Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Bruce Banner SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Eh? Welke foto's ik zie
    alleen maar rood, geen plantjes?

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Foto zonder licht is beter te beoordelen......

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Wat iep bedoeld is,

      GEBRUIK IN HEMELSNAAM EENS WIT LICHT ALS JE EEN FOOTOO MAAKT ZODAT WE IETS FATSOENLIJK KUNNEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      toch? Ipie ?

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Klopt, kleine letters kan ik ook
      lezen hoor....

    #17
    Update 5 ( week 5 / 6 dagen in 12/12)


    Overgestapt naar de 12/12 en de dame laat al mooie witte haren zien bij de nieuwe vertakkingen dus staat lekker in de voorbloei.
    Ze begint nu wel wat te strekken , en ik hoop dat ik dit inderdaad beetje kan inhouden , tot nu toe qua formaat en lengte van de tent
    is het een erg leuk micro project waar ik veel van leer.

    Ik ben overgestapt naar de bloeivoeding gecombineerd met de Wortelcomplex nog voor 1 week. Zoals je ziet met de vorige update
    is ze heel erg gegroeid , hopen dat dit een leuk plantje word met lekker veel smaak. Ik heb haar ook ingespoten met bloeiboost van Hesi
    en doe dit pas over 4 week weer zoals het schema aangeeft. Bloeiboost zitten fruitenzymen etc in en heb verder nog geen ervaring met
    deze voeding.

    Wat kleine antwoorden op vragen:

    Supervit: het is super spul , maar je mag het absoluut niet overvoeden ! , de plant krijgt er wel een prachtige mooie boost van en veel nieuwe groei.

    Lampen: De lampen zijn echt cheap-ass led krengen , waaruit vaak beweerd word dat het "chinees troep" is op dit forum. Ik geef toe dat het geen Spectrum King / King Led / Mars Hydro is.
    Maar deze mars hydro clones van 69,- per stuk doen wat ze moeten doen zover ik nu zie. Ik heb totaal geen problemen gehad om haar in de bloeifase te krijgen. Uiteraard
    wachten we af wat de opbrengst gaat zijn , maar tot heden ben ik erg tevreden !.

    Filter:
    Attached Files

    Comment


    #18
    En we zijn los ze staat nu 2,5 week op 12/12 vanaf de laatste post.

    overgeschakeld naar bloeivoeding van Hesi Bloeicomplex met nog tot eind week week 3 met wortel-complex en een scheutje Bloei Boost om de bloei extra te activeren. Daarna zal de bloei boost pas weer toegepast worden in week 4 van de bloei. daarna langszaam naar Hesi Fosfur gecombineerd met Bloei Complex en SuperVit. Benieuwd wat deze dame gaat doen in zo’n micro-opstelling.

    Ze is mega-hard aan het strekken zoals je kunt zien op de foto's (1 foto's is voor de bloei en de avond dat ze in 12/12 ging) en de anderen zijn van de bloeifases tot aan de laatste dag van 2,5 week.

    Moet zeggen dat ik het er wel erg leuk vind uit zien. Of ze vette toppen gaat geven moet blijken. Geen verwachting is geen teleurstelling het is tot slot een project of dit tentje geschikt is. Ik heb overigens geen net toegepast maar ijzeren haken met draad om alles gelijk te trekken. Volgens mij valt dit onder LST maar heeft hetzelfde doel als een scrog-setup. Overigens is deze ene plant voldoende voor op mijn tent geheel te dekken met toppen. Echter zou ik dan 5 a 6 week 18/6 moeten aanhouden. Of 2 planten op een kortere 18/6 schema om dezelfde opbrengst te verkrijgen.

    Allemaal leer processen.



    Attached Files
    Last edited by Retrosonica; 30 November 2019, 16:17.

    Comment


      #19
      Mooi gegroeid

      Comment


        #20
        mooie plant wat is de temp in je tent ze heeft het precies wat warm
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • Retrosonica
          Retrosonica commented
          Editing a comment
          Hmm zou goed moeten zijn mijn meter zegt 26 / 40%

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          misschien bedriegt de foto mij dan maar dacht dat de puntjes van de zijkanten van de blaadjes beetje omhoog stonden.
          keep up the good work

        #21
        Mooi vierkant plantje
        Ben benieuwd naar de topjes die komen gaan!

        Comment


          #22
          Leuke kweek! Die lijkt nog aardig wat op te gaan leveren. Succes!

          Comment


            #23
            Kleine update:

            Ze staat nu vol in de bloei kunnen we wel zeggen. Ze strekt nog heel langzaam en de toppen beginnnen nu lekker aan te dikken.

            Voeding laatste week voordat ik overstap naar volledige bloeivoeding.


            Hesi Wortelcomplex
            Hesi Bloeicomplex
            Hesi Fosfur
            Supervit


            Attached Files

            Comment


              #24
              Mooi verder doen zo!

              Comment

              Bezig...
              X