Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro binnenkweek project

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro binnenkweek project

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Micro binnenkweek project

    Met buitenlicht zal de bloei er beginnen aankomen, dus oppassen als je ze nog wat langer wil laten groeien.
    Met kas bedoel je dan broeikas of kweekkast?

    Comment


      #3
      Re: Micro binnenkweek project

      Ja ze gaan nog goed in de vensterbank met de zon deze dagen, gaan wel snel en vormen mooi blad. Zal ff foto's maken!


      Waarom draaien me foto's??

      20140904_073548.jpg20140904_073632.jpg20140904_081724.jpg20140904_082240.jpg20140904_081814.jpg20140904_081829.jpg20140904_081844.jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      20140904_085245.jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Dit ging er mis, moet camera schuin houden .
      Last edited by justinb; 4 September 2014, 07:52.

      Comment


        #4
        Re: Micro binnenkweek project

        Ga je die kas buitenzetten toch?
        Nu op de vensterbank zul je heel kleine planten krijgen, omdat ze bijna direct in bloei zullen gaan.
        Buitenlicht kan je zeker gebruiken, maar zo'n raam neemt al snel de helft van het licht weg...en licht=gewicht
        Niet te lang wachten met verpotten!

        Comment


          #5
          Re: Micro binnenkweek project

          Ik heb er ook 2 staan,ik volg
          - Fast Bud
          - Royal Dwarf Auto
          - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

          Comment


            #6
            Re: Micro binnenkweek project

            Oooooh, jij hebt een glijbaan achter je huis.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Micro binnenkweek project

              20140907_151819.jpg20140907_151816.jpg20140907_151737.jpglinks de haze rechts de dwarf. Ja een hele mooie glijbaan btw! Zijn nu denk ik twee weken uit de grond.

              Weibei, ik wou binnen kweken. Maar kas lijkt me niet handig. Toch kastje timmeren?
              De dwarf begint bloei symptomen te vertonen, de haze is waarschijnlijk geen AF.
              Wat moet ik nu doen. Want vensterbank gaat nog goed.

              Wat vinden jullie?



              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
              Mooie tent voor 7.50 bij n bouwmarkt.
              1410111668768.jpg
              Toch nog even aan het rondneuzen geweest, misschien toch maar een simpel kastje in elkaar timmeren.
              Heb hiervoor in een kledingkast gedaan. Die ik niet meer heb.
              De tent die ik heb is wel groter, maar is dit wel brandveilig?
              En de geur, was de vorige keer erg. Elke dag maar het raam open.
              Dus nu wel iets van n filter of luchtdicht maken. Want kan het nu niet in een aparte kamer doen. Ben verhuisd. ..

              Of zou die ook nu nog kunnen bloeien in de venster bank.
              Wie kan me helpen?

              Last edited by justinb; 7 September 2014, 18:50.

              Comment


                #8
                Re: Micro binnenkweek project

                Als je binnen kweekt zul je moeten maken dat de plant geen lichtstress krijgt, dus een lichtdichte kweekkast voorzien met lampen op een timer.
                Of het zaakje brandveilig is hangt volledig van jou af!
                Luchtdicht maken mag je zeker niet doen, de plant heeft ook verse lucht nodig
                Doe je het op de vensterbank , dan zal der nie veel van af komen...

                Comment


                  #9
                  Re: Micro binnenkweek project

                  Oke, bedankt, dat is helder!

                  Is ook wel minder inkijk voor bezoek een dichte kast...
                  Dus ff kijken of ik een simpele bestaande kast kan kopen of ombouwen. Of even moet klussen.

                  Timer en Lampen heb ik al, zie vorige foto's

                  Kan je nog ergens op letten voor brandveiligheid?

                  Niet lucht dicht? Waarom zie je dan dat mensen vaak alles afkitten. Heb wel 3 pc fans voor de zuurstof....

                  Ik doe het niet perse voor de opbrengst, maar was wel benieuwd of dat in princiepe voor het raam wel kon..

                  Heb dus al een micro kweek van een RD gehad, plantje was niet goed gegroeid. Was te ongeduldig, en opbrengst was matig maar lekker....
                  Wil nu dus wel een mooier plantje hebben, hier een mijn vorige kweek....
                  DSC_0717.jpgdeze was mooi alleen , meer plant dan top... En ook hoog voor een AF......

                  Wel van geleerd, heb meer aandacht gegeven aan de plant dan kweekruimte.
                  Nu dus wat meer aandacht aan een kweekkast.

                  Fijne Dag mensen!

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Micro binnenkweek project

                      Het wil wel, alleen zul je langere gestrekte planten krijgen met fluffie toppen

                      Comment


                        #12
                        Re: Micro binnenkweek project

                        Hey west! Hoe hoog denk je? Ben benieuwd, beetje simpel houden en de plant laten staan. Ben ik ook niet ''illegaal'' bezig.

                        Hoeveel L pot zou ik nemen?

                        Nu ik weet dat het in princiepe wel kan, ben ik van plan een expirimentje doen.
                        Ze worden niet heel groot en nemen dus weinig ruimte in beslag, dus tot het maximum van 5 planten te gaan.
                        Het leek mij leuk om nog 3 AF's neer te zetten, Quick one (RQS). En te kijken wat toppen en dieven nou in houd.
                        De Haze en de Dwarf gewoon laten gaan. En dan van de Quicks een normaal laten groeien, de ene toppen en de ander dieven.

                        Comment


                          #13
                          Re: Micro binnenkweek project

                          Hoe hoog? dat ligt ook een beetje aan het soortje.
                          Houd er wel rekening mee dat je overal in huis gaat ruiken
                          En zorg er voor dat je iets van ventilator aanschaft(kleintje is genoeg).
                          Want anders heb je heel veel kans op meeldauw.
                          Heb het 1 x gedaan voor de raam lang geleden, maar voor mij is het niks

                          Comment

                          Bezig...
                          X