Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED 2800lumen/meter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED 2800lumen/meter

Korting op 420shop
    halo iedereen,
    ik heb op internet ledstrips gevonden die 2800 lumen / meter licht geven. heb snel uitgerekend en technisch gezien kan je die ledstrips dan netjes langs elkaar zetten om zo een hogere lumen te bereiken. met een rol van 15meter kan je een plank van een m² '15 keer een meter' op de plank plakken met 5-6 centimeter spel ertussen, dat is dan totaal 42000 lumen/m² . mijn vraag is kan ik hiermee perfect verder bloeien met hoge opbrengst??
    de ledstrips zijn extra warm wit van kleur (2400 kelvin) en hebben dus de perfecte spectrum voor de bloei .

ik zou graag jullie mening erover wilen horen. groeten

Re: LED 2800lumen/meter

Oorspronkelijk geplaatst door dosa View Post
    halo iedereen,
    ik heb op internet ledstrips gevonden die 2800 lumen / meter licht geven. heb snel uitgerekend en technisch gezien kan je die ledstrips dan netjes langs elkaar zetten om zo een hogere lumen te bereiken. met een rol van 15meter kan je een plank van een m² '15 keer een meter' op de plank plakken met 5-6 centimeter spel ertussen, dat is dan totaal 42000 lumen/m² . mijn vraag is kan ik hiermee perfect verder bloeien met hoge opbrengst??
    de ledstrips zijn extra warm wit van kleur (2400 kelvin) en hebben dus de perfecte spectrum voor de bloei .

ik zou graag jullie mening erover wilen horen. groeten
    Ik meen dat blauw en rood licht het beste werkt.
    Waar heb je de trips vandaan?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dosa View Post
      ...mijn vraag is kan ik hiermee perfect verder bloeien met hoge opbrengst...
      Nee, niet perfect en geen hoge opbrengst.
      Het kán wel, mits je een heel strakke horizontale scrog hebt.
      Alles wat verder dan 5cm van een ledje af zit krijgt onvoldoende licht.

Volgens een Koreaanse datasheet zijn ze geloof ik 34LM/W.
      Mijn Koreaans is niet zo goed meer tegenwoordig.
      Last edited by QnQ; 9 July 2015, 11:20.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

This website is for sale! ledstrips-kopen.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, ledstrips-kopen.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

hier is de site met de strips , kheb ze ondertussen besteld en ga het proberen. ik scrog altijd dus dat zou wel goed meevallen hoop ik.

Comment

Bezig...
        X