Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek schema

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: kweek schema

    Vanaf dat je geslachts kenmerken ziet begint het wat op gang te komen (voorbloei)
    Echter zie je de topjes ook van vorm veranderen.

    Na een tijdje op 12/12 beginnen de groeischeuten een topvorm te krijgen, een paar dagjes later komen daar dan witte haartjes in tevoorschijn (Als het een vrouwtje is natuurlijk)

    Check dit topic ff: mannetje vrouwtje




    Peace out nachtvogel
    Last edited by Jointjedraaien; 12 April 2010, 04:20.

    Comment


      #17
      Re: kweek schema

      bobo,

      kan ik mijn plantjes nog een maand lang laten doorgroeien ? voor ik overshakel naar 12/12 .

      verlof periode zit er tussen

      Comment


        #18
        Re: kweek schema

        Nou ik heet niet bobo maar ik zal toch maar ff antwoorden op je vraag.

        Je kweekt binnen dus ja je kan haar nog een maand voorgroeien.
        Maar denk er wel aan dat het dan wss al een struikje is geworden en dat ze nog een beetje doorgroeien tijdens de bloei.

        Je moet er de ruimte voor hebben

        Peace

        PS: Heb je mss een fototje van de plant in geheel?

        Comment


          #19
          Re: kweek schema

          hey smokey

          ik heb ze geplant op 14 juni, kijk niet naar de zonnebloemen die erbij staan eh

          Attached Files

          Comment


            #20
            Re: kweek schema

            Als je ze nu nog een maand gaat voorgroeien , ga je ze toch niet meer binnen zetten?
            Ze gaan echt nog de lucht in schieten vanaf dat je ze op 12/12 zet
            Sommige soortjes blijven gewoon doorgroeien in de bloeiperiode! (Heb k ergens gelezen)

            Correct me if i'm wrong!

            Grtzzzz
            Take a look at my Ice-Cold-Killers!

            Comment


              #21
              Re: kweek schema

              Sativa's groeien meestal nog wel ff door in de bloei.

              gooner2007, ben je nu binnen of buiten aan het kweken?

              Als je buiten aan het kweken bent laat ze dan gewoon hun gang gaan, de natuur zorgt er wel voor dat ze in bloei schieten.

              Peace

              Comment


                #22
                Re: kweek schema

                wat moet ik nu doen,

                het zijn binnen planten *orange bud* in de dag zet ik ze gewoon lekker in het zonnetje ( als ze schijnt )

                ik ga eind augustus op verlof dus dan zet ik ze buiten beetje beschut dat de regen er niet rechtstreeks op kan ( als het regent )

                vanaf dan zal ik ze op 12/12 zetten voor de bloei

                ik kan ze onmogelijk 10 dagen binnen zonder water laten staan dan zijn ze verschrompeld als strooi

                iemand andere ideetjes?

                Comment


                  #23
                  Re: kweek schema

                  Ik zou ze gewoon buiten laten staan en de natuur zijn werk laten doen.
                  Zoals je al zei een afdakje erboven en klaar is kees.

                  Peace

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: kweek schema

                      vraag 1: doe ik er goed aan om elke maand mijn planten te verpotten of is dit overbodig en geldverspilling, aangezien de voedingstoffen vlug verdwenen zijn uit de aarde.
                      Planten moeten overgepot worden als ze de pot volledig doorgeworteld hebben.
                      Dat kan je zien onderaan aan de pot ,de wortels groeien dan uit de gaten.

                      Dan ga je de voeding mee oproken omdat die nog in de toppen/takken zit.
                      Maar 1 week doorspoelen is volgens mij wel al voldoende...

                      Grtzzzzz

                      Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                      Comment


                        #26
                        Re: kweek schema



                        het lijkt mij dat je potgrond heb met meer 3 maanden voeding erin gewoon 1 x opgroeien en als je denk hij is groot genoeg dan pas overpotten maar dat moetj e niet elke maand doen nee


                        en er zijn veel mogelijkheden om andere smaken te krijgen zelf wat ik heb gelezen was suikerbiet toe tevoegen maar ja dat is niet altijd zeker gr emiel
                        Schutto In tha house

                        Comment


                          #27
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Re: kweek schema

                            als ik jouw was zou ik hem nu in de bloei zetten want ze zal nog 1/4 van haar lengte groeien in haar bloei fase. ik denk al je wacht tot september dat ze dan al veels te groot is om dan nog in de bloei kan zetten , het kan wel maar dan word ze uber groot

                            of wat je kan doen is buiten neer zetten want de dagen worden al korter en dan kan je haar zo groot laten worden als ze wilt

                            Comment


                              #29
                              Re: kweek schema

                              eind augustus ga ik ze buiten zetten, na het verlof ga ik ze laten afbloeien, amai gaan ze nog zo groot worden

                              ik ga nog een foto posten voor mijn vertrek hoe ik ze achterlaat ik ga een constructie maken met plastiek dat de regen er niet rechtsteeks omkomt ( begin september ) dan zet ik ze 12donker/12licht

                              laten we hopen dat het in die tien dagen gaat regenen of ze zijn naar de kloten

                              Comment


                                #30
                                Re: kweek schema

                                ik zou gewoon niks er aan doen maak gewoon genoeg gaatjes in je bak
                                ik heb de mijne ook zo gewoon achter gelaten en ze ziet er nog stralend uit en ze heeft al leuke toppen

                                en dan zet je haar in een plek waar de zon laat pas schijnt en weer snel; weg is dat heb ik gedaan met de mijne toen ik 14 dagen weg was in spanje

                                Comment

                                Bezig...
                                X