Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek schema

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: kweek schema

    hey die worden zeker nog dikker hoeveel weken staat ie in de bloei?

    Comment


      #62
      Re: kweek schema

      ik heb de eerste haartjes gezien op 11 augustus hoelang moeten ze dan nog bloeien? tot eind oktober?



      Comment


        #63
        Re: kweek schema

        Ziet er goed uit, zullen idd nog wel zwellen.
        Heb je post btw aangepast, mss de regels eens lezen

        Peace

        Comment


          #64

          Comment


            #65
            Re: kweek schema

            Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
            stukje tekst uit het topic:

            De bestrijding van witte vlieg is moeilijk. De kas-witte vlieg heeft resistentie ontwikkeld tegen vele pesticiden. Het United States Department of Agriculture beveelt een werkwijze aan die zich richt op preventie en die afhangt van biologische bestrijding als dat mogelijk is. Zij adviseren de toepassing van gele, kleverige vallen om plagen te detecteren en slechts selectieve toepassing van insecticiden. Ook kan zij bestreden worden door haar natuurlijke vijanden in te zetten. De sluipwesp parasiteert op de witte vlieg. De roofwants bejaagt de witte vliegjes voor voedsel. De larven van gaasvliegjes vallen de witte vliegjes aan en zuigen ze leeg.
            Het inzetten van roofwants zou ik niet aanraden. Zag hier ergens een topic over wantsen die planten gaan verpesten. Kvind et niet meer terug maar ik ben er vrij zeker van dat het wantsen waren die voor een of andere aandoening zorgden bij je planten .
            En sluipwespen zijn vrij agressief, steken ook naar mensen dacht ik :o . Dus misschien best zo'n kleeflap hangen ofzo, werkt uitstekend en is vrij goedkoop.

            Wel vreemd dat zo'n beestje zo moeilijk te verwijderen is eigenlijk. Heb je trouwens nog last gehad van die beestjes achteraf?

            Greetzzz

            Comment


              #66
              Re: kweek schema

              polysec en men plant is terug vliegvrij niks meer gezien na een paar kaar men aarde te besproeien.

              Comment


                #67
                Re: kweek schema

                Gebruik de quote functie wanneer er 1 of meerdere posts tussen staan
                wordt de smaak soms niet beinvloed door dat spul? of heeft het niet veel verschil?

                Comment


                  #68
                  Re: kweek schema

                  hopelijk niet je moet ze toch besproeien als je met ongedierte zit
                  groenten worden toch ook bespoten, niet?
                  nooit 20 dagen voor de oogst besproeien dan denk ik niet dat het veel kwaad kan, wat denken jullie?

                  Comment


                    #69
                    Re: kweek schema

                    Gebruik de quote functie wanneer er 1 of meerdere posts tussen staan -S-
                    Ja maar die was je he... Kzou toch niet probere je toppen te wassen voor je ze droogt
                    Maar als je met spint valt de 2 laatste weken van je bloei dan moet je alsnog dicht bij je oogst gaan sproeien dus vraag ik me af wat de gevolgen zijn...

                    Comment


                      #70
                      Re: kweek schema

                      ik heb nog een maand of 1.5 maand of 2 te gaan denk ik en heb men toppen niet bespoten gehad enkel de aarde het produkt dringt door de aarde en de wortels zuigen dat ook op ... kan dat dan kwaad

                      ojee

                      Comment


                        #71
                        Re: kweek schema

                        Paar weken voordat je oogst stoppen met voeding etc en je proeft daar niets van hoor.

                        Relaxxxxx

                        Peace

                        Comment


                          #72
                          Re: kweek schema

                          zoals men topjes nu in de bloei staan moet ik dan nog groei voeding meegeven of niet, of enkel de bloei voeding?

                          heeft de groeivoeding nog invloed op de dikte van men toppen?

                          dank u,

                          Comment


                            #73
                            Re: kweek schema

                            jaaa zeker je toppen worden voller harder maar je moet minimaal 1 week van te voren stoppen met de voeding want anders zit de smaak van het bloei middel in je wiet en dat wil je niet hebben natuurlijk

                            Comment


                              #74
                              Re: kweek schema

                              Volg gewoon het schema van je voeding.

                              Plantje in bloei is dus bloei voeding he .

                              Peace

                              Comment


                                #75
                                Re: kweek schema

                                even een foto update na het verlof, ze zullen nog een tijdje door groeien precies

                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X