Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

royal queen automatic eerste kweek 60x60x90

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    royal queen automatic eerste kweek 60x60x90

    Korting op 420shop
    Om even de rest van dit forum van eventuele blunders te laten genieten zal ik mijn eerste kweek in dit topic even toelichten

    soort: Royal queen automatic
    verdeler: Royal Queen Seeds

    kastje: 60x60x90 (breedte x diepte x hoogte)
    8 spaarlampen aan een zelfgemaakte armatuur van mdf opgehangen aan kettingen
    Een joekel van een koolstoffilter die ongeveer helft van het plafond van mijn kastje in beslagneemt
    afzuigventilator staat nog niet aan omdat ik de verkeerde transfo gekocht heb, van als dit in orde komt komt het hieronder. (sta bijgevolg ook open voor eventuele erzatz methoden om een pc-fan te laten werken op een stopcontact)

    Mijn camera op mijn gsm is wel kapot dus totdat deze gerepareerd is (of mijn nieuwe geleverd wordt) zijn er helaas geen foto's beschikbaar.

    2 dagen geleden heb ik 1 zaadje tussen 2 blaadjes keukenrol gelegd
    Vanochtend was het zaadje ontkiemd en het ik het geplant, keukenfolie overgedaan, gaatjes erin geprikt en op ca. 5cm de lamp gehangen

    timer staat ingesteld op 18/6

    de aarde staat vochtig en krijgt nog geen voeding de eerste week

    Volgende stap: van als er blaadjes de kop opsteken de lamp wat hoger hangen en het folie eraf doen.

    vanaf ik foto's heb post ik ze

    #2
    Re: royal queen automatic eerste kweek 60x60x90

    weet je zeker dat het een vrouwelijk zaadje is?

    Comment


      #3
      Re: royal queen automatic eerste kweek 60x60x90

      feminised seeds, kheb niet direct plaats om x aantal planten ze zetten in de hoop dat er 1 vrouwtje tussen zit.

      kgeloof trouwens dat Royal Queen seeds allemaal feminised zijn

      Comment


        #4
        Re: royal queen automatic eerste kweek 60x60x90

        in de doe-het zelf zaak een adaptortje kopen voor in stopcontact die je verschillende standen volts kunt zetten,
        kan je twee of meer pc-fannetjes op laten draaien, kost iets meer als tien euro.
        Heb zelf een gelijkaardig kastje, iets kleiner, dus leuk dit om te volgen.
        Welke lampen ga je gebruiken?
        groeten

        Comment


          #5
          Re: royal queen automatic eerste kweek 60x60x90

          Stroomvoorziening voor de fans is intussen al in orde gekomen, er hangen 8 23 watter spaarlampen in.
          Ben wel opnieuw moeten beginnen, het geplante zaadje wouw er maar niet uitkomen, er was nog niets aan wortelvorming of ergens iets anders wat erop duidde dat er leven in aan het komen was. Zaadje was nochtans voorgekiemd, Spijtig.

          Hopelijk heb ik meer geluk met het volgende zaadje, dat ligt nu tussen de vochtige tissues

          Comment


            #6
            Re: royal queen automatic eerste kweek 60x60x90

            ik ben nu ook mijn royal queen automatic zaden aan het ontkiemen, ik hoop dat ze er alles 5 doorkomen ziet er een mooie plant uit ^^

            Comment


              #7
              Re: royal queen automatic eerste kweek 60x60x90

              en hoe zit het ermee?

              Comment

              Bezig...
              X