Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek BrainStorm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hobbykweek BrainStorm

Korting op 420shop
    grtz alle growers en blowers,

eerst ff wat info over het plantje het kent ook zijn problemen.
    - gebruik hesi wortel complex
    - gebruik voorlopig een universele meststof
    - 14W spaarlamp(wit)
    - zelfgemaakte kweekdoos van 75x60x30 (gedeeltelijk met zilverpapier bedekt)

- 18L/6D .

en nu de problemen, hij is 2 maand, en ja als ik andere growers hun plantjes zie na een week denk ik tja das wel een verschil, (na 2 maanden).
    maar dat zal waarschijnlijk aan de grond liggen die te vast is(geen fosfor te kort)

even wat fotos van de doos & de plant

IMG_0184.jpgIMG_0187.jpgIMG_0188.jpgIMG_0186.jpgIMG_0183.jpgIMG_0185.jpg

Grtz Skunker
    Niet geblowd, Niet geleefd

Re: Hobbykweek BrainStorm

Niet voor het een of ander maar mss es beginnen bij de basis...en das iig een zo goed mogelijk ruimte creeeren waarin je dame staat...dan is naar wat afzuiging en ander licht kijken enz..14W zelf een stek krijgt bij mij al meer licht dan wat jij erboven hebt hangen....

Dus bedoel ut niet onaardig maar doe je huiswerk eerst goed en spit dit hele forum uit desnoods.

Succes!
    sigpic

Comment

Om het kort te zeggen tis tijd om te investeren in meer licht!

Comment

daar gaat het mij niet zozeer om, tijden zijn moeilijk en geld over heb ik niet dusja + ik duwde het zaadje in de grond en wist helemaal niks
        uit wat ik tot nu toe gedaan heb heb ik veel geleerd voor de volgende fatsoenlijke kweek wat waarschijnlijk masterkush gaat zijn, dusja beter goed weten waar je mee bezig bent dan denk ik.

peace,, skunker

Comment

ik heb wel een 100W lamp maar een normale warme gloeilamp maar misschien is het toch al veel beter als wat ik nu heb.,

of niet?

grtz, skunker

Comment

Zucht. Neen, gloeilampen werken niet. Dat is volgens mij ook wat jij der nu hebt boven hangen. Want voor een witte spaarlamp geeft die behoorlijk geel licht. Kweken in een kartonnen doos is ook niet echt aan te raden ivm brandveiligheid.
            Als je het geld niet hebt begin je er beter nog niet aan.

Comment

is echt niet zo veel geld éh ga naar de winkel koop een 33w spaarlamp kost iets van 10euro
              en een tweede bijhangen kost in totaal miss 15-20 euro

Comment

Ik heb ze de eerste 5 dagen laten groeien onder 4 x 23 W spaarlampen met een totaal van 4500Lm. Kosten nog geen 12 euro. Refectorkappen gemaakt van lege redbull blikkjes. Kosten uhm niets. (mijn hele auto ligt vol haha ) En wat Beowulf zegt, brandgevaar. Voor 15 euro wat hout halen bij de bouwmarkt, een spijkertje links een spijketje rechts en hoppa, een kweekbox.

Succes metje kweek.

GrZ Quattro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro View Post
                  Ik heb ze de eerste 5 dagen laten groeien onder 4 x 23 W spaarlampen met een totaal van 4500Lm. Kosten nog geen 12 euro. Refectorkappen gemaakt van lege redbull blikkjes. Kosten uhm niets. (mijn hele auto ligt vol haha ) En wat Beowulf zegt, brandgevaar. Voor 15 euro wat hout halen bij de bouwmarkt, een spijkertje links een spijketje rechts en hoppa, een kweekbox.

Succes metje kweek.

GrZ Quattro
                  tja ik zal morge maar naar de hubo gaan met me laatste geld denk ik en ergens wat hout in de garage zoeken,

thnx , grtz

Comment

Dan zou ek mij toch een job zoeken als ik van u was. Iemand die geld verdient kan toch 20 euro missen? Voor de studenten zijn er weekendjobs. 4 dagen werken en ge kunt u een deftige installatie met hps veroorloven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Dan zou ek mij toch een job zoeken als ik van u was. Iemand die geld verdient kan toch 20 euro missen? Voor de studenten zijn er weekendjobs. 4 dagen werken en ge kunt u een deftige installatie met hps veroorloven.
                      ik werk 5 dagen per week het zijn net feestdagen geweest dus het kan wel eens dat sommige mensen blut zijn?

peace,

Comment

grtz growers & blowers na de vele reacties dat mijn kast niet i orde was, verkeerd/te weinig licht

ben ik redelijk trots om mijn kweekkast V2.0 te laten zien (:

(momenteel klein maar uitbreid mogelijk heden tot 2M hoogte x 35 breedte x 50 lengte, voorlopig verkleint omdat het plantje niet alte groot is)
                        ter beschikking gesteld : 3 23W koud witte spaarlampen (vergelijkbaar met philips tornado maar dan koud)
                        eventueel verdeel baar in 2 ruimtes.
                        geisoleerd met 6lagen zilverpapier per kant om toch iets of wat isolatie te hebben
                        geheel goed dicht getaped tegen insecten e/d
                        enkele foto's,

IMG_0192.jpgIMG_0195.jpgIMG_0190.jpgIMG_0193.jpgIMG_0194.jpg

hopelijk lukt dit iets beter? grtz skunker

Comment

waar blijft kweekkast V3.0 ?

Comment

IMG_0220.jpgIMG_0222.jpgIMG_0211.jpg

enkele nieuwe fotos, en die blaadjes die aan het vormen zijn aan de stam, is dat de voorbloei?

grtz skunker

Comment

hey misschien een idee om die eerste foto bij post 12 weg te halen, of aan te passen....ivm je privacy......tenzei je het zelf natuurlijk niet bent! haha maar lijkt me ook niet echt fijn voor die persoon die er nu op staat!!!

maar iedergeval succes verder met je knutselboxje V2

groetjes terrorjointje
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X