Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#1 kweek (Tneon)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

Dag 36
    De kleinsten zijn nog wat door aan het groeien. Beetje een inhaalslag.
    Omdat ze ja niet tegelijk de bloei zijn ingegaan door tijdsverschil. Behalve de bossige plant, die blijft volgens mij het kleinste. Aangezien die vol stampers aan het maken is. Voor de rest gaan ze prima. De LV blijft maar steken op 59-60% Zou dit heel schadelijk zijn tijdens de bloei, ivm toprot? Wel heb ik de temp/hygrometer op de grond staan. Dus onder de lamp. Mischien dat daarom de lv zo hoog aangegeven word?

Hier wat pics:

DSC05665.jpgDSC05671.jpgDSC05668.jpgDSC05669.jpg

Comment

Dag 37
      Heb de grootste planten bij elkaar gezet(de 3 amigo's). En de kleine bij de kleine Lekker bladerdekje. De laat kiemers beginnen nu pas echt bloei aan te maken. Vrij laat tegenover de rest. Maar goed is niet anders. Ze blijven mooi groen, en stampers aanmaken. Dat is het belangrijkste. De gele puntjes was idd voedingstekort. Want ze vertonen het niet meer, en is niet meer verspreid. Wissel af met kraanwater en spa blauw. Met voeding gebruik ik alleen kraantjes water.
      Any comments Zo stil af en toe.

DSC05761.jpgDSC05722.jpgDSC05738.jpgDSC05735.jpg

Comment

Staan er lekker bij, ga zo door gaat prima daar onder die t/neon, toch echt wel een leuke lamp.

Grtz

Comment

Een 2e setje erbij, zal meer wonderen doen. Ben nu aan het denken om mischien 2 van die super energy savers te pakken van philips. Om ook onder de plant meer licht te brengen. ivm dieptestraling Tneon. Al doet het licht het prima. Maar alle extra's helpen

Comment

hee man leuke kweek, volg je al even. ga ook zo starten maar twijfel over welke bloei lampen ik ga gebruiken. maar over wat voor "super energy savers van philips" heb je het ? veel succes verder
            sigpic
            Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

Bedoel turbo energy saving. Die tornado vorm lampen van philips kleurcode 827
              20 watt verbruik en 110 w lichtopbrengst

Comment

yup die heb ik ook.. heb 4 lampen van 15W spaarlamp van action en 3 van 23W philips
                kleurcode 827 allemaal vanaf t begin..voordeel is ze blijven laag en breed.. nadeel met groei strekken ze wat meer en is t wat overzichtelijker..
                maar gaat allemaal goed ...

wat is dat precies die t neon
                Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

die kleine spaarlampen ben ik niet zo kapot van(je heb er veel van nodig), dan liever die grote van 125, 200, 250 en 300 echte watt spaarlampen. kan je gelijk in zo'n mooie grote reflector draaien.

dit is Tneon van Secret Jardin:
                  sigpic

Comment

Tneon is PL licht. Voordeel van secret jardin is. Dat je 3 soorten lampen hebt. En 3 soorten wattages. Voor stekken/moederplanten(blue-sky) , Daarna groei(cold-white) lampen, en daarna bloeilampen(yellow-blooming).

Blue-sky 9000K
                    cold-white 6500K
                    yellow-blooming 2700K

2x 75 watt geeft 10080 lumen (dus 5040 lumen per lamp)

Tegen het strekken gebruik ik wel gewoon de Tneon lampen. Die turbo energy saving zou gewoon als extraatje erbij hangen. Twijfel wel of ik dat nu zal doen bij de lowryders. Aangezien ze het toch goed doen.

@ hennep welke grote bedoel jij? Ecolight?
                    Het gaat zich mij puur om zodat ze wat extra licht krijgen.
                    Tot nu doen ze het prima.
                    Maar juist dat bossige plantje krijgt minder licht doordat alles zo dicht op elkaar zit. En die is maar 16 cm groot.
                    Last edited by Angelic2010; 8 August 2010, 11:46.

Comment

DAG 39

Hier wat pics
                      DSC05817.jpgDSC05812.jpgDSC05810.jpgDSC05790.jpgDSC05822.jpgDSC05818.jpg

Comment

ja man bedoelde die Eco-light, of andere merken, ik ga zo en zo starten met de eco light 125watt 25000k(paars) voor de groei en mischien laat ik deze wel gehele of halve bloei hangen in combinatie met of Tneon 2x 150 watt armatuur(2700k) of 2x 200 watt eco light(2700k). denk dat het belangrijkste is dat je zoveel mogelijk dekking heb en juiste kleurspectrum. zo'n eco light kost 29,95(125watt) reflector €10,00(47cmx40cm), dus voor 40 euries compleet
                        sigpic

Comment

Dag 41

Gaat lekker zijn gangetje. De late bloeiende zijn lekker stampers aan het maken. Dus dat ziet er binnenkort wel lekkerder uit Ze blijven mooi groen. Heb ze nu 2 dagen geen water gegeven. Had blijkbaar wat teveel gegeven. Merkte het aan dat hoe langer ik geen water gaf, me lv omlaag ging. Dus vochtigheid van het water geven. Gelukkig ben ik nu erachter waar het aan lag.

Het blijft dus voortvarend gaan
                          Hier wat pic's

DSC05895.jpgDSC05903.jpgDSC05918.jpgDSC05891.jpg
                          Last edited by Angelic2010; 10 August 2010, 21:00.

Comment

gaat goed zo te zien .. bij mij worden de onderste blaadjes beetje geel.. de jouwe zien er healty uit

zal nu een beetje saaie periode worden de komende weken haha.. behalve als klote tnt ff opschiet met die Stuifmeel
                            Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Ja de planten blijven lekker groen. Helemaal onderin, de lob blaadjes als ik het goed zeg. Zijn wel vergeeld. De rest wil maar lekker groen blijven Zou mooi uitkomen, als ze langer groen blijven als ik het stuifmeel heb. Des te beter kunnen de zaden rijpen.

Ja saaie periode inderdaad. Stampers die maar blijven groeien. Maar blijven zich wel lekker aandikken zo te zien. Met foto's zie ik wel het verschil, heb ik wel wat te doen. De boel in de gaten houden.

Als het stuifmeel er is, natuurlijk meer te doen. Heerlijk bestuiven, en kijken hoe de zaadzakjes aangemaakt worden, en groeien

Comment

Even een lekkere budshot plaatsen:
                                Dag 42

DSC05944.jpg

Comment

Bezig...
                                X