Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek, t neon bio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dit is de foto dan
    Attached Files

Comment

Succes!
      ik ben benieuwd wat je eruit haalt met die 3 autoflowers!

Comment

Dankje ik ben ook nogal nieuwsgierig erna wat het gaat worden, de bloei gaat wel lekker door dus dat scheelt.

Volgende keer wou ik graag 6 potten erin zetten die ik ook al in huis heb enigste waar ik dan nog over twijfel is als de LR#2 mij genoeg oplevert om deze nog een keer te nemen.

Alga bloei is ook net binnen.

Comment

De lr#2's zien er alweer iets beter uit en de toppen maken zo te zien ook al lekker thc aan zoals op 1 foto te zien.

Alleen heb ik bij de lr#2 links achterin iets raars gezien op 1 plek... heb er 2 foto's van gemaakt en ben bang dat het nog wel eens zaad kan aanmaken.

Het zit alleen maar onderin de plant op 1 plek en verder nergens.

Nou heb ik ook bepaalde takken eraf geknipt waarvan de extreem gele bladeren kurkdroog waren en dacht eerst dat het stukjes tak waren wat over gebleven is maar ik weet het eigenlijk niet zeker.

Heeft iemand een idee hierover ?

Edit: de 2 andere hoofdtoppen van de 2 andere lr#2's ook even op de foto gezet
          Attached Files
          Last edited by Sykes; 10 February 2017, 18:20.

Comment

Ja, heel rap met natte vingers er vanaf trekken.
            Als die open springen komen er van elk bloempje tienduizenden stuifmeelkorrels in de lucht die alle planten kunnen bevruchten.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik durfde geen reactie meer af te wachten en had voor de zekerheid de "ballen" zo dicht mogelijk tegen de steel aan afgesneden zo te horen heb ik hier dus goed aan gedaan.

Het nat maken van tevoren was slimmer geweest zoals jij zegt ! Mocht het me ooit weer gebeuren zal ik het zeker zo gaan doen, bedankt voor de tip !

Comment

Gister een micrscoopje voor op de telefoon binnen gekregen die 65x zou moeten vergroten... beter ff wat meer geld uit kunnen geven ipv goedkoop China spul te kopen...

Maar toch even een paar foto's geschoten, planten zijn nu 6.5 week oud.

Valt wel duidelijk te zien dat de BB achter.loopt op de LR#2's, deze maar in de vensterbank zetten en hopen op t beste wanneer de LR#2's in de kast komen te hangen voor te drogen.

Op dit moment krijgen ze elke avond 50ml spa blauw met alga bloom erin , verhouding volgens plagron
                Attached Files
                Last edited by Sykes; 15 February 2017, 19:33.

Comment

Vandaag de LR#2's geknipt en in de kast gehangen om te drogen.

Zoals verwacht loopt de BB te ver achter en heb die in de vensterbank gezet... hopelijk word dat nog iets.
                  Attached Files

Comment

Heb je ze nou niet te vroeg geoogst ?
                    Ze bloeiden pas een maandje toch of snap ik 't niet ?

Comment

Na 3 week zijn ze in de bloei gegaan en dat is nu 4,5 week geleden. Komt wel aardig overheen met de opgegeven 8 week tot de oogst.

Comment

Comment

Dan hoop ik dat er genoeg thc in zit voor goeie olie !

Bij 1 plant zaten er er al heel veel bruine haren op en daarom ook maar besloten om te oogsten.

Heb de zaden voor de volgende ook al besteld.. 5x lemon skunk en 5x auto bubble gum, bij mn 2e ronde een betere microscoop bestellen zodat ik het ook wat duidelijker kan zien.

En je bent zeker geen boeman als je iemand probeert te helpen ! Bedankt

Comment

4,5 week gelden gingen ze in bloei. Dus dan bloeien ze toch nog maar 4,5 week? Je gaat je bloeiweken pas tellen bij het zichtbaar worden van de eerste witte pruikjes. De rest is voorbloei. Nu heb je het aandikken van je toppen gemist. Dat scheelt je vele grammen.
                            Maar goed, je hebt geleerd voor je volgende ronde. Zo moet je het zien.
                            Succes weer!

Comment

Ik heb wel geleerd van mijn fouten tot nu toe dus ik noem het maar een leerzame ronde ! Zal me wat minder gaan fixeren op de opgegeven weken van de verkoper.

Weekje wachten nog tot alles goed gedroogd is en dan de nieuwe potten maar weer in de kast zetten.

Comment

Wat jammer man... Dat is echt zonde :/
                                Ga je volgende keer gefeminiseerd zaad gebruiken i.p.v. autoflowers?

Comment

Bezig...
                                X