Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet kweken pc kast´ hulp nodig !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wiet kweken pc kast´ hulp nodig !

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

ik ben begonnen met een klein project : eerste keer wiet kweken in een pc kast.
    ik heb er al veel over opgezocht op internet en zo de pc kast gebouwd maar ik hoop zo veel mogelijk tips te krijgen !!
    ik post 2 foto's van hoe het er nu uit ziet.
    we zijn bezig met het ontkiemen van 2 zaadjes !
    het is WW wiet.

1 spaarlamp van 60 watt en een tl lamp en 3 ventilators.

ALLE TIPS ZIJN WELKOM !!!
    Attached Files

Re: wiet kweken pc kast´ HULP NODIG !

die tl tegen de bovenkant aan zal weinig effect hebben die heeft een dieptestraling van zon 10 cm
    heb je wel gekeken wat voor kleur je erin hebt zitten / moet hebben zitten ? ook in de spaarlamp ?
    wat ga je als filter gebruiken ? eens ze in bloei staan zullen ze best gaan ruiken
    is de kast wel lichtdicht ? zie dat je de fan zo tegen de kast hebt geschroefd ?
    ivm met het micro hokkie zal je wel moeten scroggen , toppen of fimmen is wel aan te raden
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

t enigste wat ik me aant bedenken was of ie uberhaups ruimte erin heeft als ik mijn computer kast bekijk .......

Comment

hee dankje voor de tips, de TL heeft inderdaad weinig zin ik heb er nu 2 cold lights inzitten zowel de TL als spaarlamp de kast is lichtdicht !
        2 pc fans blazen de lucht in ( de linkerzijde ) en de rechter doet de luchtafvoer en ja de fan zit eraan geschroefd + tape dat zit onder de aluminium.
        enige tips voor ander licht dat niet te moeilijk aan te brengen is ?

dankje alvast !

Comment

reacties ?????????????????????????????????????????????????? ?

Comment

Re: wiet kweken pc kast´ hulp nodig !

Verplaatst naar Vragen micro kweken, misschien dat het meer reacties oplevert.
            Succes.

Comment

welkom..

ben erg nieuwschierig of die spaarlamp werkelijk 60w is of is dat het vergelijkbaare licht tozv gloeilamp verlichting. sobioso zou deze lamp veel effectiever zijn als deze horizontal geplaatst word met iets van een reflector erboven(redbull blikje bijv) Die tl zul je in hoogteverstelbaar moeten maken of je potten eerst verhogen met iets anders is deze zinloos ivm dieptestraling.

zoals hier boven ook al werd genoemd lichtdicht maken van je kast is een must. Maar hoe heb je dat gedaan dan??

als je de binnen maten van je kast even vermeld word het makkelijker meedenken wbt verlichting keuze. T-neon zou een mooie oplossing kunnen zijn. Gaat hele klus worden die 2xww tam te houden in zon kleine ruimte

Comment

die spaarlamp ziet er idd uit als een vergelijkbare als 60w is..
                verder zou ik op marktplaats of ebay een groot formaat "tower" kopen voor 2a 3 tientjes dan heb je veel meer ruimte voor in je pc kastje...

Comment

ik zou er 2 tl's van 36 watt in zetten http://www.desjop.nl/index.php?item=...000243&lang=NL

Comment

Bezig...
                  X