Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw op dit forum en eerste keer eigen kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Dag 26, week 4

    De tijd vliegt. We zitten alweer bijna in de vijfde week en als ik het goed heb, kan ik binnen twee weken tijd de eerste pruikjes zien. Ik kan nu al de eerste vrouwelijke haartjes, van die kleine dunne witte donshaartjes, zien.

    ​​​LV rond de 50%
    twee spaarlampen 24/0, bij goed weer buiten
    Ik geef rhizo+biocanna vega.
    Het is uiteindelijk de bedoeling dat, wanneer het beter weer wordt, ze ongeveer tegen eind april, begin mei, naar buiten gaat. Maar dan moeten we wel een goede lente gaan hebben.

    De low stress training gaat helemaal goed. Overal komen nieuwe hoofdscheuten omhoog. Ik ben benieuwd hoeveel tijd ik nog heb, maar ik schat nog zo'n drie weken, voordat de groei definitief stopt.
    Tot zover gaat alles goed. Geen beestjes, geen rare kleuren, etc. I keep my fingers crossed.

    Tot de volgende
    Toedels


    Foto's


    IMG_20190331_110211.jpg
    Attached Files
    Last edited by Brandnetel; 31 March 2019, 14:32.

    Comment


      #32
      Hij staat nu nog onder die spaarlampen, of gewoon in de zon?

      Comment


        #33
        Tot nu toe hebben ze alleen kunstlicht gehad. Als het mooi weer is, gaan ze eens naar buiten. De bedoeling is eigenlijk om ze met de bloei buiten te hebben. Of dat snode plan gaat werken weet ik niet. Hangt ook een beetje van het weer af.
        Last edited by QnQ; 1 April 2019, 08:02. Reden: citaat opgerookt

        Comment


          #34
          Week 5
          ​​​​​​Dag 28

          Daar zijn we weer ! Door de lst wordt het een beetje een chaos. Het bekende bomen-bos verhaal. Nog een aantal weken en ik verwacht de eerste vrouwelijke bloeiharen te zien. Ik geef nog steeds rhizo+vega. Lv = ongeveer 50/60%.
          Nu vraag ik me af, ik heb eens ergens gelezen dat je ook kan bloeien onder 6500K. Is dit zo of moet dat echt onder 2700K gebeuren?
          De levenskracht van deze Haze is echt ongelofelijk. Onderaan, daar waar de eerste knik in de hoofdstam zit, verschijnen twee nieuwe scheuten. Geweldig toch?

          Foto's

          Toedels
          Attached Files

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            In principe kan je onder elke lamp een plantje kweken, maarrrr......wattage, Lumen en lichtfrequentie bepalen of het een mini of een maxi kweek wordt in combinatie met de voeding natuurlijk.

          #35
          Ze kunnen de lts goed handelen he gaan lekker zo volgens mij is 6500k te veel voor bloei (kleur te blauw)
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment


          • Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Weske Ja, nog geen paarse stelen, vale/gele bladeren, o.i.d. Ze gaat lekker zo. Ik schat dat, wanneer ik haar niet had ge-lst-ed, ze ongeveer 25 cm hoog is.

          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Ja netjes gewoon doorgaan zo als ze ertegen kan #sterke dame

          #36
          Attached Files

          Comment


            #37
            Shine baby shine
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


              #38
              Ziet er goed uit.. die LST is echt goed voor AF heb het nu ook voor de eerste maal gedaan en ik zal het blijven doen in de toekomst.

              Comment


              • Brandnetel
                Brandnetel commented
                Editing a comment
                odk015 Ik weet niet of het aan de soort ligt, maar deze Amnees reageert er inderdaad goed op. Welke sooort heb jij?

              • odk015
                odk015 commented
                Editing a comment
                1 northerlight auto flower.

              #39
              Week 6

              De voorbloei is volgens mij begonnen en ik ga dus nog ff door met de groeivoeding. Ik verwacht omstreeks week 7 met bloeivoeding te kunnen beginnen. Alles ziet er goed uit. Bladeren mooi groen. Temperatuur okay. Lv okay. Geen ongedierte. Kortom, alles ziet er goed uit voor een eerste kweek(je) en ik heb geen reden tot klagen.

              Foto's
              Attached Files
              Last edited by Brandnetel; 8 April 2019, 09:56.

              Comment


                #40
                Still growing strong

                Die kleine is typisch een gevalletje; Gonna buy me a ticket to the tropics. Ik noem haar Gerard, of misschien wel Geraldine.

                We gaan nu hard richting de bloei en binnenkort ook overschakelen van voeding en wellicht ook van lichtregime. 20/4 lijkt me wel juist. Maar we hebben nog tijd.

                Nog maar wat foto's van​​​​​​ de groene draak.

                Toedels
                IMG_20190409_134456.jpg i IMG_20190409_134632.jpg IMG_20190409_142950.jpg

                Attached Files

                Comment


                  #41
                  Hee daar, trouwe volgelingen ...

                  Staat deze plant te bloeien of ... ? Het was een heerlijke zonnige dag, vandaag en de groene draak mocht ff buiten. Vandaag of morgen beginnen met andere voeding? Of nog ff wachten? Iemand?

                  Love&toedels
                  Attached Files
                  Last edited by Brandnetel; 11 April 2019, 16:42.

                  Comment


                    #42
                    Dat zijn inderdaad de eerste tekenen van bloei. Zou nog een paar dagen wachten met bloeivoeding, dan zit je safe.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #43
                      Het is nu ongeveer sinds een week dat ze er zo bijstaat. Ik vind het moeilijk te zeggen wanneer ik de switch van vega naar flores moet maken. Het is dag 38 en ik las dat je ongeveer in week 7 daarmee zou moeten beginnen, Dus voorlopig nog maar eventjes met groei verder? Nog een weekje wachten met bloeivoeding?
                      Voor de rest gaat alles hunky dory. Ze groeit lekker, een stevige plant met een gezonde dikke stam.
                      Misschien wil ik het wel te goed doen voor een eerste keer en moet ik wat geduldiger zijn. just dust in the wind

                      ​​​​​​
                      Attached Files
                      Last edited by Brandnetel; 12 April 2019, 20:11.

                      Comment


                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Dit is eerste week bloei, niet zo op de schema's letten.

                      #44
                      Lekker lekker
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment


                        #45
                        IMG_20190417_125014.jpg Korte update.

                        Dag 43 sinds ze is bovengekomen uit de aarde. Wat houden jullie eigenlijk als de eerste week aan? Wanneer ze bovenkomt? Ik zie her en der ook kwekers die de eerste internode, dus vanaf lobblaadjes de tweede internode, als eerste week aanmerken. In dat laatste geval moet ik mijn telling drastisch herzien.
                        De Amnesia haze automatic doet het tot nu toe nog uitstekend. Geen rare bladeren, geen rare dingen, ze doet wat ze moet doen. Ze staat nog steeds onder 6500k spaarlampen en gaat naar buiten wanneer het zonnig is. Ze gaat bijna in bloei. Tot zover geef ik haar nog steeds vega groei voeding. Binnenkort overschakelen op flores. Keep on growin' !!

                        Toedels
                        Attached Files
                        Last edited by Brandnetel; 17 April 2019, 12:58.

                        Comment


                        • Rreppellsteeltjam
                          Rreppellsteeltjam commented
                          Editing a comment
                          Begin van groei maakt niet uit, bloei tellen vanaf eerste pruikjes.

                        • Brandnetel
                          Brandnetel commented
                          Editing a comment
                          @Rreppellsteeltjam Hoe ziet zo'n pruikje eruit? Dit is voor mij de eerste keer dat ik kweek.

                        • Brandnetel
                          Brandnetel commented
                          Editing a comment
                          U u u
                          Last edited by Brandnetel; 18 April 2019, 14:48. Reden: Tja, verkeerde post
                      Bezig...
                      X