Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #16
    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

    Hehehe wel roze muisjes lol

    Weer ff een update:

    Was een dagje(+ nacht) naar de Sail2010 te Amsterdam, best grapig maar ben weer blij dat ik thuis bij mijn dames ben.
    Kleine probleepjes met de temp. 29.3C Max, maar zonder luchtbevochtiger, hiervoor is het nu net te warm.
    Zal je net zien, heb je drie dagen proefgedraait met perfecte waardes(27.4C lv 78%(nacht 23.2C lv 78%)), ga je ontkiemen, word het weer warm .

    Hier wat pics:
    Afbeelding 143.jpgAfbeelding 144.jpgAfbeelding 146.jpg

    Morgen ga ik water geven.

    Grtz.

    Comment

    • Poffertjesporem
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 1113

      #17
      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

      Weer ff een update:

      Afbeelding 152.jpgAfbeelding 151.jpgAfbeelding 149.jpg

      1 vd worteltjes was te zien, heb ze ale 4 overgepot.
      De rest (op cytroen ficus na(blad stekken)) staan in een pot.

      Grtz.

      Comment

      • pietweed
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 478

        #18
        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

        Het gaat wel lekker met de ww zie ik.En nu nog groot worden.
        Gzz

        Comment

        • Poffertjesporem
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 1113

          #19
          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

          Mag niet klagen, enkel een beschadicht blad door het zaadhoesje.

          Afbeelding 154.jpgAfbeelding 158.jpgAfbeelding 155.jpgAfbeelding 153.jpg
          Afbeelding 156.jpg

          Grtz.

          Comment

          • Poffertjesporem
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 1113

            #20
            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

            Afbeelding 169.jpg
            Eerste fout begaan, ventilator te dicht op mijn zaailing.

            Was er snel bij, licht schade, dit gebeurt mijn geen 2de keer lol.

            Grtz.

            Comment

            • pietweed
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 478

              #21
              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

              Het is ook beter om de ventilator er niet vol op te zetten,.De plantjes zijn ook nog zo klein.
              Het is beter om de ventilator in een dooie hoek te plaatsen zo dat de lucht in beweging blijft,zo krijg je ook geen last van koele tocht.
              Gzz

              Comment

              • Poffertjesporem
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 1113

                #22
                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                Tnx piet, eigenlijk wist ik het al maar, het stoom uit lucht bevochtigen dampte iets te dicht bij een van mijn spots, waardoor ik alles recht heb verplaats.
                Alleen stond daar mijn ventilator lol, deze staat nu op een verhoging.

                Heb wat last van de varenrouwmug, voornamelijk in mijn kamerplanten.
                Was al in het bezit van house&garden attac-force, gister bio shark soil attack gehaald, het gevecht is begonnen

                Gister voor de 2de keer water gegeven(1ste keer 0.8 liter overpotten), enzymen + rhizotonic(was toch bezig) + bioshark, ph6.0 ec0.64 200ml.

                Grtz.

                Comment

                • Poffertjesporem
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2010
                  • 1113

                  #23
                  Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                  ff een update:

                  Plantjes hebben net bladvoeding gehad:

                  Afbeelding 218.jpgAfbeelding 231.jpgAfbeelding 235.jpgAfbeelding 233.jpg
                  En vanmiddag maar is dat led'tje(rood/blauw) maar onklaar gemaakt, ging rood branden als het reservoir van mijn lucht bevochtiger leeg was (geen probleem als je elke avond bijvuld).

                  Afbeelding 237.jpg

                  Grtz.

                  Comment

                  • Hasharin
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2010
                    • 694

                    #24
                    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                    Hoi Pof
                    Net eens alles zitten lezen.
                    Mooie tent heb je daar ! de spruiten zijn mooi aan het gaan hoor ,dat zal zeker iet moois worden !

                    Veel succes ermee

                    Grtz Hash
                    Geniet nooit met mate !

                    Comment

                    • Poffertjesporem
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2010
                      • 1113

                      #25
                      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                      Tnx hash, lekker hobby'en zo, doe mijn best.

                      Grtz.

                      Comment

                      • pietweed
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 478

                        #26
                        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                        hey Pof:
                        Zo als belooft hier wat shot's van de scrog big bang(greenhouse seeds).
                        wat nacht foto's/en met de volle verlichting aan
                        scrog part 3 nacht (2).jpgscrog part 3 nacht.jpgscrog part 3 (2).jpg
                        Last edited by pietweed; 31 August 2010, 13:27.
                        Gzz

                        Comment

                        • Poffertjesporem
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2010
                          • 1113

                          #27
                          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                          Leuke stekken Piet, jammer dat je bij canabis zo slecht ziet warneer deze slaapt, wat mij opvalts dat met het rode deel van het spectrum aan, de plantjes zich positioneren ten opzichte van dit spectrum, gaat dit uit, dan staan ze weer rechtop ongeacht vd posite vd ds08,ds20.

                          Zal is proberen of ik dat op foto zichtbaar krijg.

                          Grtz.

                          Comment

                          • pietweed
                            Gandhi Ganjamaster
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 478

                            #28
                            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                            Ja dankj:
                            En de stekken komen van de buiten planten,dat zijn echte reuzen.
                            ja zekers maak er maar een paar foto's van dat is altijd leuk,kijk mee pof:
                            Gzz

                            Comment

                            • Poffertjesporem
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 1113

                              #29
                              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                              Afbeelding 252.jpgAfbeelding 249.jpg

                              Hihi nu ze wat groter zijn, zie je het duidenlijk.

                              Grtz.

                              Comment

                              • pietweed
                                Gandhi Ganjamaster
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 478

                                #30
                                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                                vet man die gaan lekker zo te zien,is het in foto 2 nacht.
                                Gzz

                                Comment

                                Bezig...