Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweekpoging ✌🏻

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gewoon doen man, vanaf nu alleen water. Ik vind het echt een leuk plantje geworden! Sowieso een heerlijk rokertje.

    Straks alleen nog oogsten, langzaam laten drogen en curen!

    Zien er echt smakelijk uit die topjes

    Comment


      Medeliefhebbers,
      ze krijgt nu een dag of 10 alleen nog maar water, en dat is te zien
      Ik heb de indruk dat ze nog wel even heeft, voordat ze om kan. Wat is jullie mening?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 8 photos.

      Comment


        Laten staan zou ik zeggen de topjes zijn nog niet echt mega dik nu worden je toppen alleen nog maar dikker en voller
        God was never on your side..

        Comment


        Lekker laten staan inderdaad! Laat het blad maar mooi geel trekken. Straks een lekker zacht wietje zonder meststoffen.

        Ik zou gewoon je trichomen blijven checken. Als het goed is heb je inmiddels een groot deel melkachtige trichomen. Als ze nog doorzichtig zijn is het te vroeg, als ze melkachtig zijn schiet het al op. Als het grootste deel melkachtig is heb je een wietje wat een actievere high geeft. Als ze honingkleur (amber) krijgen wordt je errug stoned. Net wat je voorkeur heeft.

        Ik zou zeggen blijven kijken!

        Vorig jaar heb ik een girlscout cookies geoogst op 80% milky en beetje amber trichomen. Dat is een heerlijk wietje geworden waar je lekker actief stoned van wordt.

        Comment


          Weekje of 2./3
          God was never on your side..

          Comment


            Ik heb haar om moeten leggen. Waarschijnlijk had ze nog wel even te gaan maar vanwege mijn vakantieplanning moest ze om (hopelijk voor mn vakantie gedroogd en nog even in de weckpot gezeten).

            Wat me opviel was dat de wortels niet indrukwekkend zijn. Enig idee hoe dat is gekomen? Ik heb bijna de hele kweek spa gegeven, heeft dat ermee te maken?

            Het is niet veel, maar zoals ik al heb aangegeven wil ik mn eerste streepje achter mijn naam en een eigen gekweekt rokertje

            mn volgende kweekje begin ik vanaf half augustus. Ik heb een hanspanel aan kunnen schaffen (180w), die ga ik bij mijn volgende kweekje gebruiken.
            Mijn voornemen is om bij mijn volgende kweek 2x Euphoria (vanwege CBD) en 1x Liberty Haze te gaan doen.

            Nu drogen... de sugar leaves heb ik ook te drogen gelegd samen met de hele kleine popcorns. Daar wil ik later hash van gaan maken (misschien icm de resten van mn volgende kweekje)... kan ik dat combineren? of kan ik de soorten beter apart houden?
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 5 photos.

            Comment


              Hey Mat gefeliciteerd met je eerste oogst! Ik vind het er lekker uitzien en boeiend hoeveel het is, het is je gelukt en je hebt een boel ervaring erbij.

              Idd weinig en kleine wortels, wellicht heeft ze toch te nat gestaan? Ik weet hoe lastig het kan zijn om te wateren, vooral in ruime potten. Je wilt ze absoluut geen tekort doen... Maar je kunt ze beter te droog als te nat hebben staan is mijn ervaring. Als je plantje echt geen water meer heeft laat ze dat direct weten en laat ze haar bladeren heel slap hangen. Giet je er dan een liter bij dan veren ze binnen een half uur weer omhoog. Misschien de pot droog wegen volgende keer zodat je weet hoeveel water er in zit? Het blijft lastig inschatten vind ik zelf.

              ​​​Verder vind ik dat je er mooie topjes aan over hebt gehouden en ik wens je veel rookplezier en ik hoop dat ze je heerlijk mogen smaken!

              Bedankt voor dit leuke verslag! En je volgende kweek volg ik ook graag. Fijne vakantie alvast!

              Comment


              • Mat
                Mat commented
                Editing a comment
                Thanx! Ik denk dat je gelijkt hebt mbt teveel water geven. Volgende keer ga ik er nog beter op letten.

              Congrats met je eerste oogst!

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Mat
                Mat commented
                Editing a comment
                Thanx!

              SUPER MAT...!!!!!

              Ik hoor wel wanneer we welkom zijn maar even serieus,
              Blij dat je het nu voor elkaar hebt en het kweken een beetje onder de knie hebt!

              Is je van harte gegund en hoop je snel weer te spreken hier!!!!.....

              Comment


              • Mat
                Mat commented
                Editing a comment
                Bedankt! En thanx voor de adviezen en tips

              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
            Bezig...
            X