zelfbouw kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste zelfbouw kast

    Korting op 420shop
    Hey all ik ben laatste weken heel veel aan het lezen geweest en kon het niet weerstaan zelf iets te gaan knutsellen . Ik heb het alllemaal vrij simpel gehouden , ik heb voor de afmetingen 60 breed 60 lang en 75 hoog gekozen . Eerst tl geprobeert maar werd niks , kant en klare tneon set leek me beste optie voor zo,n klein oppervlakte . Hierbij wat pics :
    Afbeelding 1050.jpgAfbeelding 1065.jpgAfbeelding 1071.jpgAfbeelding 1072.jpgAfbeelding 1067.jpg

    #2
    Re: Eerste zelfbouw kast

    mooi gebouwt op naar je eerste micro kweekje!
    veel succes allezins!

    Comment


      #3
      Leuk kastje zo te zien. Dat gat voor die pc fan voor je inlaat zou ik wel even groter maken zodat de hele fan over zijn volledige groote kan gebruiken komt de levensduur ten goede. Dat gaas wat je ervoor hebt gemaakt helpt niet veel een panty zou al stuk beter zijn. Ook moet je het lichtdicht maken op deze manier komt er licht binnen als het pikke donker moet zijn in de nacht uren. Hiervoor kun je een licht-labyrint maken.

      Ik zie dat je ruimte over hebt, zou zelf er nog een tneon setje bij hangen. Licht = gewicht!!

      Succes! Gr mafferd

      Comment


        #4
        Re: Eerste zelfbouw kast

        Thnx voor reacties . Ik heb nog een 2e armatuur ook een 2x55w wou het eerst erbij hangen misschien voor bloei maar ga toch maar is kijken of ik ze komende week al naast elkaar ga hangen . Er moet ook nog een pc fan komen voor afvoer lucht ik gaat even kijken hoe ik dat mooi lichtdicht kan gaan fixen . Ook zo maar is kijken voor zo,n hygrometer ben benieuwd wat temperaturen nu zijn

        Comment


          #5
          Re: Eerste zelfbouw kast

          Hygrometertje erbij en gelijk een schakelklok voor de lamp . Ook het gat voor luchttoevoer wat groter gemaakt . Hou het nog even bij 1 lamp tot ik kabel heb om de lampen te schakelen . Temp was zonder luchttoevoer max 29,3 lv 53% met luchttoevoer bleef de temp rond de 25,3 lv 44% .is kijken hoe het komende dagen gaat met temp
          Afbeelding 1075.jpg

          Comment


            #6
            Re: Eerste zelfbouw kast

            Aight 2e armatuur hangt nu ook , passen mooi 2 11ltr potten onder een armatuur . Zonder pc fans is het heel gauw boven de 30gr dus hou ze maar constant aan temp blijft nu netjes rond 26gr lv is 52%
            Afbeelding 1085.jpgAfbeelding 1086.jpgAfbeelding 1088.jpgAfbeelding 1092.jpgAfbeelding 1099.jpgAfbeelding 1102.jpg
            Last edited by langenl; 11 June 2012, 20:29.

            Comment


              #7
              Re: Eerste zelfbouw kast

              Ziet er goed uit.
              Ik ben zelf ook bezig met een vergelijkbaar kastje/setup.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...stealth-kastje

              Ga je ook een kweekverslag bijhouden? Dan zal ik hem zeker volgen
              Succes!

              Bokkie

              Comment


                #8
                Re: Eerste zelfbouw kast

                Ik had voor dit kastje eerst een soort van voorgroeihok plan , maar na zien van microverslag van vaderke onder die lampen dacht ik mischien toch maar is een hele ronde eronder doen . Enigste problemen zijn ik heb het maar 75cm hoog gehouden beetje te laag denk om een volle ronde in te doen , ook mijn knutselkunsten zijn niet echt om over na huis te schrijven
                Ik heb er weer 4 onder staan nu zo,n 8 dagen en ze gaan als kool , maar is kijken of ik deze wat langer als 14 dagen erin hou

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste zelfbouw kast

                  Oorspronkelijk geplaatst door langenl View Post
                  Eerst tl geprobeert maar werd niks , kant en klare tneon set leek me beste optie voor zo,n klein oppervlakte .

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste zelfbouw kast

                    Ik had toevallig bij de 2 setjes die ik had gekocht steklampen zitten . Ik heb inmiddels groei en bloei lampen ook binnen . Me eerste opzet was het als voorgroeihok gebruiken , maar wil misschien toch met een laag blijvend soortje een hele ronde erin doen . Het schijnt dat je met autoflowers gelijk groei en bloei lamp naast elkaar kan doen , en bij normale soortjes is het inderdaad overschakelen van groei na bloei als het zover is . Ik zal een kweekverslagje bijhouden als ik ronde begin in kast

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste zelfbouw kast

                      Closed

                      Comment

                      Bezig...
                      X