goedendag!
deel I isHIER te vinden helaas heb ik dat nooit goed afkunenn maken, het ontkiemen wilde totaal niet lukken en de twee die ontkiemt waren, wilde niet doen wat ze moesten doen....
waaraan het lag geen idee, ben ik nooit echt achter gekomen.
daarna wilde ik opnieuw wat opzetten, echter door tijd gebrek niets van gekomen.
tot aan nu!
de kast is nog steeds hetzelfde, wel met wat modificaties.
zo komt er géén actieve inlaat, gewoon passief, wel een iets groter gat maken.
zijn er geen PCfans meer, maar een 125mm plieger badkamer fan, is 230v dus makkelijk aan te sluiten ed.
gaan de lampen vervangen worden door deze:
verder moet er nog een koolstoffilter der bij en ben ik good to go!
[stripe]hierover wel een vraag, moet je filter nou groter of kleiner zijn dan je fan? mijn fan kan 185m3/h. dus wilde ik een 250m3/h filter.
maar las net op een andere forum dat je filter kleiner moet zijn... hoewel ik niet kleiner dan 250m3/h filters vind..... (met 125mm aansluiting)[/stripe]
heb het antwoord al, gelijk of 20 % meer capaciteit is een vuistregel. omgerekend zoudat voor mij op 222 m3/H zijn, geloof dat ik ergens een 230m3/h gezien heb, anders alsnog die 250m3/h zal weinig uitmaken
wss wel weer lowryders proberen, om meerdere redenen.
- is vrij "makkelijke" plant
- autoflower dus relatief klein
en deze keer weer,
Wish me luck ^^
deel I isHIER te vinden helaas heb ik dat nooit goed afkunenn maken, het ontkiemen wilde totaal niet lukken en de twee die ontkiemt waren, wilde niet doen wat ze moesten doen....
waaraan het lag geen idee, ben ik nooit echt achter gekomen.
daarna wilde ik opnieuw wat opzetten, echter door tijd gebrek niets van gekomen.
tot aan nu!
de kast is nog steeds hetzelfde, wel met wat modificaties.
zo komt er géén actieve inlaat, gewoon passief, wel een iets groter gat maken.
zijn er geen PCfans meer, maar een 125mm plieger badkamer fan, is 230v dus makkelijk aan te sluiten ed.
gaan de lampen vervangen worden door deze:
verder moet er nog een koolstoffilter der bij en ben ik good to go!
[stripe]hierover wel een vraag, moet je filter nou groter of kleiner zijn dan je fan? mijn fan kan 185m3/h. dus wilde ik een 250m3/h filter.
maar las net op een andere forum dat je filter kleiner moet zijn... hoewel ik niet kleiner dan 250m3/h filters vind..... (met 125mm aansluiting)[/stripe]
heb het antwoord al, gelijk of 20 % meer capaciteit is een vuistregel. omgerekend zoudat voor mij op 222 m3/H zijn, geloof dat ik ergens een 230m3/h gezien heb, anders alsnog die 250m3/h zal weinig uitmaken
wss wel weer lowryders proberen, om meerdere redenen.
- is vrij "makkelijke" plant
- autoflower dus relatief klein
en deze keer weer,
Wish me luck ^^

[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url
[/url