1 North Light onder Mini LED zon

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• odk015
    replied
    Heb alle grote bladeren afgeknipt. Nu kan ze de laatste week al haar kracht steken in de topjes. Iemand een idee hoeveel gr ik er droog afhaal?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

Leave a comment:

• Socrannabites
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Cleargreen
    Een kast is zeker geen overbodige luxe en hoeft echt niet veel te kosten, op marktplaats zal zat rommel staan wat gratis afgehaald kan worden.

maakt het ook makkelijker als je tot de conclusie komt dat een koolstof filter toch ook wel prettig is om te hebben. Wiet kan behoorlijk stinken

Ik ga je in elk geval volgen want ben wel benieuwd wat die lampen gaan brengen. Wellicht worden we net zo verrast als bij de kweek van EasyW
    steek je verloofde niet in een tent bij je moeder !

Leave a comment:

• odk015
    commented on 's reply
    Moet dringend eens het karton wegdoen

• odk015
    replied
    De topjes plakken en worden compacter met de dag.. ze zal niet lang meer nodig hebben. Ik geef ze nu de laatste 3 weken enkel water.

Ze heeft enkele paarse bladeren maar dat komt omdat het 1 nacht heel koud was (garagepoort ganse nacht opengelaten)
    This gallery has 1 photos.

Leave a comment:

• odk015
    replied
    Rickysticky ik heb nochtans praktisch geen voeding gegeven.. ze heeft een uurtje of 2 in de zon gestaan, hopelijk niet al te veel stress veroorzaakt.
    Gam3Aholic dank u hopelijk worden het compacte topjes.

Leave a comment:

• Gam3Aholic
    replied
    mooie plant heb je daar

Leave a comment:

• Rickysticky
    commented on 's reply
    Nooit van kunstlicht in de zon plaatsen!
    De planten moeten (dacht ik) 3dagen bijkomen van het wisselen dus een groei stop!!!!!

Ze zijn redelijk zwaar gevoed (donkergroen) je zou eens een dagje kunnen overslaan...
    Zolang je geen vreemde dingen ziet zoals verbranding etc kan het geen kwaad!

Gr Rickysticky

• odk015
    replied
    Heb ze eens buitengezet in de volle zon. Ze gaat prima, ze begint eindelijk wat kristallen aan te maken.
    This gallery has 2 photos.

Leave a comment:

• QnQ
    commented on 's reply
    Autoflowers hebben ook gewoon een bloeitijd van 7-8-9 weken

• odk015
    commented on 's reply
    7 a 8 weken, het is een Autoflower, normaal zou het toch wat sneller moeten gaan.

• odk015
    replied
    @Q2Q ik geef al 2 weken geen groeivoeding meer, sowieso gaf ik maar de helft van de groeivoeding dat ze me aanraden. Nu ook hele lage dosis bloei afgewisseld met Spa water.

Leave a comment:

• odk015
    replied
    Cleargreen dank u topjes lijken wel wat groter op foto dan in het echt

Leave a comment:

• QnQ
    replied
    Als ze over 7-8 weken nog geen trichomen heeft moet je je pas druk gaan maken.

Ziet er wel wat donkergroen uit, geef je ze nog groeivoeding?

Leave a comment:

• Cleargreen
    replied
    Die ziet er lekker uit hoor

Leave a comment:

• odk015
    replied
    Hallo allemaal.

De topjes beginnen lichtjes aan te dikken, niets spectaculairs..

ik had nog een vraagje, als je rond de topjes kijkt zie je helemaal niets van kristalvorming. Ik dacht dat die kristallen al veel sneller zichtbaar zouden zijn. Ook plakken de topjes helemaal niet.

Of zit het plantje nog niet in het stadium dat ze kristallen en hars aanmaakt?

alle info is welkom.

Nog een prettige dag verder
    This gallery has 1 photos.

Leave a comment:

Bezig...