Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste hok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: mijn eerste hok

    zeer netjes,

    Comment


      #17
      Re: mijn eerste hok

      Hey net hokje maar je gaat wel een koolstoffilter nodig hebben, als je ons dames ruikt in volle glorie (einde bloei) zonder koolstoffilter is het snel voor heel de wijk, straat zeker bij hps 400W of 600W.

      Ook raad ik aan om te verstevigen waar de wieltjes zitten of die op je frame te monteren. MDF is niet echt stevig en als de plantjes erin komen + aarde + .... gaat het totaal gewicht van je kastje te zwaar zijn om te steunen op 4 zo kleine oppervlaktes.

      Op de bodem zou ik isolatie platen of piepschuim leggen bedekt met vijverfolie (voor als er vocht uit de potten loopt dat het hout niet begint te rotten.
      PS: vinyl is giftig voor ons plantjes, bij warmte geven ze giftige stoffen af

      greetz Fifi
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #18
        Re: mijn eerste hok

        Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
        Hey net hokje maar je gaat wel een koolstoffilter nodig hebben, als je ons dames ruikt in volle glorie (einde bloei) zonder koolstoffilter is het snel voor heel de wijk, straat zeker bij hps 400W of 600W.
        Hehehe Je moet niet overdrijven man xD
        Ik heb hier totaal geen koolstoffilter hangen en hier ruikt niet gans de wijk ernaar xD hihi heb al meerdere keren geoogst , gedroogd , etc en de geur verhalen vind ik altijd zoo overdreven echt de moeite niet vind ik xD

        Comment


          #19
          Re: mijn eerste hok

          gewoon koolstoffilter installeren, ik denk dat deze kost een heel belangrijke is. Onnodig om het risico te lopen dat de buurt meegeniet van de geur.

          mvg

          Comment


            #20
            Re: mijn eerste hok

            Mooi hok, degelijke materialen en netjes !!!! in elkaar gezet.Voor de giftige gassen zou ik niet bang zijn: het gebruik van formaldehyde is al 20 jaar verboden en dit werd uitsluitend bij spaanplaat en multiplex gebruikt. Nu nog de inrichting: zoals je weet is elke ketting net zo sterk als de zwakste schakel. Maar als ik zie hoe netjes je de kweekruimte hebt geconstrueerd heb ik daar alle vertrouwen in.

            Xtreme

            Comment


              #21
              Re: mijn eerste hok

              Ben je al verder met je hok simplex, ben benieuwd naar je vorderingen.

              Grtz

              Comment


                #22
                Re: mijn eerste hok

                Ik heb een soortgelijk hok, alleen van gipsplaten. De dames zijn nu ruim 2 weken oud maar ik ga ze nu al enigzins ruiken.
                Ik zou er toch ook een filter in willen hebben.
                Ik zit zelf te denken aan een koolstof filter van een afzuigkap.
                Deze in de wand te monteren door er een gat in te maken van de zelfde diameter als het koolstof filter. Deze dan hier in te plaatsen.
                Is dat voldoende? Ik heb de ventilator on het hok staan. Moet ik dan nog een kleine ventilator voor het filter plaatsen?
                Dit is mijn eerste keer.
                Tot op heden heb ik alles nog hier van het forum gehaald en ze zien er goed uit
                Maar als je in een flat woont kun je niet hebben dat alle medebewoners er ook van kunnen genieten.

                Comment


                  #23
                  Re: mijn eerste hok

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                  Ook raad ik aan om te verstevigen waar de wieltjes zitten of die op je frame te monteren. MDF is niet echt stevig en als de plantjes erin komen + aarde + .... gaat het totaal gewicht van je kastje te zwaar zijn om te steunen op 4 zo kleine oppervlaktes.

                  Comment


                    #24
                    Re: mijn eerste hok

                    Woow echt mooi gedaan man!!! Veel succes dermee
                    Only dead fish follow the stream

                    Comment


                      #25
                      Re: mijn eerste hok

                      Een man met een plan , das duidelijk!!!
                      Maar micro? Dan ben ik minimicro

                      Comment


                        #26
                        Re: mijn eerste hok

                        Jammer dat er geen updates meer komen.

                        Grtz

                        Comment


                          #27
                          Re: mijn eerste hok

                          mooi hok heb je daar komen er nog een update ?? dan weet ik of ik deze kan volgen greets http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...hps-t9684.html

                          Comment

                          Bezig...
                          X