Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #16
    Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

    Je tekening is helemaal prima reuben. Er komt bijna geen warmte van een spaarlamp dus met de afzuiging die je hebt voorgesteld lukt dat makkelijk.

    Je kan m ook nog stealth maken als je wil. Ik heb wel eens gezien dat iemand zoiets onder zij aanrecht had gemaakt in een keukenkastje

    Ik kan je dat topic nu niet geven want ik typ op mn mobiel nu :/

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #17
      Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

      Jij weet er nog een poppenhuis van te toveren volgens mij. Willen wij natuurlijk gelijk die nieuwe tekening weer zien.

      Comment

      • RollUp
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 1445

        #18
        Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

        Waar blijft die tekening?
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #19
          Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

          Ehh de tekening staat gewoon op z'n plaats.

          Ik moet wat uploadruimte besparen

          Dus in de Topic opening.

          Eerste kastje 4.jpg

          Het begint dus form te krijgen.
          Technische aanpassingen ben ik mee bezig.

          Maar voor jou één keer dan..
          Last edited by Escargot; 12 September 2013, 16:38.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • RollUp
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2011
            • 1445

            #20
            Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

            Koolstoffilters heb je ook met een flens van 125. Dan hoef je niet te klote met verloopstukjes aangezien je afzuiger ook 125 is.

            Toch zou ik de lampen flexibel houden wat hoogte betreft. Je plank elke keer verzetten is onhandig en je hebt nooit echt de ideale hoogte. Met je lamp aan kettingen kan je elk gewenste hoogte krijgen. En bij deze lampen is het al belangrijk dat ze niet te ver van de plantjes af staan.

            En nog een lamp erbij al deze 40x40 belichten, misschien zelfs een 5de?

            Just a Thought...
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #21
              Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

              hahaha dit is de ouwe nog. Zo gek zijn we hier nou ook weer niet....Nee je hebt je aanpassingen helemaal nog niet zo op een rijtje volgens mij. Ons dan proberen te bedotten met dezelfde tekening. Nee, nee Back to the drawing room Escar. Wij wachten wel weer.

              Comment

              • budha54
                Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2013
                • 717

                #22
                Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                Ja !!!!! Nieuwe tekening !!!! We laten ons niet bedotten !!!!!!

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #23
                  Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                  Had ik aan gedacht Rollup, ik zit het net aan te passen

                  Eerste kastje 2.jpg

                  Ik heb net het verloopstukje in de tekening gezet en zat er al aan te denken.
                  Kan dit niet handiger en mooier....
                  En de 4e lamp heb ik er als optie (alleen in de tekst aangepast).

                  Nu alleen ff gaan informeren of er reflector kappen op deze maat bestaan waar ik alle vier de lampen in kan hangen.
                  Is wel zo handig hoef ik ook niet met de elektriciteit te Rommelen.

                  Ook heb ik de kast een 10 CM hoger Gemaakt (ook alleen in tekst)
                  Hoger wil ik echt niet gaan.

                  Ga er mee aan de slag.
                  Last edited by Escargot; 12 September 2013, 12:34.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #24
                    Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                    Goed had een heel verhaal heb ik maar ff achterwege gelaten. Deze tekening is iets anders ja. Maar waar komt je filter nou in of buiten de kast. Zal kort wezen buiten de kast als je het goed zal doen is te omslachtig. Filters vooral geurfilters omdraaien en de airflow richting omdraaien is een hele simpele no go. Als je wilt weten waarom zal ik je dat wel ff uitleggen. Maar dat is een heel verhaal weer. FF nog geen zin in

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #25
                      Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                      Zucht, mijn teken talent laat me in de steek.

                      Natuurlijk komt het filter in de kast.

                      Goed weer een kleine update
                      Eerste kastje 4.jpg
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #26
                        Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                        Nee er is niets mis met je teken talent. Dat pijltje was mij iets teveel naar de grens. Daarom vroeg ik het gewoon om zeker te weten.
                        Nou weer een zorg weg bij me pfeeeewww.... Nou bakkie en pipootje. Dit is dik in orde. Ga ik me eigen topic weer onder spammen.

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #27
                          Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                          Oh ik ben nog lang niet klaar hoor
                          Vandaag is mijn teken dag, de planten staan zoals ze staan, de spint is in bedwang.
                          Wat willen we nog meer, buiten voorbereiden voor de winter.

                          Goed Ondertussen Filter en Afzuiger maar op elkaar afgestemd, deze zijn beide 125mm
                          Dus dat verloopstukje is niet meer van toepassing.
                          En de maten van de geplande potjes staan erbij.

                          Begint er op te lijken.
                          In de Theorie, gaat dit allemaal wel lukken. ( al vind ik het wel een fucking grote kast)

                          Als ik klaar ben, kan ik naar de Bouwmarkt en Growshop, om alles in te kopen.

                          Wellicht maak ik de breedte iets anders.......

                          Grrrr is het nooit genoeg

                          Eerste kastje 4.jpg
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #28
                            Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                            Grrrr is het nooit genoeg ....

                            Hahaha welkom bij de binnenkwekers escar.

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #29
                              Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                              Tsja, maar dit is ook leuk, ik bedoel die planning.

                              Het is een tegelijk een beetje imaginaire kweek.
                              Alles in Theorie uitstippelen en dan in de praktijk brengen.

                              Ik ga dit in het vervolg ieder jaar doen.
                              En ieder jaar iets anders.

                              Dat houd een mens van de straat.

                              Ik ben al bijna klaar met de oogst joh
                              Alleen de toppen missen nog.

                              Eindresultaat Hurl.jpg
                              Last edited by Escargot; 12 September 2013, 15:42.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • mafferd
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Sep 2010
                                • 1709

                                #30
                                Re: Advies gevraagd betreffende verhoudingen Hardware

                                Zo dat kastje staat al lekker vol

                                Comment

                                Bezig...