Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Greenhouse Super Lemon Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 x Greenhouse Super Lemon Haze

    Korting op 420shop
    We zijn weer onderweg met een nieuwe kweek nadat de Indica Mix (White Widow, White Rhino en Church) over zijn gegaan naar een andere verblijfsruimte en worden afgebloeid onder 600 watt hps (zie kweekverslag

    #2
    Re: 4 x Greenhouse Super Lemon Haze

    ik ben benieuwd! veel succes

    Comment


      #3
      Na een succesvolle ontkieming en plaatsing in de zaaigrond hebben ze zich deze norgen allemaal al boven de grond laten zien met hub lobblaadjes. De doorzichtige dekseltjes zijn vanwege de luchtvochtigheid nog wel gesloten, maar kunnen waarschijnlijk binnen 12 uur er af.

      Comment


        #4
        Re: 4 x Greenhouse Super Lemon Haze

        Pas maar op, misschien heb je er wel een kannibaaltje tussen zitten.
        Sucses!
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: 4 x Greenhouse Super Lemon Haze

          succes ik ga je volgen

          heb de zelfde planten staan ook 4 stuks met een 250 watt hps er boven

          Pekaaak

          Comment


            #6
            @QnQ - momenteel sta ik voor elke logische verklaring open, zelfs jouw kanibaal theorie!

            @pekaak - Ik zag toevallig net jouw postje staan. Leuk want ik zit ook aan zo'n 120 watt, alleen dan met spaarlampen.

            Ze waren goed gegroeid vanmorgen en zaten alle 4 al tegen hun dekseltjes aan geplakt. Ook was de penwortel aan de onderzijde reeds zichtbaar. Ongelovelijk wat een snelle groeiers, maar wel leuk om te zien. Bij 3 van de 4 is het gekartelde blad L te onderscheiden. Ik heb de luchtvochtigheid stabiel op 45%, dus daar moeten ze het maar mee doen. Met de winter buiten is het ook een stuk droger in huis dus ik hoop dat de lv wisselingen niet teveel impact gaan hebben. De temperatuur blijft rond de 25 graden hangen.

            Net de kleine spruiten gecontroleerd, ligt er gewoon eentje plat te slapen. De andere drie staan er kwiek bij, alleen die ene niet. Toch maar besloten ze in grotere potten over te zetten (ja, nu al!) want de wortel is al door de onderzijde gekropen. Ze staan nu in 1,5 liter potten op basis van een growmix met nog zaaigrond om de wortel heen. Als de wortels dus verder gaan groeien dan komen ze vanzelf de growmix tegen. Daarnaast ook kraanwater gegeven met Plagron Enzymes en Rhizotonic, natuurlijk afgezuurd naar ph 5.9.

            Ingegraven tot aan de lobblaadjes staan ze weer netjes in de groeiruimte. Tot de volgende update!

            Comment


              #7
              De SLH groeien goed, ze gaan nu over naar hun tweede gekartelde blad. Alhoewel, goed, de dame die ik de vorige keer plat aan heb getroffen heeft het niet gered. Doodsoorzaak onbekend, ze kreeg exact de zelfde omstandigheden als haar drie zusjes die wel fris en fruitig zijn gaan groeien. Ik kan nu twee dingen doen:

              1) door laten groeien en een scrog net plaatsen. Bij het scrognet de haze 2 x toppen en dan in de bloei zetten.
              2) nog een weekje groeien en dan omschakelen naar groei.

              Bij het afwegen van de keus is de totale groeiruimte (130 cm incl. pot) wel van belang. Wat is het meest verstandige om te doen?

              Comment


                #8
                Re: 4 x Greenhouse Super Lemon Haze

                heeei

                ben zeer benieuwd naar fotos van je kweekje
                ben benieuwd hoe die van jou er uitzien

                keep on growing

                pekaaak

                Comment


                  #9
                  Re: 4 x Greenhouse Super Lemon Haze

                  Leuk dat je nog een verslag bijhoud, ik ga ze volgen.

                  Succes

                  Comment

                  Bezig...
                  X