Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek schema

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: kweek schema

    Ziet er goed uit, al mooie topjes daarzo.
    Staat ze nu gewoon voor het raam?

    Peace

    Comment


      #77
      Re: kweek schema

      dat ziet er al heeel erg leuk uit

      gebruik je al enige voedingen ??
      keep it up

      Comment


        #78
        Re: kweek schema

        gewoon voor het raam en ik heb ze groei en bloei voeding van Canna Terra Vega en terra flores gegeven.
        ik ben wel benieuwd wanneer de tijd aangebroken is wanneer ik ze moet oogsten.

        Comment


          #79
          Re: kweek schema

          aha dat is wel mooi want ze staan er mooi bij maar oogsten gaat nog wel even duren

          Comment


            #80
            Re: kweek schema

            aan de aarde bovenaan zie ik geweldig veel kleine (nieuwe) wortels omhoog schieten,

            iemand nen uitleg voor dit wortel fenomeen?

            bladeren onderaan verkleuren bruine randen en bleeke bladeren, voedingstekort? ik geef bloeivoeding is dat niet genoeg? ik geef ze nu meer water 1.5 tot 2 liter water per dag tot het onderaan doorsijpeld

            Attached Files

            Comment


              #81
              Re: kweek schema

              hoeveel bloeivoeding geef je haar per liter ??
              je moet wel langzaam opbouwen met dat ...

              of het kan zijn dat je haar teveel water geeft met te veel bloei voeding dat ze overvoed is]
              of het kan zijn dat ze ondervoed is dus dat je te weinig voeding geeft per liter

              maar wat jij net zij ik geef net zolang totdat het water er een beetje aan de onderkant uitdruppelt

              in principie hoeft dat niet is wat ik van aan neem ook niet echt goed want je verzuipt haar en heeft ze dus moeite om al die stoffen te kunnen opnemen

              geef haar gewoon kleine beetjes iedere keer dan gaan de wortelen meer hun best doen in het aarde....

              Comment


                #82
                Re: kweek schema

                Oorspronkelijk geplaatst door gooner
                aan de aarde bovenaan zie ik geweldig veel kleine (nieuwe) wortels omhoog schieten,
                iemand nen uitleg voor dit wortel fenomeen?
                Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
                of het kan zijn dat ze ondervoed is dus dat je te weinig voeding geeft per liter
                Is wel degelijk ondervoed. Geef je gewone bemesting mee naast jouw bloeivoeding ?

                Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
                maar wat jij net zij ik geef net zolang totdat het water er een beetje aan de onderkant uitdruppelt
                in principie hoeft dat niet is wat ik van aan neem ook niet echt goed want je verzuipt haar en heeft ze dus moeite om al die stoffen te kunnen opnemen
                geef haar gewoon kleine beetjes iedere keer dan gaan de wortelen meer hun best doen in het aarde....
                Verzuipen doe je ze niet, is trouwens goede manier op grond om water te geven tot het onderaan er uit komt. Hiermee spoel je de vervuilende zouten uit het medium. Plaats er een schaaltje onder en het water dat achter een uur nog in het schaaltje staat giet je weg.

                Grtz

                Comment


                  #83
                  Re: kweek schema

                  dat is verdorie nen hele uitleg miljaar :o

                  ik geef ze 5 ml per liter voeding,

                  grond van ASEF voor tuin en groenten en een lepeltje beendermeel bijgevoegd.

                  heb wel al enige tijd last van fruitvliegen,

                  dus ik ga nu het volgende doen dagelijks water geven met voeding tot het onderaan doorsijpeld met voeding erbij,

                  bedankt voor de hulp en hopelijk overleven ze het.

                  Comment


                    #84

                    Comment


                      #85
                      Re: kweek schema

                      ja klopt zijn de afval stoffen die je eruit hebt gespoelt dat zal haar wel ff goed gedaan hebben

                      Comment


                        #86
                        Re: kweek schema

                        men planten herpakken zich goed, ze zijn terug vertrokken.
                        zou ik ze nu op deze manier ze blijven water geven of niet, ik heb ze al drie dagen 2.5 liter water geven waar er 1 liter terug komt uitgelopen.

                        bladeren gaan niet meer stuk en ik zie de knopjes zo dikker worden
                        ze zitten ook vol kristallen, zal binnen een week of 2 terug foto's plaatsen wat jullie ervan denken wanneer ik kan gaan

                        volgend jaar toch ook eens een lowrider proberen en vroeg genoeg beginnen , heb met ze te verduisteren al 2 onderste takken afgebroken het is bijna niet meer te doen om ze te verhuizen, bovenste tak beginnen door te buigen van de top.

                        Comment


                          #87
                          Re: kweek schema

                          hey gooner je hoeft nu niet meer te verduistern hoor de dagen zijn nu kort genoeg .je plant zal niet meer in de groei gaan schieten dat scheelt je weer een paar takken haha
                          .mzzl

                          Comment


                            #88

                            Comment


                              #89
                              Re: kweek schema

                              update van men bladeren waarschijnlijk toch voeding tekort? nat staan ze genoeg, ik weet het niet meer...
                              Attached Files

                              Comment


                                #90
                                Re: kweek schema

                                update van men topjes, heb ze nu in een verwarmde kamer gezet met verluchting
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X