"Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #151
    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

    Hoezo 3 topics er van maken pitbull? Budget kweken is niet aan de orde aangezien ik totaal niet rekening houdend met budget mijn spullen heb besteld... Een topic voor de bouw van mijn kast en een apart topic voor de kweek met de uiteindelijke kast klinkt enigzins nog logisch maar verder zie ik de logica van van 3 topics ieg niet in.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Bouwvertraging. Was vannacht weer eens te gezellig. Dus waarschijnlijk morgen aan de bak. Excuus voor de mensen die graag vandaag een werkende of ieg een kast hadden willen zien die onze geliefde groentes creeert.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment

    • mr pitbull
      Retired
      • Feb 2011
      • 287

      #152
      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

      Was meer een algemeen idee. Naar niemand persoonlijk bedoeld.

      Dus voel je niet aangesproken.

      ik reageerde op tuinbroek aangezien ik dat een beetje op dezeklfde manier zie.

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #153
        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

        Oke ik vat m.. achja een veelzijdig topic
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • tuinbroek
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 2470

          #154
          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

          Ze hebben net hun biodrankje gehad in de micro tent
          Ik hoorde laatst dat als het licht net aan is je nog direct geen water en of voeding moet geven want dan kan de plant nog niks verdampen,omdat de huidmondjes pas na 2 uur licht open gaan.

          Comment

          • Wietefras
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 4374

            #155
            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

            Ik dacht eigenlijk dat micro stond voor kweken in een PC kast oid.

            Met deze opdeling zou je dus ook een enkele 1000W lamp als een "micro" kweek zien? Dat is voor een hobby forum toch al flink aan de maat.

            Ik lees zelf trouwens alles via de "Nieuwe berichten" knop. Dan zie ik gewoon alles wat nieuw is. Heb geen zin om al die fora individueel door te spitten.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #156
              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

              Ik ga met t-5aan de slag in een zelfgebouwd plastic tent, en doe 3 soortjes
              Is dat micro of heb je ook zelfbouw.
              Tuinbroek kweek voor zichzelf.
              Groentjes

              Comment

              • tuinbroek
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 2470

                #157
                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                He chemiel
                Er staan er al 11van de 15 rechtop en van de rest kun je al zien dat ze er ook zo uitpiepen
                Dus ben niet ontevreden.
                Tuinbroek

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #158
                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                  Net een stuk van de armaturen af laten halen. En verder kan die maat van me pas over 2 weken om de kast in elkaar te zetten. Weinig zin om daar op te wachten dus ga zelf maar aan de slag. Nog even decoupeerzaag lenen en een boor en dan kan ik los.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #159
                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                    Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050
                    Net een stuk van de armaturen af laten halen. En verder kan die maat van me pas over 2 weken om de kast in elkaar te zetten. Weinig zin om daar op te wachten dus ga zelf maar aan de slag. Nog even decoupeerzaag lenen en een boor en dan kan ik los.
                    Succes met je decoupeerzaag! ( kleine tip : voor een rechte lijn met je decoupeerzaag zet een balkje vast met spanklemmen en hou je zaag daartegen, zit je altijd mooi recht)
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • chemmie
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1535

                      #160
                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                      En een perfecte cirkel voor de buisventilator? Misschien iets kleiner maken dan de ventilator en de rest uitveilen of?

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Thx ieg nik
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #161
                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                        Aftekenen rond de ventilator, dan gasten boren van min de grote dat je blad van je decoupeerzaag Erin past dan boor je een stuk of zo x op die lijn en dan heb je met je decoupeer zaag maar punt per punt te verbinden
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #162
                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                          Iemand een tip om die naden licht/luchtdicht te maken? ik zat te denken aan siliconenkit, maar mocht die ventilator ooit kapot gaan zou ik het graag makkelijk willen kunnen vervangen. Iemand hier nog een handigheidje voor ?
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • Nik
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 2207

                            #163
                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                            Gewoon schikderskit is goedkoper, ik heb persoonlijk rond mijn ventilator pu gespoten om de schikken en trilling wat op te vangen
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #164
                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                              Hoi chemiel
                              Ben je daar weer, hoe waren de pepernoten ?
                              Hoe gaat het nou met je kastje.?
                              Hopelijk kom je eruit? Ik zou gewoon kit gebruiken.
                              Nou hopelijk kun je ook gauw aan de slag.
                              Ik heb mijn nieuwe vanmorgen overgepot in
                              13cm potjes,
                              Succes

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #165
                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                                Lieve mensen nog 1 vraag; hoeveel graden mag de temperatuur snachts minimaal voor de plantjes zijn? De kachel gaat hier snachts namelijk automatisch uit. Dus moet even weten of er een elektrisch kacheltje snachts bij geplaatst moet worden.
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...