Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek schema

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweek schema

    Korting op 420shop

    #2
    Re: kweek schema

    Hier staat zo een schema Wiet kweken vanuit stekjes kan gebruikt worden als leidraad.
    Gewoon je eigen voedingschema erin passen en je hebt een perfect schema tot aan de oogst.

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 22 June 2010, 04:13.

    Comment


      #3
      Re: kweek schema

      hoi,

      mijn plantjes zijn nu een week oud ik ga ze vandaag herpotten ze zijn flink opgeschoten ( zal binnenkort er een fotootje posten ).

      kan ik vanaf de 2 week kan ik beginnen met bloeivoeding te geven ? of moet ik eerst wortelvoeding geven ?

      ik heb gelezen dat ik vanaf de 6 week de plantjes 12 licht en 12 donker moet zetten voor de bloei ..... tips zijn welkom

      "Correct Me If I'm Wrong."

      Comment


        #4
        Re: kweek schema

        Om op je vragen te antwoorden zullen we toch wat meer info moeten hebben over hoe je kweekt . Enkel de laatste vraag kan ik al met zekerheid beantwoorden. Vanaf je in bloei gaat op 12/12 in de groei is het 18/6 je lichtcyclus.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: kweek schema

          ja dat kan wat helpen want ik zou graag hebben dat het lukt voor mijn eerste keer

          ze zijn nu een week oud de plantjes ze zijn vrij lang opgeschoten en heb ze vandaag herpot, ze staan 18 uur onder tl lampen en als het mooi weer is zet ik ze buiten, als ze binnen staan staan ze in 20 tot 24 graden.
          kan ik nu al beginnen met voeding te geven ? of ist beter om te beginnen in de 2 week ? ik had gedacht om ze bloedmeel te geven,

          bloedmeel(15+1,3+0,7):
          rijk aan stikstof, die snel opneembaar is (Oppassen voor overdosis!)
          Beendermeel(4+21+0,2) :
          bevat wat stikstof, maar vooral fosfor voor een rijke bloei. Langzaam werkend, dus ruim van te voren in royale hoeveelheden toedienen.

          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: kweek schema

            denken jullie dat dit goedkomt

            8 dagen oud

            zo een slungelsteeltjes hopelijk staat er iets aan tegen eind augustus want dan ben ik 14 dagen weg naar frankrijk

            Comment


              #7
              Re: kweek schema

              Staan je plantjes zo dicht mogelijk tegen de tl lamp?
              Als je ze overpot mag je ze tot de lobbladjes ingraven.

              Peace

              Comment


                #8
                Re: kweek schema

                ja ze staan er al enkele dagen dicht tegen, nu groeit ij niet meer in de lengte maar zie de blaadjes wel snel openkomen, ga die stengel dan niet rotten bij het dieper ingraven

                ik geef ze 18 uur licht per dag hoe lang moeten ze dat blijven hebben, tot week 6

                ik snap niet hoe dat sommige oogst hebben na 8 weken, ik lees ook dat er zijn die na 3 maand nog geen oogst hebben ? heeft dat te maken met de soort binnen of buiten planten

                ik zal zien hoe het verder gaat met men plantjes proberen geduldig af te wachten ....

                Comment


                  #9
                  Re: kweek schema

                  Dat hangt er vanaf hoe groot jij je plantje wilt.
                  Hoe langer je ze 18/6 geeft hoe groter ze worden, denk er ookwel aan dat eens je je plant op 12/12 zet dat deze nog ff door groeit in de bloei.

                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: kweek schema

                    ik heb gelezen dat de Duur van de bloei: 8 weken is bij Orange Bud hoelang is de groeitijd dan

                    dacht dat een kweekje eenvoudiger was ofwel maak ik het ingewikkeld

                    Comment


                      #11
                      Re: kweek schema

                      De bloeitijd is hoelang je plantje er over doet om af te bloeien.
                      Hoe lang je plant groeit kies jezelf.

                      Hoe groter je je plant wilt, hoe langer je hem laat groeien.

                      Groei = 18 uur licht, 6 uur donker op een dag. Let op, Donker betekent echt volledig donker.
                      Bloei = 12 uur licht 12 uur donker, hetzelfde als hierboven, volledige duisternis.

                      Peace

                      Comment


                        #12
                        Re: kweek schema

                        men plantje is ondertussen 2 weken
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: kweek schema

                          Leuke spruit .
                          Staat ze nu onder 18/6 of 12/12?

                          Peace

                          Comment


                            #14
                            Re: kweek schema

                            ze staan nu onder 18/6 zoals je had gezegd, het zonnetje zou wat harder mogen schijnen dat ze buiten kunnen, ik kan ze wel onder het dakvenster plaatsen dat helpt meer dan onder tl buizen.

                            verder geef ik (canna)Terra Vega.

                            hup naar de volgende week.

                            Comment


                              #15
                              Re: kweek schema

                              hoe kan ik zien dat mijn planten in de bloei gaan komen ? ze ruiken geweldig hard..kan iemand me een beetje opweg helpen

                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X