3x Onbekend + 1x LowRyder #2 (200W Eco-Light)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: 3x Onbekend + 1x LowRyder #2 (200W Eco-Light)
Niet echt, maar dat komt waarschijnlijk omdat de geur van mijn buds zwaar overheerst! We zien wel als je terug komt hoe het is. Kunnen we gelijk beginnen aan een rookverslagje! :p
Veel succes Krim! We zullen u zeker een handje toesteken, maar als je goede voorbereidingen treft kan het bijna niet mislopen!Comment
-
Comment
-
Kan je min of meer zien zonder microscoop hoor. Nu zijn zijn ze natuurlijk troebel. Ik laat hem nog een weekje (of meer) staan tot ze amberkleurig worden.Comment
-
-
haha FUCKING DEFTIG man. Echt. Ik zou toch niet te lang meer wachten. Tis leuk als ge der ni kompleet lam van wordt ma toch nog wa energy hebt hehe. Vergeet ni da ze nog 2 weken moeten drogen ofzo he :p
GrtzComment
-
Door een zwaardgevecht met Wooffie is m'n lat op onverklaarbare wijze verdwenen dus heb ik het met een latje van 10cm moeten doen. Vanaf de aarde is ie 47cm groot. Toch wel mooi. 't Zijn uw zaadjes dus dat kan je alleen maar ten goede komen.
Bedankt. LLF, 't gaat sticky icky worden!
héhé, je hebt inderdaad gelijk, maar ik ga toch nog eventjes wachten. Geduld is een schone deugd hé! Ik stop volgende week met voeding en dan gaat ie een paar dagjes later om. Tja, en drogen. Dat duurt een tijdje hé. Ondertussen kunnen we ons bezig houden met het ontkiemen van nieuwe schatjes!Comment

Comment