Echt Low Budget, led 3 watt!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Morgen Zonder Zorgen
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 1133

    #1

    Echt Low Budget, led 3 watt!!

    Korting op 420shop
    Okay dan, het is natuurlijk maar voor de gein, maar ik vind het toch leuk om gek te doen. Zo laag mogelijk stroom verbruiken.

    Ik gebruik een ledlamp van 60 ledjes/ 3 watt voor de groei. De kelvin staat er niet op, maar de kleur is wit, dus zal denk ik tussen 5000-7000 kelvin zijn.
    DSC00974.JPGDSC00975.JPGDSC00980.JPG

    Voor bloei 2x 1 led 1,5 watt 3000 kelvin.

    DSC00972.JPGDSC00981.JPG

    Het zaadjes is een Polm Gold X PP(waarschijnlijk, i.i.g. een indica) De moederplant polm gold is een sativa met semi autoflower eigenschappen.

    De ben helaas mijn temperatuurmeter kwijt maar het zal ongeveer 15 graden zijn overdag en s'nachts een 10 graden. Ik weet dat de temp. eigenlijk veel te laag is en alleen daardoor zal ze de plant traag groeien, maar bij deze opstelling toch niet zo veel uit!!

    Ik zet het licht gelijk op 12/12.

    IK denk dat opzicht het plantje wel zal groeien, natuurlijk traag maar dat je niet echt kan afbloeien.
    DSC00984.JPGDSC00985.JPG

    We zullen zien wat er gebeurt. En nu maar hopen dat het een vrouwtje wordt!!!!!!!!

    grz
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155
  • greenleaf
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2013
    • 42

    #2
    Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

    ach is een keertje voor de lol moet ook kunnen

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #3
      Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

      Dan heb je 4,5W totaal? Kun je het dan niet beter in de vensterbank zetten?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

        Hmm interessant is kijken wat het plantje gaat doen Laat je nie opnaaien door iedereen die je ander tips zullen gaan geven ben nieuwsgierig

        Ps een Led geeft maar 1 kleur licht dus je zal andere ledjes er bij moeten doen
        God was never on your side..

        Comment

        • Wietefras
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 4374

          #5
          Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

          Tuurlijk is het leuk om te zien hoe een wietplant kan groeien onder een zaklamp. Ben ook wel benieuwd hoeveel die gaat strekken.

          Hij heeft al twee kleuren leds ook. Groei en bloei. Gaat helemaal goed komen.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          • Bombadil
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Dec 2011
            • 465

            #6
            Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

            Hij gebruikt witte LEDs Om wit te bekomen, moet je alle kleuren een beetje mengen. En dan is het net alsof het TL's zijn: lage kleurtemperaturen (zoals 2700°K) hebben meer rood in zich, hoge (zoals 6500°K) heeft meer blauw in zich.

            Strekken zal je plantje alleszins doen, maar ik ben meer benieuwd hoe ze gaat bloeien. Hopelijk haal je meer als 3gram
            "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #7
              Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

              Ha, ik ga lekker lui hierbij hangen.

              Heb je een kussentje te leen.

              Doe maar een dekentje ook, de slak houd niet van koude
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • sweetsmoke
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2013
                • 156

                #8
                Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

                Ik ga me naast de slak zetten als dat mag!
                good luck! Leuke experimentje!
                “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                Comment

                • Morgen Zonder Zorgen
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1133

                  #9
                  Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

                  Thx voor de reactie en schuif lekker aan.

                  Het is zo ver!!

                  Het jonge plant is begonnen met het leven!!!


                  DSC00997.JPGDSC00996.JPG

                  Dag 1 groei!!!

                  Nee ik laat het voorlopig bij echt 3 watt. Ja zoals ik al zei, 1 kleur voor groei en later een andere kleur voor de bloei.

                  tot de volgende keer.
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #10
                    Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • West2010
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 418

                      #11
                      Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

                      Ben benieuwd wat dat gaat worden, experimenten zijn altijd wel leuk

                      Comment

                      • Gamm
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1610

                        #12
                        Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

                        Dit wordt te grappig.

                        Hier spring ik nu en dan wel eens binnen.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment

                        • berry ryder
                          Special member
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2012
                          • 2666

                          #13
                          Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

                            CTRL-D
                            Map: Funny
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Morgen Zonder Zorgen
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1133

                              #15
                              Re: Echt Low Budget, led 3 watt!!

                              4 dagen verder en het plantje is 4mm gegroeid!!!!

                              DSC01000.JPG

                              Hahaha het gaat echt super traag, maar dat komt ook dat het iets te koud is,rond de 15 graden overdag en s'nacht zal het zeker een paar graden kouder zijn. Gelukkig heb ik mijn temperatuurmeter weer gevonden.

                              Ik zal kijken of ik binnenkort de temperatuur kan verhogen, dan weet ik gelijk of het plantje sneller zal groeien of niet.

                              laterrrrrrrr
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment

                              Bezig...