Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw op dit forum en eerste keer eigen kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wauw wat een verslag. ik ben nog noob maar ik wil me eerst flink inlezen daar ik nog nooit gekweekt heb. gaandeweg het verslag vroeg ik me paar dingen af:

    vraagje heb je nou met 1 of 2 lampen de groei gedaan ? en de bloeifase heb je die geheel buiten gedaan zonder bloei lamp ?


    belladona, je zei dat je autoflowers niet hoeft te voeden, in hoeverre zou dat van invloed zijn op het behaalde resultaat zonder voeding ?

    groet

    eeltje





    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Hee eeltje. Leuk dat je mijn verslag gelezen hebt. Ik heb de groei onder 2 tornado spaarlampen gedaan. Wanneer het buiten mooi weer was, gingen ze naar buiten. De bloeiperiode hetzelfde, maar met een andere kleur lamp. Dus binnen/ buiten, zeg maar.... Dat verklaart achteraf misschien ook de vele luizen, waar Flip hashkip het over had. belladonna zegt wel vaker iets... Ik heb de canna bio lijn gebruikt en dat ging goed. Tja, wat zou er gebeurt zijn zonder voeding? Only God knows.....

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Brandnetel Bella kweekt ook pas 12,5 jaar dus wat lul ze nou.... eeltje vraag je eens af waarom zou je een plant voeden terwijl in de aarde ruim voldoende voeding zit voor de levens tijd van deze plant? Wat gebeurt wanneer je gaat voeden terwijl dat niet nodig is zal Brandnetel je gaan uit leggen.... hij heeft een hele voeding lijn. En hij is zijn geld kwijt aan voeding die niet nodig is. Koop een zak goede potaarde voor buiten daar zit voldoendevoeding in voor een auto flower

    beide bedankt :thumb:

    Comment

    Bezig...
    X