Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TL/LED kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    TL/LED kweekje

    Korting op 420shop

    #2
    Re: TL/LED kweekje

    Er zijn verschillende soorten die je binnen kunt kweken, welke rook jij het liefst? Maak een klein lijstje en kijk dan welke het beste voor binnen geschikt is.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: TL/LED kweekje

      Kijk ff in het soorten deel van het forum:
      cannabis-soorten-foto-s-en-informatie.html

      Verwarmen van het wortelgestel is zeker goed bij cannabis. Je kan in de growshop wel zo'n verwarmingsmatje of -kabel kopen daarvoor.

      Ben echt benieuwd wat dit wordt Eerste keer dat ik dan een LED kweek "meemaak".

      Weet je zeker dat je niet een paar lowryders wilt kweken om je systeem een beetje te finetunen? Die zijn namelijk super snel klaar?
      De keuze is aan jou natuurlijk

      Comment


        #4
        Re: TL/LED kweekje

        het word geen lowryder aangezien deze autobloomen dacht ik, dus kan ik ze niet finetunen...
        Ik twijfel tussen nirvana PPP, black jack & moham raw. Meeste voorkeur gaat naar de black jack, maar ik moet zeker zijn dat ik ze onder controle kan houden, kastje is immers maar 120 cm hoog. Dmv het licht kan ik wel maken dat ze niet te veel stretched, maar toch...
        En warmtekabel heb ik al

        Comment


          #5
          Re: TL/LED kweekje

          ik neem aan dan dat je gaat scroggen ?

          Comment


            #6
            Re: TL/LED kweekje

            Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
            ik neem aan dan dat je gaat scroggen ?
            Tuurlijk, stond trouwens ook in m'n eerste post, maar ik wil ook geen plant die met scroggen nog boven m'n kast uitkomt...

            Comment


              #7
              Re: TL/LED kweekje

              Zaad besteld, het word nog iets anders , het worden "Royal Queen Feminezed Power Flower" zaadjes, deze heb ik na lang zoeken gevonden en hebben alles wat ik wil
              Height of the plant: 100-120 cm
              Effect: strong up high
              Genetic background: indica/sativa mix
              THC content: 15%
              Flowering time: 8-9 weeks
              Yield: +/- 500 grams
              Zo heb ik een relatief kleine plant en met het licht kan ik hopelijk maken dat ze niet te groot word, enkel in nood zal ik scroggen of ze wat verbuigen

              Comment


                #8
                Re: TL/LED kweekje

                Oorspronkelijk geplaatst door youser
                Zaad besteld, het word nog iets anders , het worden "Royal Queen Feminezed Power Flower" zaadjes, deze heb ik na lang zoeken gevonden en hebben alles wat ik wil
                Goeie Keuze..
                Ik heb de ''ice'' zaadjes van royal queen, Goeie kwaliteit maar kijk uit met de verpakking want bij mij was er 1 volledig stuk.
                Succes Verder met de Power Flower

                Grtzzzz
                Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                Comment


                  #9
                  Re: TL/LED kweekje

                  ff een update, iets later dan verwacht, maar beter laat dan nooit.
                  De rechterkant van m'n hok, met een temperatuursafhankelijke invoer van lucht via een simpele thermostaat, zo switched hij van passieve naar actieve invoer.

                  En hier dan de linkerkant, compleet met de uitvoer, temp- en hygrometer. De binnenkant is bijna volledig bedekt met radiatorfolie, dit is niet helemaal gebeurt omdat het op was, nuja het zal ook wel gaan zo en alle naden zijn dichtgekit met aquariumsilicone, aangezien deze tegen 100%water kan en niet giftig is.
                  Er komt 2x18watt tl in, en nu nog wachten tot de leds in de brievenbus glijden.

                  Comment


                    #10
                    Re: TL/LED kweekje

                    dat ziet er heel strak uit zeker iets om mee te volgen jouw kweek verslag ga zo door

                    Comment


                      #11
                      Re: TL/LED kweekje

                      Dat ziet er netjes uit!
                      Ben benieuwt naar de LED's

                      Peace

                      Comment


                        #12
                        Re: TL/LED kweekje

                        ff een updeet, kotje is afgewerkt en ziet er werkend zo uit:

                        inmiddels is m'n zaadje al uitgekomen, het is verwekt op 25 juli en op 29juli werd de kleine spruit geboren, haar naam is power flower.
                        Ze is al flink gegroeid en ziet er inmiddels zo uit:

                        leds blijven voorlopig nog uit, totdat de bloei begint

                        Comment


                          #13
                          Re: TL/LED kweekje

                          Ziet er een gezonde spruit uit .

                          Wat voor soort is dat rood lampje? een spotje?

                          Peace

                          Comment


                            #14
                            Re: TL/LED kweekje

                            Ziet er goed uit, de kast en het kleine plantje. Ik ga zijn (hopelijk haar) groei volgen!
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: TL/LED kweekje

                              het zijn feminized zaadjes van royal queen, dus 99%zeker een haar, en dat rode lampje is een led met een lambertiaanse reflector, ik heb ze hier gewoon ff aangezet voor de foto, ze staan uit tot de bloei begint

                              Comment

                              Bezig...
                              X