Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe micro kweek kast met 2x Easy Bud autoflower.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe micro kweek kast met 2x Easy Bud autoflower.

    Korting op 420shop
    Snapshot_20120805_1.jpgSnapshot_20120805_2.jpgSnapshot_20120805_3.jpgSnapshot_20120805.jpg

    Na een paar dagen prutsen heb ik eindelijk mijn kastje klaar 33x33x78cm, het is een oud kistje die ik heb omgebouwd.
    Daar ik nog nooit een kweek heb gedaan heb ik gekozen voor de Easy Bud hij blijft lekker klein geschikt voor een eerste kweek en een autoflower.
    Ik heb zo goed als alles compleet ik moet alleen nog even een koolfiltertje maken het actieve kool heb ik al in huis.
    Kwa ruimte kom ik toch nog een beetje bedrogen uit want ik hou maar max 50cm over vanaf bovenkant pot tot aan de lamp, dus dat zal waarschijnlijk scroggen worden.(andere tips of adviezen zouden ook welkom zijn.)

    Setup: 2x tornado 23 watt 1500 lm kleurcode 827, en wanneer ze in de bloei komen heb nog ruimte voor een 3de tornado en heb dan dus 4500 lm.
    2x pc ventilatoren waarvan de uitvoer vervangen word zodra ze in de bloei komen , dan komt er een douche ventilator op incl koolfilter.
    Voeding: plangron 100%bio 1x alga grow en 1x alga bloom
    De licht uren hou ik denk ik het hele proces op 18/6 omdat hij toch vanzelf in bloei komt.
    weerstation voor de metingen waarvan het kabeltje mooi in de kast zit

    Ik heb net de zaadjes in een glaasje water gedaan (natuurlijk met bronwater) en denk dat ze dinsdag de kast ingaan.
    Nu zit alleen nog met de aarde te kijken ik heb 2 verschillende met en zonder voeding , ik twijfel nog hoe ik dat ga doen misschien maak ik er een mix van.(extra voeding heb ik dus ook al in vloeibare vorm)
    Verder komen ze in 9 liter potten(er passen er precies 2 in van 9 liter) en gezien ik eigenlijk net nog maar 50cm schoon aan groeiruimte heb zal ik dus ook gaan scroggen waarschijnlijk.
    Daar dit mijn eerste x kweken is moet ik me daar nog even flink in verdiepen, ik had al ergens gelezen dat scroggen met autoflowers moeilijk is gezien de snelle bloei.(misschien dan meteen na 2 weken maar beginnen met scroggen tenzij er een betere manier is om de planten maar niet tegen de lamp te laten groeien, want met een beetje pech kom ik net 10cm te kort voor een volledige groei)
    En bij deze nog even wat foto,s en nu maar wachten tot de Easy Bud gaat ontkiemen vandaag is dag 1 vanaf het glaasje water.
    Opmerkingen/advies of wat dan ook is natuurlijk welkom , ik lees me dan ook al wel zo veel mogelijk in natuurlijk.
    Gegroet Foxtrot
    Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen

    #2
    Re: Nieuwe micro kweek kast met 2x Easy Bud autoflower.

    Foutje ik had het bij de kweek verslagen willen plaatsen , misschien dat de mods hem voor me kunnen verplaatsen
    Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen

    Comment

    Bezig...
    X