Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
maar man groeien ze een beetje snel met het wattage licht dat je gebruikt ?? heb zelf ook een kast gemaakt met twee keer 18w Tl maar is las dat jij 2 keer 8w gebruikt hoe snel gaat dat ?
ik gebruik inderdaad 2x 8W tl's maar ook nog eens 2x 23W spaarlampen.
btw; die 8W lampen zijn volgens de verkoper van een nieuwe generatie. Evenveel licht als een oude 15W en maar 8W verbruik.
If I had a world of my own, everything would be nonsense.
De nieuwste generatie tl's hebben die ook nog een nieuw naampje Maar goed ben zelf met een kast bezig hier heb ik 2X 18W tl's in hangen. me plantjes geen cannabis groeien daar lekker op. Vind je topic erg leuk omdat jij ook met een laag wattage licht aan het kweken bent Als jij kunt bewijzen dat je met dit wattage licht een lekker rokertje krijgt dan ga ik ook maar eens wat zaden regelen
ik zie dat je veel last heb van blad verbranding heb je de lamp er te dicht op staan ?? misschien moet je effe een pc fan onder de lampen plaatsen dan kan de hitte weg of geef je teveel voeding dat probleem had ik met me buiten platen maarja dat was voor mij ook de eerste keer he maar het topje gaat al lekker
Comment