Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BIGBANG² @ 150w HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BIGBANG² @ 150w HPS

Mooi man!!!
    Ik zie wel aan de witte vingertjes denk ik dat je op het max van je ec zit. Pas dus op voor overvoeding, maar eerlijk gezegd werk ik ook altijd tegen die grens aan.
    Kzie ook dat normaal alles perfect in je hokje zal passen, nice job. Vraag me alleen af op hoeveel cm je hps van je toppen hangt? Mijn 250Wer hangt op iets meer dan 20 cm van mn plantjes en dat werkt perfect. Volgens mij kun jij nog wat zakken en zul je nog compactere plantjes krijgen maar dat is iets waar je zelf wel beter over zulk kunnen oordelen.
    Ik ga bijna oogsten en zie in bijlagen het resultaat. Ik ben toch een klein beetje geschokt omdat de toppen dikker en misschien ook wel compacter/zwaarder zijn dan bij mn 400Wer. De 400Wer moet wel vervangen worden (3e grow) na deze ronde terwijl de 250Wer nieuw is.
    In mn bloeihok was de temp altijd tussen 21-27°C doormiddel van davin klimaatcontroller en in de pot 20°C dmv een warmtekabel.
    In het kleine hokje (normaal voorgroei) lag ook een warmtekabel maar daar lagen de temperaturen tussen 16 en 31.... Echter deed ik hier van bij het begin aan watermanagement om mn theorieën wat te kunnen testen. En toch nog dikkere buds...damn!!!

Er is dus veel mogelijk hoor met zon lampje dordt...keep on cruisin' man!!! Je plantjes zien er lekker gezond uit en ik hoop dat ze je ook mogen verrassen met buitenaardse toppen

Grtz $iR
    Attached Files
    sigpic

Comment

$ir. ik zorg dat er altijd 15cm tussen lamp en toppen zit. idd zit hoog met ec waarde. ik zit nu in moskou and as we speek (hoop ik) heeft mn vriendin inmiddels een nieuw lekker cocktailtje voor de dames. wat rustiger aan met de voeding ik ben benieuwd!

smoke it

Comment

komt goed met de mooie plantjes
        moskou :o
        het land van onze allerbeminde Lenin
        have a nice vacation(als het dat is)
        blessings
        as it was in the beginning,
        so shall it be in the end
        -BM-

Comment

Update

Vandaag 28e dag bloei!

Picture time

Foto-DWASIEED..jpgFoto-RDVWPCBP..jpgFoto-BJ8LYLCY..jpgFoto-4AZ4OEVN..jpgFoto-FERAMC46..jpg
          Foto-VW3PHQMR..jpgFoto-UWDBGRLT..jpg

Smoke it!

Comment

ziet er schoon uit, al veel pistels en mooie topkes allemaal, die big bangs zwellen meestal toch pas opt eine vd bloei goed dik aan nog . Dus dat ziet er lekker uit man

grtz

Comment

Die een staat echt mooi fier met de bladeren naar de lamp ziet er goed uit
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

mooie bloemetjes dordt plantjes mooi groen nice

Comment

Kleine update

Ik heb een aantal bladeren onderaan de stam vd plant verwijderd zodat de verse lucht goed door de planten heen komt. Ook hebben de onderliggen toppen en internodes betere dieptestraling nu. (Bij de foto's zitten ook 2 van die topjes bij) Ik ben benieuwd naar de vordering van de kleinere

BB # 1 (vanaf begin vd stam) 81cm, BB#2 78cm. Inmiddels zitten ze op dag 31 van de bloei. beide bb's zijn nu wel uitgegroeid lijkt het. misschien nog een klein stukje Ik zorg dat de lamp altijd minimaal 15cm van de top vd dames zit.

Kenmerk van de BB is dat deze pas laat in de bloeicyclus echt doorzet met compact worden.. Ik heb geduld :p

picture time!

Foto-FERAMC46..jpgFoto-VW3PHQMR..jpgFoto-36PO47EB..jpgFoto-CB7TG4W6..jpgFoto-ETPJ4WGP..jpgFoto-SRUSTGZJ..jpgFoto-PPNTWEXD..jpgFoto-SUXSIL6S..jpgFoto-YMRDLZLI..jpgFoto-TF6DIAWK..jpgFoto-KISJJDZZ..jpgFoto-46QN8FZN..jpg

Smoke it!
                  Attached Files
                  Last edited by D0RDT; 10 April 2010, 17:14.

Comment

Als het goed is gaat de lv nu wat omlaag. zou mooi zijn ivm toprot bij te hoge lv in deze stadia ^^

Smoke it!

Comment

Het vrouwtje heeft haar werk goed gedaan zie ik
                      Grtz $iR
                      sigpic

Comment

Mooi man potent plantje hoor die toppen komen wel vol.

Veel suc6 .

Greetzz GG

Comment

Update'tje

Vandaag Dag 43 bloei. Enkele pistels beginnen te verkleuren. tijd zat voor de toppen om nog lekker op te zwellen ^^

Foto-K34DH7QH..jpgFoto-H67JAGVK..jpgFoto-VEISXT8Y..jpgFoto-4BR34HFJ..jpgFoto-PQPPALVY..jpgFoto-BTYSOAEP..jpgFoto-TXDACQKK..jpgFoto-JOMQTBVM..jpg

Smoke it!

Comment

Mooie grow dordt!!! en die zullen idd nog lekker gaan opzwellen. Zul je toch mooi van afhalen hoor als je het mij vraagt
                            Grtz $iR
                            sigpic

Comment

Net terug van weekendje weg. de toppen zijn enorm aan het zwellen geslagen! ook de kleinere onderliggende toppen beginnen aardige vormen aan te nemen! foto's komen eraan

Smoke it

Comment

Dag 47 van de bloei

een paar budpiczz

Foto-EYQSUK8H.jpgFoto-N8DOQD8P.jpgFoto-ULBSPM6M.jpgFoto-7K7V3HJN.jpgFoto-PMJ8NY4K.jpg

Comment

Bezig...
                                X