Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Church + 1x Trainwreck

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x Church + 1x Trainwreck

De joint zal in ieder geval niet naar voeding smaken!

Ik weet niet meer goed hoe mijn TW rook. Ik vind alles hetzelfde ruiken..

Comment

De trainwreck is geoogst! En aan de plant te zien ging die ook niet lang meer mee
      Toen ik de stengel doormidden knipte zag ik tot mijn verbazing dat deze helemaal hol was, maar er waren verder ook geen beestjes of dingetjes in te vinden, het was gewoon hol : S misshcien dat iemand weet hoe dat kan? Maargoed de plant leefde nog en de hoofdtop heeft een doorsnede van 5cm bereikt, toch wel lekker . En ik heb eindelijk de geur weten te plaatsen. Ze ruikt duidelijk naar mint of van die hele koude menthol snoepjes, dus ben zeer benieuwd wat de smaak wordt . Nog even de laatste foto's en dan over een weekje ofzo een rookverslag, en dan is deze thread klaar .
      Week 18a..jpg
      Ik had de zij-takjes er al af geknipt dus die heb ik hieronder even in de modder geprikt
      Week 18b..jpg
      Trainwreck top w&#101.jpg
      Trainwreck top w&#101.jpg

Comment

De eindopbrengst van de trainwreck was 7 gram, dus een stukje beter dan 5 gram van the church
        Het rookverslag:
        de smaak was lekker zoet, beetje bitter nog maar hij heeft ook nog maar 5 dagen liggen te drogen. Het effect is behoorlijk sterk, sterker dan the church in iedergeval. Dus als je een sterk wietje wil kweken met ook wel een redelijke opbrengst kun je altijd de trainwreck van greenhouse eens proberen

Comment

Bezig...
        X