Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mja maar zou dat logisch zijn? het is maar een tl-lamp en ik heb hem 7cm van de top van de plant af, daar voel je de warmte van dat ding al niet meer. En dan had de rest van de top toch ook wel verkleurd? Het blijft voor mij een raadsel. Maarja, zolang het maar niet groter wordt, en het maar te roken is
jah sorry ik las drna pas van je tl lamp , jah idd datt tis dan ook een raadsel voor mij , maja verder ziet het er goed uit !!! haha your right as long as it smokable
gr batssman ps zou het wel een btje in de gaten houden
Ja ik kijk elke ochtend en avond even naar mn plantjes . Maar als dat bruine gedeelte uit gaat breiden knip ik het er voor de zekerheid maar uit en stop ik t in een joint en kijken hoe het smaakt
Ik heb zonet even aan de top geroken, maar het rook niet helemaal fris naar mijn beleving -_-, dus ik heb het er toch maar uit geknipt en het kleine stukje bruin zat toch nog redelijk diep in de top, dus ik vermoed toch toprot . Heb het kleine stukje even in een shagje gerolt en werd er behoorlijk raar van
echt jammer man , d8chtt het eigenlijk , maar durfde het je niet met zekerheid te zeggen !!!
en rokn man man niet doen , als het echt toprot was meen je hoe slecht dat is !!?? schimmel rokn naja
wat is je luchtvochtigheid eigelnlijk in die tempel van je ?? of nevel je extreem veel met de plantenspuit ??
gr batssman
Uhm overdag met de lampen aan altijd tussen de 45 en 50, dus dat is wel goed, 's nachts is t 66 ofzo, dat is weer wat minder. maar ik ventileer wel goed.
Nou volgens mij word deze threat niet zo veel meer bezocht, maar ik zal toch braaf wekelijks updates posten zoals beloofd .
Hier even een totaal plaatje na 12 weken, de trainwreck is nu eindelijk zowat gestopt met groeien, na 7 weken te hebben doorgegroeid op 12/12. Week 12..jpg
Na dat ik een klein stukje bruin spul uit de hoofdtop van de church had geknipt besloot de plant blijkbaar dat hij maar bijna klaar moest zijn met bloeien omdat in dezelfde dag in 1 keer allemaal haartjes van wit naar bruin verkleurden en nu is in de hoofdtop ongeveer de helft al bruin =P (niet heel goed te zien op de foto) en naar mijn inzien kan ik hem volgende week al oogsten, wat zou betekenen dat hij maar 5 weken heeft gebloeid. Maarja hij was vanaf het begin al wat een freak dus ik kijk er niet heel erg van op Church top week 1.jpg
de hoofdtop owkj maar ik zouu eens naar de rest van de plant kijkken en nog even wachtten , en ondanks de bladproblemen die ik
spot bij die plant is hij toch heel mooi aan het bloeien dus gwn zo latn netjes man gr batssman
Bedankt kerel
Ja het is op de foto niet te zien maar bij alle andere toppen op de plant is ook al de helft van de thc-haartjes bruin. Maar ik wacht natuurlijk netjes tot de plant goed rijp is voor de oogst, geen overhaaste beslissingen, t moet wel een lekker wietje worden
Ja heh . En ze ruiken nog lekker ook, als ik mn neus boven the church hou, ruik ik voor een paar tellen even helemaal niks meer, zo kruidig is dat ding
Comment