Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP kweek onder spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 1e kweek onder spaarlamp

    ja ik weet het maar hoe kan ik ze dan horizontaal hangen ik had net al wat geprobeert maar kan er niks mee doen

    Comment


      #62
      Re: 1e kweek onder spaarlamp

      want ik had het geprobeert aan de bovenkant om met een 2egaatje aande bovenkant een ijzerdraadje en dan horizontaal proberen te hangen maar dat lukt niet echt :

      Comment


        #63
        Re: 1e kweek onder spaarlamp

        Je kan bv zo een fitting kopen waardoor de spaarlamp horizontaal hangt.

        Of steek een ijzerdraadje door de spaarlampen dat ijzerdraadje maak je dan vast aan de plafond ofzo.

        Peace

        Comment


          #64
          Re: 1e kweek onder spaarlamp

          [attachment=0:vdri2gpc]REFLECTOR.JPG[/attachment:vdri2gpc]
          Hopelijk snap je zo een beetje wat je allemaal kan doen.
          Ik ben van zin iets gelijkaardigs te maken. Ik zal er een foto van trekken als het af is.

          Greetz,
          zion
          Attached Files

          Comment


            #65
            Re: 1e kweek onder spaarlamp

            jaaa ik heb vandaag ff een tijdelijke reflector gemaakt van allu folie

            is maar ff tijdelijk

            Comment


              #66
              Re: 1e kweek onder spaarlamp

              kleine update
              heb vandaag een andere lamp gescoord omdat ik gister mijn 11watt heb gemold

              dus was ff naar de blokker gegaan en daar zag ik iets
              <een 20 watt 2700k e27 827

              dus die heb ik maar ff mee genomen voor maar 3 euries
              ps zijn zonnelampen niet iets want ik heb nog 6 zonnebanklampen over van 100 watt elke
              het zou mischien een goeie lamp zijn omdat het een hele felle blauwe kleur vanaf komt
              maar het nadeel is het geef behoorlujk wat warmte .... dus ik weet het niet...

              Comment


                #67
                Re: 1e kweek onder spaarlamp

                hahaha oeps had dus vanacht mijn 2 lampjes aan gezet had niet de 11 watt erbij gedaan maar nog een extra 20watt

                nou het werd wel een beetje te warm
                33,1 graden

                ik d8 graadje of 26-28
                ik hadn dus gelijk mijn fan aan gezet

                Comment


                  #68
                  Re: 1e kweek onder spaarlamp

                  tijd voor een update tijdje geleden alweer

                  mijn top die ik getoppt heb is heel goed herstelt groeien dus nu 2 hoofdtoppen
                  ze zien er heel gezond uit valt me op dat ie heel dicht groeit dus heel dichtbij elkaar bij elke internode

                  het enige nadeel is wat ik dus zie is dat mijn bovenste stengels een beetje paarsig zijn ?
                  wat kan dat inhouden het zijn alleen een beejte van de stengels niet de bladerem

                  nou hier zijn de foto's

                  Comment


                    #69
                    Re: 1e kweek onder spaarlamp

                    Ziet er goed uit . Mocht ik van jou zijn ik zou die fan constant inschakelen, ook tijdens de donkere periode hebben ze verse lucht nodig in de kast. Die fan dient niet enkel voor je warme lucht af te zuigen, maar ook om je planten te voorzien van verse lucht.

                    Grtz

                    Comment


                      #70
                      Re: 1e kweek onder spaarlamp

                      jaa okee maar omdat hij aan de boventkant is gemonteerd met een gat erin waar de fan op zit zal er altijd wel verse lucht erin komen

                      maar als het ik um aan zet in de nacht cyclus dan word het daar te koud
                      en als ik mijn fan niet aan zet met licht cyclus dan word het weer te heet vorige keer dat ik had gemeten was 33,1 graden ofzoo staat in een aantal reply boven deze

                      Comment


                        #71

                        Comment


                          #72
                          Re: 1e kweek onder spaarlamp

                          jaa daarom met mijn fan is aan is het ongeveer 27-28 graden en dan als ie uitstaat met de nachtcyclus is het is ongveer 20-22 graden mijn kamer tempraratuur

                          dus dat zit zo ongevver wel goed ga morgen mijn scrog netje ff plaatsen en wat aan mijn lampne proberen te doen want dat schiet niet op want hij kan ongveer nog 5 cm omhoog en dan zit ie al aan de bovenkant van mn kast haha schiet niet op dat

                          Comment


                            #73
                            Re: 1e kweek onder spaarlamp

                            inimini update

                            ik deed vanacht ff steikem de duur open van mn kist lamp brande
                            en tot mijn verbazing stonden al mijn bladere helemaal omhoog zowat
                            echt lekker betekent dat het goed met mn vrouwtje gaat


                            Comment


                              #74
                              Re: 1e kweek onder spaarlamp

                              Ziet er goed uit he .
                              Ben benieuwt hoe je ze juist gaat vast binden

                              Peace

                              Comment


                                #75
                                Re: 1e kweek onder spaarlamp

                                dat weet ik mischien al wel
                                je weet toch als je een nieuwe vuilniszak koopt zo een pakket dan zit er toch van die witte stripjes erbij met van dat alludraad erin ik denk dat ik dat ga gebruiken
                                en anders ga ik naar een stoffen winkel en dan haal ik daar zacht wol

                                zou ik moeten beginnen met scrogg of moet ik nog ffies langer w8ten ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X