Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe krijg je voldoende LV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    wat heb je daarvoor betaald?en waar

    Comment


      #17
      kijk ns bij conrad!
      heb horen zeggen dat je daar al 1tje vind voor 30 euro'kes

      grtjs

      Comment


        #18
        khad er wel 50 euro voor betaald. Kvind wel dat het veel kost, omdat het eigenlijk nog zo speciaal niet is. Ik kocht hem in de hubo, was die daar toevallig tegengekomen.
        Greetzz

        Comment


          #19
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              ik zou ze slechts 2 mm onder het aardoppervlak steken de zaadjes

              Comment


                #22
                ok, ik heb zitte graven en heb 1 zaadje gevonden , hij was nog het zelfde als dat ik hem ontkiemt had. hij zat best diep , heb hem nu zo 0,5 mm onder zitten. de andere 3 gaan wel snel.

                temperatuur binnen het hok ligt tussen de 25 en 29 graden. moet ik mijn hok nu aan de binnenkant ook bekleden met folie of iets dergelijks waardoor ze nog harder gaan? ik heb gewoon een kartonnen hok, met daar omheen vershoudfolie, en binnenkant had ik eerst aluminiumfolie, heb ik weg gehaald omdat je er hotspots of zo door kon krijgen?

                Comment


                  #23
                  Als je je hok voorziet van folie, dan wordt je licht optimaal gebruikt. De stralen die normaal niet door het karton worden weerkaatst, zullen nu nog een keer richting je planten worden geschoten.
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door superzuan View Post
                    ok, ik heb zitte graven en heb 1 zaadje gevonden , hij was nog het zelfde als dat ik hem ontkiemt had. hij zat best diep , heb hem nu zo 0,5 mm onder zitten. de andere 3 gaan wel snel.
                    temperatuur binnen het hok ligt tussen de 25 en 29 graden. moet ik mijn hok nu aan de binnenkant ook bekleden met folie of iets dergelijks waardoor ze nog harder gaan? ik heb gewoon een kartonnen hok, met daar omheen vershoudfolie, en binnenkant had ik eerst aluminiumfolie, heb ik weg gehaald omdat je er hotspots of zo door kon krijgen?
                    Omdat ik hier niet voor leerkracht wil doorgaan ga ik deze vraag beantwoorden: De beste bekleding voor je hok is de bekleding die bedoelt is voor het terugkaatsen van lichtstralen. Die aluminiumfolie bestaat inderdaad nog wat discussie rond. Aangezien ik het nog niet gebruikt heb (en ook nooit zou doen) kan ik dan ook geen eigen mening geven buiten dat je gewoon best om echte folie gaat. Neem eens een kijkje op Growshopalien.com voor een idee te hebben en eventueel te kopen .
                    Greetzzz

                    Jona
                    Last edited by Jona; 2 April 2009, 19:04.

                    Comment


                      #25
                      ik heb het besteld op die site bedankt ,

                      eventueel meer wat ik nodig zou hebben? zou ik nu bijvoorbeeld van 4x 21 watt spaarlamp
                      naar 6x 21 watt spaarlamp gaan of 8x ?

                      ik hoor het

                      Comment


                        #26
                        Eenmaal je spreekt over meerderen spaarlampen 5+ van rond de 21Watt zou ik ook wel een HPS Lamp overwegen. Dit zeg ik ook waarschijnlijk omdat ik zelf een hpser ben en nooit een stap 'terug' zou willen zetten. Begrijp me niet verkeerd: ik sta er telkens maar weer van versteld welke resultaten minikwekers soms halen met dergelijke middelen, geef hen het grote materiaal en ze doen gelijk schitterende dingen! Helaas durven precies niet zoveel mensen die stap zetten, of hebben ze de middelen er niet voor (wat compleet te begrijpen is!!! Het blijft een aanzienlijke investering!). Je hebt echter al hpsers van 70Watt, 150Watt, 250Watt, 400w, 600w en 1000Watt. Je moet maar eens rondneuzen op wat sites en dan zie je het wel

                        Greetzzz

                        Jona

                        Comment


                          #27
                          wat is een hps er? iemand een foto of zo ervan? ik had namelijk een een bouwvakkers lamp ik weet nie op dat een hps was. was 350 watt. stond iets van T- op ofzo.

                          ik wil het graag klein houden ik zie dat ze nu al supersnel gaan. me hok is lekker vochtig ben vaak thuis dus nevel vaak met een plantenspuit ook gewoon op de spaarlampen en zo. ik wil niet heel me hok gaan aanpassen eigelijk. anders als het echt beter is op over te stappen op een hps , zou die dan van 70watt of 150 watt meer leveren als 4 x 21 watt spaarlamp?

                          ik hoor het wel van julie.

                          graag foto of site van hps er of zo , of t sun .

                          passen die in een normale fitting?

                          Comment


                            #28
                            ik zag hier net iets staan
                            http://www.elights.com/hpslamps.html

                            als ze in een normale fitting passen, wil ik best me 4 spaarlampen weg halen , en 4 x 150 of zo halen

                            Comment


                              #29
                              is dit wat 2 of 4 van deze

                              http://www.twenga.nl/aanbieding/3431...174432242.html

                              gr sven

                              en is dat een normale fitting ? kan ik die zo aansluiten?

                              Comment


                                #30
                                Ga echt niet gaan spuiten OP je lampen, zo krijg je binnen de kortste keren kortsluiting of dergelijke shit.

                                Om je links even toe te 'lichten':
                                Je moet ook nog, buiten de lamp, een fitting hebben. Dat is het ding waar de lamp ingaat. Want voor bepaalde wattages zijn die nogal moeilijk te vinden. Ook wat we noemen een 'VSA', 'Voorschakelapparaat' of 'Ballast'. Dit moet ook in overeenstemming zijn met je wattage van je lamp. Het beste is van even langs te gaan bij je plaatselijke growshop en daar vragen wat ze in de aanbieding hebben. Ze zullen daar vast en zekers iets hebben wat bij jou past wat Wattage betreft .
                                zou die dan van 70watt of 150 watt meer leveren als 4 x 21 watt spaarlamp?
                                Het spectrum ligt beter dan die van spaarlampen, dus het antwoord daarop is JA. HPS OWNS IT ALL

                                Mag ik je ook vriendelijk vragen van je post gewoon te editten, anders wordt het nogal onoverzichtelijk als je jezelf 10x gaat opvolgen wat posten betreft .

                                Greetzzz

                                Jona

                                Comment

                                Bezig...
                                X