"Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #181
    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

    Oke top tuinbroek veel succes
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment

    • tuinbroek
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 2470

      #182
      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

      He chemiel
      Ductape laat los bij warmte voor als je dat wou gebruiken. Heb ik zelf ook ondervonden.

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #183
        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

        Heb geen ducktape gebruikt, wel verschillende soorten dubbelzijdig tape en aliminium tape... Hoop dat het blijft zitten... We gaan het zien... Inmiddels is de kast helemaal bekleed. Foto komt er zo aan

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Het begint er eindelijk een beetje op te lijken. Nog genoeg werk aan de winkel, maar toch.

        Kastje dicht:

        DSC_0209.jpg

        Kastje open

        DSC_0211.jpg
        Last edited by chemmie; 5 December 2013, 22:09.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • chemmie
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2013
          • 1535

          #184
          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

          Ondanks het bij laten snijden van de armaturen heb ik het idee dat het nog steeds bizar krap met de lampen gaat worden... Ik hoop dat dit goed gaat komen, het zal wel moeten.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #185
            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

            Hahaha ziet er een leuk klein kastje uit, mop afgewerkt !
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • chemmie
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2013
              • 1535

              #186
              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

              Thx zo klein is ie toch niet Heb ze wel veel kleiner gezien hier. kast is 1,40 hoog. Nog steeds klein vergeleken bij een tent maar toch. Wat is mop afgewerkt? Positief?
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #187
                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                Bedoelde mooi autotyp functie maakt daar dus mop van
                Ik heb ook een voorgroei kastje met soort gelijke afmetingen, ik vind nogal klein naar mijn behoefte
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #188
                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                  hahahaha klopt, naar mijn behoefte is hij ook schandalig klein. Moet toch ergens beginnen en dit kan redelijk stealth. Wat erg belangrijk voor me is dus hier maar beginnen. Thx voor compliment
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • tuinbroek
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 2470

                    #189
                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                    Nou chemiel
                    Zo zijn we bijna allemaal begonnen en mijn kastje was nog kleiner, er zijn dr ook bij die in een pc ombouw begonnen zijn.Van mij een 8+.Heb net door gebrek aan vervoer 3x50liter modder gehaald.Light
                    mix.Pfffff ik merk dat mn leeftijd van zich laat horen.
                    Maar heb nu alles in huis 13 kleuters, mocht het toch teveel zijn voor de tent dan mag jij van mij wel 2 plantjes( 5cm zijn ze nu)overnemen want ik heb ze nu al in de douche staan want de tent moet ff goed schoon, ze staan onder de tl voor te groeien.Maandag dan weet ik het wel eerst poetsen.
                    Gr tuinbroek.

                    Comment

                    • chemmie
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1535

                      #190
                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                      De decoupeerzaag is al in de kast gezet... Het loopt tot nu toe prima. Alleen even een vraagje of iemand ziet waar mijn aarde draad op de ventilator moet worden aangesloten? Of is er geen aarde draad nodig? Veiligheid is erg belangrijk voor me dus graag een antwoord van iemand die zeker weet waar ie het over heeft... Ik zie ieg geen aansluiting voor het aardedraad... maar wil wel zeker zijn

                      DSC_0216.jpg
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment

                      • thugz
                        Amazing Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4284

                        #191
                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                        onder het schroefje in het midden van de klusterklem
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment

                        • poppa
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2010
                          • 38

                          #192
                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                          Grtz ,

                          Aardedraad hoeft niet aangesloten te worden ...
                          De behuizing is gemaakt van plastiek , en kan dus geen lekstroom of kortsluitstroom
                          doorgeven .
                          Het elechtrische gedeelte ( rotor en stator ) zijn dubbel geisoleerd .
                          Kun je zien op het label, staat een vierkantje in een vierkantje op .


                          grtz Popz

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #193
                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                            Thx voor jullie antwoorden, maar met 2 verschillende antwoorden word ik nog niet veel wijzer... Iemand die 1 van deze 2 kan bevestigen?
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #194
                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                              Zit er een mogelijkheid om de aarde draad aan te zetten dan ja, anders niet.

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #195
                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                                Duidelijk. Het is zo makkelijk. Maar de veiligheid die ik belangrijk vind laat me moeilijk doen

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Nik hoe heb jij die ventilator met pur eringezet? Kun je in stappen misschien uitleggen? Moet ik het gat dan wat groter maken dan de ventilator zelf?
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...