Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dag-1 verslag beginner 1e kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dag-1 verslag beginner 1e kweek

    Korting op 420shop
    Goede morgen,

    Ik ben een fanatieke roker en wil toch liever goedkoper voor mijn eigen spul zorgen zowel voor de hobby als gemak.
    Nu ben ik me laatst gaan verdiepen in de plant en valt er toch vele meer te leren dan ik had gedacht.

    Nu heb ik op basis van wat er op internet staat een kastje gebouwd en daarin wil ik gaan beginnen!
    Foto's hieronder:

    Nu heb ik gekozen om AF te kweken specifiek AK47 van de greenhouse.

    Op de foto's zie je mijn kast/voeding, ik ben een beginner heb so far mijn best gedaan en ofcourse kan het altijd beter en ziet een pro vast iets dat ik mis, of meerdere dingen, alleen probeer ik het toch eerst eens zo, denk dat het wel lukken gaat en tenslotte leer je van fouten.

    De lampen zijn niet 300watt etc, en licht is gewicht daar ben ik van op de hoogte alleen is het voor eigen gebruik en hoef ik geen te gekke stroom rekening en een te warme kast waar ik rekening mee moet houden, dus heb ik simpel mammoth t-neon 55 watt x2

    Verder zal ik hier mijn progressie bijhouden.

    Waar ben ik nu?

    Dag 1:
    Heb vandaag de potten gevuld met alleen aarde, heb ze 6.3 pH water gegeven en ik laat ze nu 6 uur drogen om vervolgens de zaadjes erin te doen en dan folie over de pot om de zaadjes te ontkiemen.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Voeding
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Ik vroeg me trouwens af of ik zal scroggen, veel over gehoord lijkt me ook wel leuk / overzichtelijk wat zeggen jullie op zo'n klein oppervlak? ( 80breed x 80 lang x160 hoog )

      Comment


        #4