Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek kast, 180 watt led+ 3x 23w spaarlamp. 3x WW

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: nieuwe kweek kast, 180 watt led+ 3x 23w spaarlamp. 3x WW

is al een tijdje dat ik je kweekje heb bekeken je bent al aardig opgeschoven, kben benieuwd
    sigpic

Comment

morgen een nieuwe foto update!!

Comment

waar blijft die update =) ?
        sigpic

Comment

zo daar is die update, moest gisteren opeens extra werken vandaar de vertraging.

Stekjes gaan lekker. 2 weekjes bloei nu gemiddelde hoogte is 16cm en van top tot teen vol met topjes.
          Eentje heeft verbrande blaadjes. foei!! spaarlamp!!

DSC00412.jpgDSC00413.jpgDSC00410.jpgDSC00411.jpg

De 2 planten uit zaden ( ww) gaan nu ook lekker. zijn 100% gegroeid zins 12/12 schakeling.
          Blad probleem valt nog steeds niet te verklaren. PH is 6.2. en de dames krijgen genoeg voeding. heb alleen wel spijt van de bak met stekjes vanwegen de ruimte die de 2 WW innemen.
          De WW staan nu ongeveer een week in bloei. komen overal mooie topjes aan en de hoofd top begint wat te strekken.
          Ze staan nu 9 dagen in bloei
          DSC00420.jpgDSC00414.jpgDSC00421.jpg

Iemand een idee of het slim is om wat te gaan diefen? planten zijn zo compact dat ik bang ben dat de topjes te veel verstopt zitten
          Attached Files

Comment

Zo we zijn weer 6 dagen verder, even een update.
            Toch maar even een filtertje gekocht en opgehangen, willen geen last van geur overlast!
            DSC00431.jpgDSC00422.jpg

De 2 WW bloeien nu 15 dagen, ze groeien nog steeds een beetje zijn nu beide bijna 50 cm hoog.
            Komen iedere dag meer en meer topjes aan en de hoofdtop wordt steeds groter.
            DSC00425.jpgDSC00423.jpgDSC00426.jpg

De stekjes bloeien nu bijna 3 weken en zitten allemaal van boven na beneden vol met bloemen, topjes groeien lekker naar elkaar en beginnen 1 groot geheel te worden.
            Helaas hebben de stekjes wat te nat gestaan vandaar dat er naast de dames ook mos in de bak staat
            Volgende week ga ik een PK booster toevoegen aan het water voor de stekjes.
            DSC00428.jpgDSC00430.jpgDSC00429.jpgDSC00427.jpg

Ondanks wat voedings problemen heb ik wel het idee dat het lekker gaat zo voor een eerste kweekje. Er kan nog een hoop fout gaan maar het is leuk om nu al wat resultaat te kunnen zien

Comment

Op je paarse stelen na staat het er mooi bij, zou ff de oorzaak van al dat paars opsporen.
              Je wilt natuurlijk geen herma's lol.

Grtz.

Comment

stekken waren half dood toen ik ze kreeg.
                heb deze 5 mond op mond moeten geven vadaar dat paarse en die WW doen al hele tijd maf maar denk gewoon te veel water. zie nog geen manneljike bloei enzo dus hopen dat ik geen herma's krijg dan

Comment

super leuke plantjes. hoop dat ze mooi groeien. xD zou tog eerder voor een hps lamp gaan. Omdat dan de winst beter is. xD HOeveel is nu je lv? wil zelf meschien ook leds nemen. maar het is wel een beetje aan de dure kant vind ik.

Comment

@ saratar: mijn LV is nu zo 35%
                    vergelijk me plantjes vaak met HPS en kwa tijd zitten ze een beetje op zelfde niveau. ben ook benieuwd wat de opbrengst zal zijn

Comment

@Saratar, Led is niet duur. Het wordt duur gemaakt in NL. Ik importeer ze zelf en dat scheelt een hoop.

@Borklots, Ik hoop voor je dat het een mooie opbrengst zal zijn. Ik ben zelf ook met Led aan de slag gegaan en zit nu op 4 weken vanaf dat ze zijn ontkiemd. Ik ben zeer benieuwd wat wij met Led voor elkaar krijgen. Ik blijf je volgen.

Succes
                      GrZ Quattro

Comment

zo even een nieuwe update:

De WW staan nu 32 dagen in bloei, met de dag worden te toppen groter en dikker, zie veel verschill tussen de 2 WW.
                        De ene krijgt een grote dikke hoofd top terwijl de andere meer blad heeft en slanker blijft.
                        Ondanks de paarse stengels ben ik nu al zeer tevreden.
                        DSC00436.jpgDSC00433.jpgDSC00434.jpgDSC00437.jpgDSC00432.jpg

De stekken gaan ook lekker. Zo een 5 weken bloei, de verbrande bladpuntjes zijn niet van een voedings overschot maar pure verbranding doordat ik de spaarlampen tussen de planten heb gehangen.
                        Alles ruikt enorm, als ik me kast even open doe kan ik de voordeur van me huis de volgende 15 min maar beter niet openen
                        Volgende week op vakantie, heb al familie die me plantjes bij houdt, ben benieuwd iets moois te zien na 10 dagen wintersport.
                        Na me vakantie, over zo een dag of 16/17 gaan de stekken om

DSC00442.jpgDSC00438.jpgDSC00440.jpgDSC00441.jpgDSC00439.jpg

Comment

hihi lol zoon muurkastkweek. Veel succes met je led, zal volgen.

Comment

zo, terug van wintersport, hopen dat me plantjes het hebben overleefd......
                            En ja!! ....Wauw, me stekken zijn zelfs bijna oogst klaar, 30% amber en 70% milky. Voor mij, omdat ik de niet zo een bankhang wietje wilt, de tijd om te oogsten.
                            Heb de SL uitgezet, ga vanavond de kleine meiden omhalen. Ze zouden nog wat langer kunnen maar door de kleintjes iets eerder uit me toch al te kleine kastje te halen krijgen de WW dames iets meer licht.
                            Hier alvast wat foto's, nu eerst nog even naar de blokker om een weegschaaltje te halen en wat wekpotten.
                            DSC00448.jpgDSC00449.jpgDSC00450.jpgDSC00451.jpg

De WW doen het ook goed maar maakt nog steeds nieuwe pistels aan. de hoofdtoppen worden lekker dik.
                            Deze staan ook nog lekker 2 weekjes langer ofzo..

DSC00444.jpgDSC00446.jpgDSC00443.jpgDSC00445.jpg

Ondaks de grote beginner fouten die ik heb gemaakt, zoals: te veel water, te veel voeding en rare beestjes in me aarde ik toch een voldaan gevoel heb over mijn eerste kweek.
                            Vanavond een knip update met het resultaat van mijn 5 stekken ( nat gewicht).

Comment

Knip ze en geniet van de schaarhash, hihi. Leuke kweek volbracht

Comment

Heey Bor,

Ziet er lekker uit man

Ben benieuwd naar je resultaat

Ciao TJ
                                "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

Bezig...
                                X