Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek schema

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: kweek schema

    moet ik die ballekes er nu afhalen?

    is het normaal dat ze bijna geen water meer nodig hebben, is dat omdat ze niet verder bloeien?

    kweken is ech niet simpel mannen

    Comment


      Re: kweek schema

      Lol, kweken is een kunst!
      Balletjes eraf en het kan nog goed komen.

      Greetz,
      zion

      Comment


        Re: kweek schema

        hallo,

        die tomaten voeding heeft alles terug in orde gebracht bladeren zijn weer normaal,

        is dat normaal dat die topjes kleverig zijn als je daar aan komt ?

        Comment


          Re: kweek schema

          Hehe ja dat is normaal, zijn de trichomes die zo plakken.
          Wacht maar tot je de schaar in je plant zet, die plakt dan half dicht .
          Als je het met de hand doet plakken je vingers erg hard, als het echt veel is kan je daar een bolletje hasj van draaien

          Comment


            Re: kweek schema

            ziet er goed uit man!
            heb je hem ook gewoon voor het raam staan?
            ik ook, en de mijne ziet er zowat hetzelfde uit, buiten dat ik gelukkig nog nergens ballekes heb zien hangen
            heb ook last van vergelende blaren vanonder in de plant, ze zien eer ook zowat uit als de jouwe... ik geef ze bloeivoeding van substral, om de 2 dagen, 7ml/l water.
            moet ik hier best ff mee stoppen en gewoon water geven? of voeding wat opbouwen? of ff nog wat groeivoeding meegeven? (moest het een stikstoftekort zijn ofzo... NPK van die bloeivoeding is 4-5-6)

            Comment


              Re: kweek schema

              dus dat plakken is normaal, allee das toch iets positief

              hey wel ik ben dit gaan halen in de boerenbond

              http://www.edhegger.nl/groentemeststoff ... age002.jpg

              Comment


                Re: kweek schema

                dat plakken is zeker positief .een goede tip voor na de oogst effe je handen in wrijven met sla olie en dan wassen

                Comment


                  Re: kweek schema

                  zover ben ik nog niet , tzal nog even duren zo te zien ....maar als ik me handen ga wassen zal ik aan je denken

                  Comment


                    Re: kweek schema

                    hallo,

                    als ik naar het topic kijk Klaar om te oogsten? dan is het de moment om te knippen denk ik,

                    ik kan geen closer foto's nemen dus het is bijna niet te zien op de foto maar ze zien er totaal anders uit de haartjes zijn bruin geworden zoals de attachment dat monsieur gepost heeft.

                    zou ik morgen beginnen te spoelen ?
                    Attached Files

                    Comment


                      Re: kweek schema

                      Nog even geduld. Wacht tot je er zeker van weet dat je buds erg compact aanvoelen.
                      Wanneer je precies wil oogsten hangt af van wat voor effect je wil. Het forum zit bom vol informatie. Gebruik effe de zoekfunctie.

                      Comment


                        Re: kweek schema

                        als je de topjes zo zie denk je dat ze klaar zijn, maar ik heb daarnet met een vergrootglas gekeken en dan zie je wel dat ze nog 2 a 3 weekjes verder kunnen, de trichomes zie je duidelijk deze moeten een beetje bruin zien als ik het goed gebrijp

                        zucht...

                        als ik spoelen ga ik elke dag water geven tot het onderaan uitloopt, doen jullie dat ook zo, worden ze in de tijd dat je spoelt ook nog dikker?



                        gooner,

                        Comment


                          Re: kweek schema

                          even een foto proberen te plaatsen getrokken met de webcam in closeup mischien kunnen jullie nu beter zeggen of ze klaar zijn of niet,anders word het spoelen
                          Attached Files

                          Comment


                            Re: kweek schema

                            Ik kan het niet zo goed zien maar die plant is denk ik nog lange niet klaar .
                            Kijk naar u trichomes!!

                            Peace

                            Comment


                              Comment


                                Re: kweek schema

                                ik zit met een probleem :met mijn aarde de plant neemt niet zoveel water meer op en de potgrond is kletsnat, waarschijnlijk overvoed heb hem al gespoeld maar ik weet niet wat gedaan nu

                                de grote bladeren zijn uitgedroogd en zijn stuk, kan ik hem nog herpotten of niet ?
                                hij moet waarschijnlijk nog 3 a 4 weken staan en ben bang dat hij kapot gaat!

                                help!

                                Comment

                                Bezig...
                                X