Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken op zolder.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken op zolder.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.
    ik probeer nu al 2 jaar een plantje te zetten maar is er nog nooit van gekomen omdat ik nog thuis woon en het niet mocht van mijn ouders. Maar nu heb ik toestemming gekregen om bij me oma een plantje te zetten in oude kleerkast op haar zolder. De kast is 1,30m lang 2m hoog en 35 cm breed. Ben van plan om er een spaarlamp in te hangen van 125 watt om mee te beginnen en erna nog een paar bij te hangen tot ik rond de 200 watt zit. Nu heb ik wel een paar problemen. Familie van mij komt soms op die zolder en die mogen er niets van weten daarom kan ik geen afzuiging enzo gebruiken. Ik kan misschien wel een ventilator in de kast plaatsen als het niet teveel lawaai maakt. Ik heb al heel wat opgezocht en veel gelezen van andere kwekers maar het is nu de eerste keer dat ik het zelf ga doen. Ik ga waarschijnlijk bubblegum kweken omdat ik heb gehoord dat het niet zoveel ruikt. En ben ook van plan om een pot ons gel te kopen om op de zolder te zetten. Nu heb ik wel een paar vragen : kan ik kweken in deze kast zonder afzuiging maar alleen met lamp en een kleine ventilator? Zo ja hoeveel g kan ik verwachten van 1 plant? Zal alleen de zolder ernaar ruiken of het hele huis en zullen de buren het ruiken? Alvast bedankt.

    #2
    Re: Kweken op zolder.

    Ge zijt 4 maand te laat om buiten eentje te zetten. Kweken zonder afzuiging gaat niet. Ook niet met een soort die wat minder ruikt. Dus zet het maar weer uit uw hoofd.

    Comment


      #3
      Re: Kweken op zolder.

      Heb al een paar mensen het zien doen zonder afzuiging... En ik heb niets gezegd over buiten kweken?

      Comment


        #4
        Re: Kweken op zolder.

        Buiten heb je geen afzuiging nodig. Vandaar de opmerking. Binnen wel. Afzuiger om onderdruk te creeeren/verse lucht aan te zuigen en filter om de lucht te zuiveren. Geen filter en afzuiger betekent geuroverlast. Maja, je hebt al mensen zien kweken zonder afzuiger. Doe maar he, maar stel dan liever de vraag niet als het antwoord u ni bevalt.

        Comment


          #5
          Re: Kweken op zolder.

          Foto's?

          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Kweken op zolder.

            Kijk het probleem is dat er geen ramen zijn op die zolder of kan dat ook zonder?

            Comment


              #7
              Re: Kweken op zolder.

              Doe eens wat moeite en ga wat lezen en leren, info genoeg te vinden hier over hoe het moet en niet moet.

              Comment


                #8
                Re: Kweken op zolder.

                Het is volgens mij beter te starten met iets wat al luchtdicht is, zoals een oude koelkast:
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ilips-Weedpool
                Die kun je perfect luchtdicht houden door een badkamer ventilator als uitzuiger te gebruiken. Daarop zou je desnoods nog een DIY koolstoffilter kunnen monteren.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oe-Het-Zelf%29
                Dat geluid hoor je volgens mij niet. Als je zonder filtering werkt, maakt het niet uit hoeveel geluid er is, iedereen ruikt het toch.
                Zolder moet ook heel net zijn, anders heb je gegarandeerd binnen 2 weken spint, maar in de winter is dat in huis de beste optie: kelder is te koud

                Comment


                  #9
                  Re: Kweken op zolder.

                  Denk niet dat ik een oude koelkast zal vinden. En ik heb een set gezien voor 50 euro kleine afzuiger en kleine koolstoffilter maar kan ik dat instaleren zonder ramen op die zolder?

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Hier is de link : http://www.organicearth.eu/mini-filter-p-5498.html

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweken op zolder.

                    Ik heb gehoord van een soort dat heet OG Kush - (afkoring van Ocean Grown) , deze kun je namelijk onder water in een aquarium kweken, totaal geen last van geur en komt onschuldig over.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweken op zolder.

                      Ik zou nog even het forum goed doornemen er staat voldoende informatie
                      het zou zonde zijn als die arme oma uit haar huisje moet door stomme fouten.
                      Last edited by Nonsense; 9 September 2015, 12:18.

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweken op zolder.

                        Zulke dingen doe je niet in het huis van je Oma weet ze ook dat als ze gepak word dat je Oma dan verantwoordelijk is en dar=t ze haar op pakken?
                        Ben een vent en wacht tot je eigen woning heb en kweek daar een plant
                        En ja de hele zolder gaat naar cannabis ruiken zelf je oma ruik dan naar cannabis
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweken op zolder.

                          Ik woon hier afgelegen in een klein dorp waar er 1 agent woont die de hele dag zat is. Een groepje jongens hier van in
                          de 20 hebben hier een garage vol staan met wietplanten al 4 jaar ondertussen dus ik denk niet dat ze mij gaan pakken voor 1plantje.

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweken op zolder.

                            Klopt jou pakken ze niet maar jou Oma wel
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweken op zolder.

                              En hoe denk je dat ze erachter gaan komen? Ik ga Een afzuiging en koolstoffilter gebruiken.

                              Comment

                              Bezig...
                              X