Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro Moeder/Stekken Kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro Moeder/Stekken Kast

    Korting op 420shop
    Ben gestopt met dit project. Het viel me niet mee en wegens andere verantwoordelijkheden komt de guerillia kweek ooit later wel eens.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Hobby Bob; 22 June 2017, 13:00.

    #2
    IMG_2854.JPGIMG_2855.JPG


    Dicht en open met het licht aan. zie je niets van.




    Comment


      #3
      Hey,

      Leuk kastje, maar ik heb toch een paar vragen/opmerkingen. waar komt de frisse lucht vandaan? en waar gaat de warme lucht heen, afzuiging?

      voor de rest ziet het er top uit, wens je alvast veel geluk
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #4
        Had het gelezen maar zag nergens een gat zitten op de foto's vandaar men vraag. Persoonlijk denk ik dat je beter af bent als je de ventilator bovenaan zou steken zodat ie de warmte kan afzuigen uit de kas. Zal al snel wat graden schelen. want nu blaas je gewoon de warmte rond in je hok aangezien die buisfan het meeste van zen kracht kwijt is en geen druk genoeg kan opbouwen om de warmte door het kleine gaatje af te blazen.
        Bij passieve aanzuig word aangeraden de opening dubbel zo groot te maken als de opening waar je afzuigt. Met andere woorden 76mm boven wilt zeggen twee maal 76mm beneden (dit telt enkel voor actieve afzuiging met passieve aanzuig).
        Als ik me niet vergis staan er op dit forum wel verschillende topics die dit mooi met afbeeldingen uitleggen, maar kan je nu niet een linkje geven omdat ik na lange tijd afwezig net terug ben en het forum nog volledig aan het doorlezen ben. Wil je gewoon de ellende besparen van een kapot plantje omwille van te hoge temps . Heb het een 10 tal jaar geleden ook met vallen en opstaan moeten ondervinden hoe het microkweken het beste werkt. De buisfan die je gebruikt is in elk geval meer dan geschikt om je kastje koel te houden.

        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

        Comment


          #5
          filedata/fetch?id=1275528&d=1554755805&type=thumb Nou.. sensi seeds. Misschien had ik tijdens mijn uitstapje naar Amsterdam niet die zaden moeten kopen in die winkel, maar er zijn er maar 4 van de 10 uitgekomen..

          Hopelijk zitten er 1 of 2 dames bij, anders heb ik het voor noppes gedaan.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            IMG_2968.JPGZojuist de baby's over geplant in grotere potjes gevuld met Plagron Allmix

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Van Sensi komen die eh ?
                Ik vind ze er inderdaad ook niet zo goed uit zien.
                Wat geef je ze, en waar staan ze in ?

                Ik zie op de foto's van 3 dagen geleden dat ze best nat staan, en nu lijken ze vrij droog te staan.

                Als je twee moeders wil maken mag je best kritisch zijn.
                Ik zie hier nog geen geschikt materiaal in, hopelijk trekken ze snel een beetje bij.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Ik heb ze een aantal dagen geleden over geplant in Allmix van Plagron. Ben er dus nu niet happig op om ze wat dan ook voor voeding bij te geven. Voor als het nodig is heb ik MAM voeding staan. Speciaal voor moeders die het best zwaar hebben met al dat geknip.

                  De stekken moeten dan wortelen en gaan de guerillia in. Alles gebeurd biologisch.

                  Als ik 1 moeder over hou is het al top, het is geen feminized zaad. Ik moet dus geluk hebben als er een dame bij die gezonde twee zit. Hopelijk wordt er nu goed voor ze gezorgd, aangezien ik wat daagjes weg ben. De "natte" foto's was direct na het over potten, dan geef ik planten vaak ff een plonsje. Nu heb ik de instructie gegeven om ze tussen de 190 en de 275 gram per potje te houden en max 9cm van de lamp af.

                  Ik ben benieuwd hoe het gaat met ze

                  Comment


                    #10

                    Thanks man!

                    Voor mij was het gewoon een kwestie van doen. Maar als jij al een tent hebt ben je al lekker bezig toch?

                    Comment


                      #11
                      IMG_3147.JPGIMG_3145.JPGIMG_3146.JPG Je ziet duidelijk waar het plantje over geplant is en voeding uit de grond kon gaan halen.

                      Iemand aan de hand van de foto's tips?

                      Comment


                        #12
                        Ja, ik ben zeker lekker bezig . En jouw plantjes ook zie ik! Tips heb ik niet.

                        Comment


                          #13
                          Weer thuis van onze vakantie en weer even met de neus op de feiten gedrukt dat een wietplantje knetter hard kan groeien in 9 dagen als de omstandigheden goed zijn

                          Normaal kijk je er ook meerdere keren per dag naar natuurlijk, maar wat een plant is het toch zeg!

                          Vanavond maar ff een foto maken

                          Comment


                            #14
                            Een kleine passieflora erbij en de beloofde foto's. IMG_3332.JPGIMG_3333.JPGIMG_3334.JPG

                            Comment


                              #15
                              Toch maar even getopt vastIMG_3418.JPG

                              Comment

                              Bezig...
                              X