Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Freddy's best in een MiniGrow Box

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16


    Netjes hoor mooie topjes

    Hoe is de smaak & effect?

    Comment


      #17
      dus dien lamp is ook gwn zwak , zoals ik hier al lees

      90 watt :/ pfuff

      Comment


        #18
        Opzich is 25gram eigen kweek zeker niet verkeerd! Altijd beter dan 0. Volgende keer idd een iets grotere pot. Sommige strains hebben idd meer last van blad tussen de toppen maar dit kan ook door (volgens mij, correct me if im wrong) teveel blauwlicht in de bloeifase. Ik weet niet wat de exacte specs van je lamp zijn maar het is iig de moeite waard om te checken!!

        Ik heb altijd bewondering voor microgrows want het is toch allemaal wat lastiger om te fine tunen. Maar als je de sweet spots gevonden hebt kan je echt keigoed resultaten behalen. Keep it up en geniet van je rokertje!

        Comment


        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Die zal ondertussen wel op zijn

        • OGHazeJs
          OGHazeJs commented
          Editing a comment
          Italbri haha in mijn geval zeker!

        #19
        Leuk project... en even heel snel gerekend heb je hem er op deze manier na een ronde of vijf ook wel uit. Nadeel lijkt me dan wel dat je steeds net te weinig hebt om het te kunnen uitzingen tot de volgende ronde. Maar in principe zou 60 gram toch haast moeten kunnen in zo'n growbox? Of misschien zelfs 100 met kwaliteitsleds? In dat laatste geval is het voor mij ook wel een optie... met 100 gram kan ik net 3 maanden doen.
        Lopend Verslag

        Comment


        • RickTerboeg
          RickTerboeg commented
          Editing a comment
          Het is een leuk, stil en duur kastje. 60 gram misschien nog wel in scrogg, maar 100 lijkt mij te hoog ingezet. Water geven valt wel tegen door lage verdamping en de RV vind ik vrij hoog 70% led uit.

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ja het oppervlak is natuurlijk wel erg beperkt en gezien de aanschaf prijs zou ik er ook niet gelijk de dag in zetten

        #20
        Voor het eerst

        Hier is mijn plantje Critical in dat kastje sinds 1 november in bloei:

        15 liter, pot blijft loodzwaar water geven is echt wennen als je HPS gewend bent. Paddenstoelen groeien er alweer uit.
        20211111_100300.jpg

        En nog eentje uit het kastje:
        20211111_095855.jpg

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Lekkere topverdeling

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ziet wel wel gewoon goed uit. Maar met 60 gram red ik het echt geen 3 maanden

        • RickTerboeg
          RickTerboeg commented
          Editing a comment
          Wij redden het hier ook niet met 60 gram in 3 maanden, vandaar nog extra tentje met 150 HPS.

          Denk niet dat er 60 vanaf komt deze 1e keer. Volgens dutchheadshop zijn er resultaten behaald van 25 tot 70 gram beginner tot prof.

          Heb haar tijdje te nat gehad, wel super compact hoe het groeit door de speciale leds heb er weinig aan hoeven binden. Een volgende keer groei ik iets langer voor en top ik wel. Met scrogg is 70 wel haalbaar schat ik.

        #21
        Blijft toch apart hoe weinig water je hoeft te geven in dit kastje.

        16 dagen bloei, beetje vergeling van schutbladeren, maar ook enkele bladpuntjes die juist wijzen op overvoeding. Heb hooguit een halve liter gegeven de afgelopen 5 dagen aan deze dame. (welke zich in een 15 liter medium bevind)


        20211116_190407.jpg

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Krijgen bij mij ook maar zoveel,
          2x 0.3L in 7 dagen tijd met 40 dagen bloei in 14L.

        #22
        Erg benieuwd naar het eindresultaat 😃

        Comment


          #23
          Ik ben van plan mij ook zo een kast te halen hoeveel haal je er uit als je scrogg doet en lst ? Ik lees zeker 50gr klopt dit en om de hoeveel tijd moet je de filter vervangen ik heb gelezen om de 2 oogsten klopt dit ? Zijn er hier nog meerdere mensen met zo een kast wat is jullie feedback en tips of hints ?
          Last edited by Chizzle; 8 April 2023, 00:22.

          Comment


          • Heyz
            Heyz commented
            Editing a comment
            Wellicht had je even verder moeten kijken dan de neus lang 😅 het hele micro gedeelte staat vol en alleen jij krijgt het voor elkaar een verslag van anderhalf jaar geleden omhoog te halen haha. Welkom. Beste open je voor vragen een topic en niet perse in het verslagen gedeelte.

          #24
          @ heyz hier is maar 1 persoon met 25 gram resultaat had wel liefst van meer mensen hun persoonlijk ervaring gelezen. Ik heb het ook alleen over deze kast de rest boeit me niet echt.

          Comment


          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Gewoon kasje kope en kweekeuh, chizzle !
            50 grammie's oogsten is zo gemakkelijk als in de pot pissen en je ruikt het wel als de filter vervangen moet worden. Appeltje eitje!

          • Heyz
            Heyz commented
            Editing a comment
            Dan weet ik niet waar jij kijkt maar de laatste laten we zeggen hele voorpagina van het microgedeelte is in de minigrowbox one met resultaten tussen de 35 tot 80 gram.

          #25
          Ok thanks ik ben nieuw op deze website en ook nieuw met kweken dus al de hulp is welkom. Het is een dure aankoop daarom dat ik zeker wil zijn dat het goed werkt. 🫡

          Comment


          • Snuitje
            Snuitje commented
            Editing a comment
            Hoi Chizzle, voor overige vragen is dit denk ik het beste topic https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-vragen-topic/ En als je het doorleest kom je waarschijnlijk ook van alles tegen dat je kan helpen met je beslissing

          • Zabuza
            Zabuza commented
            Editing a comment
            Vooral veel lezen en blijven lezen. Er is ontzettend veel inspiratie te vinden op het forum om uw eigen stijl te ontwikkelen. Een beetje geduld hebben en wat ruimte laten voor mislukkingen gaat u ook helpen. Voor de rest is het genieten, leren uit de fouten en trots zijn op uw verwezenlijkingen (zowel korte als lange termijn).
        Bezig...
        X