Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro AutoAK 50W LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro AutoAK 50W LED

    Korting op 420shop
    Hoi forumgangers,
    Ik heb zojuist een account aangemaakt en wil graag mijn micro Kweekje in dit topic met jullie delen.
    9 jaren terug had ik wat gedoogde buitenplantjes, daarvan had ik een verslagje bijgehouden op een ander forum. De afgelopen jaren koos ik bewust voor een time out wat betreft het zelf kweken.
    Dit voorjaar liep ik door Amsterdam en dacht: deze stad verlaten zonder souvenir, dat kun je niet maken
    Een "iloveAmsterDam" baseballcap trok mijn aandacht, maar bovenal de Amsterdam Seedshop. Grappig dat zulke winkeltjes als paddenstoelen uit de Mokumse grond zijn gekomen. Met de zojuist gekochte cap op men hoofd heel deskundig geholpen bij de seedshop, en het volgende souvenir was mijn eigendom: een stripje van royal Queen seeds from Amsterdam, ik had een goede keuze gemaakt met deze autoflower volgens de Engels sprekende verkoper. RoyalAK auto
    Anyway: ze groeide best redelijk, en is sinds 8 dagen zag ik de eerste bloeiverschijnselen
    Morgen zal ik wat specs posten over de opstelling van deze micro , en wat foto's .

    (Tenzij er nu al een mod is die mij wijst op de regels? XD

    Greetz ramsus
Bezig...
X