Keza's Kweekverslage White Widow 66w voorlopig
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Keza's Kweekverslage White Widow 66w voorlopig
Waddup,
vandaag weer een kleine update, heb vandaag me haar effe geschoren ik dacht laat ik me plantje ook maar een beetje bij knippen, dit is het resultaat,
heb ik dingen fout gedaan?
ik hoor het wel, ik zelf ben er zeer tevreden over, bestoven vrouw onder 40watt, wat het mij betreft vind ik het zeker niet verkeerd gaan,
ik heb me scrogg gaas ook weggehaald, als het goed is groeit de plant toch niet meer de hoogte in?
sommige zaden worden al bruin, kan al bijna niet meer wachten! lekker pitjes strooien
Greetz Keza
IMG00232-20110312-1611.jpgIMG00233-20110312-1613.jpgIMG00230-20110312-1610.jpg
IMG00236-20110312-1613.jpgIMG00228-20110312-1610.jpgIMG00226-20110312-1609.jpg
Long time ago, Back on track.Comment
-
hehe, als ik niet meer online kom op JD, ben ik gepakt,
maar de kans is klein heb 3 prachtige spots gevonden geen dieren, mooi tussen de brandnetels van een meter of hoger,
Heb eerst de rijn afgezwommen en toen nog over bergen geklommen, 2paar schoenen versleten,
dus komt goed.Long time ago, Back on track.Comment
-
Jazeker Emile, maar verwacht niet al te veel foto's 1 foto per week of nog minder zelfs, want ik wil niet te vaak erheen gaan, anders word ik misschien ontdekt,
maar dat snap je ook wel denk ik, en het is ook een stukje hiervandaan, je kunt het letterlijk bergen beklimmen noemen,
Gz Keza
-
He allemaal waddup
Nog een kleine update voor jullie allemaal, het gaat goed, heb er al wat bruine zaden tussen zitten, lekker laten zitten, moet ik ze gewoon laten afbloeien zoals met toppen? laatste week geen water meer geven, ik weet alleen niet hoelang ik nog moet gaan, foutje met me schema, want wat gebeurd er als ik me planten gewoon water geef als ze eigenlijk al rijp zijn?
Ik krijg niet alle foto's ge-upload geen idee waarom het niet wil lukken, normaal lukt het altijd maarja,
Gz Kezaaaaaa
IMG00245-20110313-1157.jpgAttached FilesLong time ago, Back on track.Comment
-
@Quattro
Hmm ja, ik zie op elke top ongeveer 10-20zaadjes,
dus sowieso wel stuk of 70 ik hoop op meer natuurlijk, maarja het gaat wel goed komen in de zomer, heb nog wat zaden achter de hand liggen,Long time ago, Back on track.Comment
-
High People
Vandaag een kleine update,
De meeste zaadhoezen zijn open en de meeste zaden zijn bruin, ik denk nog 1 of 2 weken en dan zijn ze klaar om in de koelkast te gaan,
ben gisteren overgehaald om over te gaan op TL-buizen, ik dacht laat dan maar gelijk even een tekening erbij maken, dus ik heb een dikke spliff gedraaid en flink lopen tekenen, dit is het resultaat ik heb mezelf nog wat vragen gesteld, en hopelijk kunnen jullie me hier nog even mee helpen.
verder nog wat kleine foto's, me Blackberry wilde vandaag niet echt meehelpen met de foto's schieten vandaar een beetje onduidelijk, ik heb ook een foto gemaakt van de tekening ik weet niet of jullie het goed kunnen lezen maar ik ga er een nieuw topic voor maken,
Greetz Have a nice Day
IMG00233-20110312-1613.jpgIMG00279-20110314-1418.jpgjeweetzelluff.jpgIMG00270-20110314-1416.jpg
IMG00264-20110314-1411.jpg
-
netjes gedaan Keza. tja TL zal je echt een hoop geld besparen
Comment
-
70 zaden! Dat is een goed begin voor je Geruilla kweek. Ik ga over een paar maanden ook eens proberen om zaad te kweken. Moet ik wel een goede voorraad hebben opgebouwd. Heb geen zin om naar de shop te gaan.
Grtz QuattroComment
-
@superskunk
Thanks man, ja ik ben er sowieso van overtuigd dat de volgende kweek beter gaat worden!
@Quattro
Ja ik denk geschat zo'n 70 seeds, hopelijk zitten er niet zoveel mannen tussen, shop is zeker duur vooral in Arnhem als je een lekker wietje wilt hebben, ik en familie lid waar ik mee woon haalden we 30-40 euro per week wiet samen, maar hij had een kennis en daar hadden we flinke toppen van gekregen dus konden we er 2 maandjen mee vooruit, maar hopelijk krijg ik met me volgende kweek en guerilla genoeg, want dan krijgt hij natuurlijk een lekker wietje van mij, wie geeft wie neemtLong time ago, Back on track.Comment

Comment